quote:Chantal was dit keer opgemaakt als een drachtige kruising tussen een oermens, indiaan en een miereneter. Ik weet waar ze me aan doet denken. Ze heeft iets weg van die Boliviaanse kutlijers die altijd voor V en D op een panfluit staan te blazen. Gooi Chantal een poncho om haar nek en laat haar twee uur zes stukjes hout pijpen en je hebt de ultieme Boliviaanse Ombouwhoer. Ja, ze zat er lekker bij. Ogen mooi opgemaakt met twee enorme stukken houtskool en haar behaarde benen in berberlaarzen gestoken. Een typische exponent van de nieuwe vrouw, de Kinkerseksueel. Een moderne vrouw die haar inspiratie uit de Kinkerstraat haalt. Chantal staat, zeker als ze live is, al maanden lang haar kinkerreet te camoufleren. Haar vlees wil naar de grond. De kern van de aarde trekt aan haar onderkin, maar toegeven ho maar.
als er iemand achter iedereens rug lult is Rob het welquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.
Rob maar weer zeiken over het doorgaan met fietsen van Menno
Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"
Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"
Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!![]()
stream 1+3 doen het weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja, alle streams eruit. Mooi kan ik op mijn gemak ontbijten.
houtluis heeft geen manieren het is wachten op de volgende bash.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef Mlose het volgende:
Je hoort nu toch Rob alleen maar smakken en slurpen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:06 schreef teamlead het volgende:mogguh
Ben nog steeds niet over de shock heen, maarja...
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komtquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan stemmen wat je wilt maar talpa bepaald wie er uitgaat.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komt![]()
Is er al bekend gemaakt of de weekopdracht gehaald is trouwens(aan de bewoners)
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komt![]()
Volgens mij ergens gelezen dat ze geen notariele toezicht hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |