Rob op Chantal?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido: Chantal
Roel: Joost
Joost: Roel
Chantal: Rob
Nathalie: Chantal
Rob: Chantal
Lieske: Joost
Ingrid: Joost
met Guusje Nederhorstquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 heeft een herhaling van de serie Spangen op Nederland 2 opgenomen, en gaat dat straks met een zak Hamka`s en cola bekijken, waarschijnlijk rond 0015uur
Ik denk dat ze nu beseft hoe lelijk ze tegen Menno gedaan heeft de laatste weken...het klonk mij te oprecht, in hoeverre je haar oprecht kunt noemen dan...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:06 schreef MissX het volgende:
Joost houdt ook niet op met huilen
Ingrid schijnheilig teringhoer kap met huilen je meent het toch niet
Ja is een ideeetje maar niet wat ik wil horenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar even wat anders en dit is misschien wel een belangrijke:
Denk je ALS het fake is , dat ze dan de tussenstanden ook niet iets aannemelijker zouden maken?
Zomaar een ideetje
Nou las ik dat toch verkeerd, ik las dat je pens met de kerst ging etenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:06 schreef cuall het volgende:
Nou ik hoop dat het 15 dec is afgelopen, kan ik tenminste nog een beetje Kerst vieren
![]()
gaat een pens tijd in zitten, wat een ongein, zoek een hobby![]()
Ik ook, ongezien, ook al is ze 20 jaar ouder dan Ingrid.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
en ingrid na de maaltijd mosterden ...jankpsycho!
geef mij dan maar milagro![]()
Euhmmm ik snap je hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer ok![]()
Ik wordt er helemaal vrolijk van![]()
Hij is leuk met Roel enzo ....
Ja weet ik veel.. wrom zie je niet wat ik zie
Verplicht Kerstman spelen bij de Bijenkorfquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij en APK hebben samen een taakstraf.
Rob & Roel gingen Joost er na Menno toch uitwerken?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
Rob op Chantal?
Nee... eerder op Lieske dan, denk ik.
Voor Ingrid Nemo (met voetengeur van Nathalie)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Day het volgende:
Ik heb dit even moeten verwerken en ik heb me 1 ding voorgenomen. Alle streams waarop die graftak van een Tafkar (want dat blijft hij gewoon voor mij) te zien zijn gaan op MUTE!
Kan iemand mij vertellen wat Menno voor Ingrid achtergelaten heeft, stream 1 doet het bij mij heel de avond al niet.
Het is goed dat hij eruit is. EINDELIJKquote:Op donderdag 10 november 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal je niet verbazen dat ik dat heel anders zie. Menno heeft zich deze week weer behoorlijk afgekeerd van de rest van de groep (op Joost en Ingrid na). Dus die reactie vind ik helemaal niet vreemd of meeloperij. Ik zou ook zwaar balen als iemand zich zo zou gedragen als Menno gefdaan heeft. En hij heeft net in de internet live uitzending gewoon toegegeven dat hij geprobeerd heeft een soort Bart rol te spelen de laatste weken.
Lieskequote:Op donderdag 10 november 2005 23:12 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat ze verrotte shagjes aan Menno gaf, dat ze hem niet meer kon luchten etc... Beetje lomp meegelul.
Bij mij alleen op de verstatel gate maar die buffert nog steeds, andere gates doen het wel, eerste keer dat de streams echt kut liepen vanavond balen als een stekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Day het volgende:
Ik heb dit even moeten verwerken en ik heb me 1 ding voorgenomen. Alle streams waarop die graftak van een Tafkar (want dat blijft hij gewoon voor mij) te zien zijn gaan op MUTE!
Kan iemand mij vertellen wat Menno voor Ingrid achtergelaten heeft, stream 1 doet het bij mij heel de avond al niet.
Gooi twee flesen witte wijn in die kale en hij roept de hele dag hohohoo.......quote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Verplicht Kerstman spelen bij de Bijenkorf![]()
![]()
Ik denk het niet nee. Ook omdat Dido deze week weer wat is los gekomen. En ze hebben gezien hoe zwaar Dido het ermee had en willen haar dat niet nog een keer aandoen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal en Ingrid niet gewoon weer Dido nomineren
En dan wij erlangs Cuall, om ze af te zeikenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Verplicht Kerstman spelen bij de Bijenkorf![]()
![]()
Ja, laten we andere users gaan beledigen om een tv-spelletje.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef superhero87 het volgende:
Ik kan het echt niet begrijpen hoe mensen Rob nog leuk kunnen vinden. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd![]()
Ik denk van dat roze overhemd van hem dat Joost zo mooi vond....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Day het volgende:
Dat klopt niet als ik naar de huidige ellende op de streams luister helaas.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee. Ook omdat Dido deze week weer wat is los gekomen. En ze hebben gezien hoe zwaar Dido het ermee had en willen haar dat niet nog een keer aandoen.
Totdat hij weer uit zijn panty gaat en het hem niet zint stompt tie zijn vriendin op haar bekquote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef MissHobje het volgende:
Hij is gewoon weer ok![]()
Ik wordt er helemaal vrolijk van![]()
Hij is leuk met Roel enzo ....
Ja weet ik veel.. wrom zie je niet wat ik zie
Ik betwijfel het hoor. Maar we zullen moeten afwachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee. Ook omdat Dido deze week weer wat is los gekomen. En ze hebben gezien hoe zwaar Dido het ermee had en willen haar dat niet nog een keer aandoen.
Rob zei laatst nog dat hij Lieske nooit gaat nomineren, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob op Chantal?
Nee... eerder op Lieske dan, denk ik.
Gert jij weet meer dan je zegt, ik zou het niet durvenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
Ik ook, ongezien, ook al is ze 20 jaar ouder dan Ingrid.
Hummie heeft besloten om het harder aan te pakken. Er komen executies.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor. Maar we zullen moeten afwachten
Volgende week pas weer stemmen? Of komen er al elke week exits??
Iedereen in het huis vergeet gewoon dat Nathalie ook genomineerd mag worden, lijkt het wel eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er dan niet uit te krijgen is, dan MOET echt de volgende keer Nathalie over de schutting (oftewel: exit dus). En gezien de reactie in de studio op Naat's actie, zit die kans er wel goed in. Maar dan moet ze wel genomineerd worden.
Als het einde op 29 december is, dan slaan ze nu nog een keer een week over en daarna is het wekelijks iemand eruit (denk ik)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor. Maar we zullen moeten afwachten
Volgende week pas weer stemmen? Of komen er al elke week exits??
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:streams staan uit woede nog steeds uit... maar deze sc blijf ik natuurlijk wel volgen
Gezelligquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:streams staan uit woede nog steeds uit... maar deze sc blijf ik natuurlijk wel volgen
Zoeken ze nog iemand voor het vuurpeloton?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hummie heeft besloten om het harder aan te pakken. Er komen executies.
Zo mooi hoe R#@quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef wawawa het volgende:
[..]
Als dat de manier is om hem het huis uit te krijgen doe ik met je mee.. Moet ff een teiltje pakken, maar oké, hier komt 'ie:
GO ROB, GO ROB
![]()
Nu pas? Die vind ik lager dan welke BB bewoner dan ook... OOIT!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Ik begin Nathalie bijna meer te haten dan Chantal.![]()
Wat een onvoorstelbaar vies hoerenvarken
Dat zei Lieske ook over Didoquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob zei laatst nog dat hij Lieske nooit gaat nomineren, dus ik denk het niet.
Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitsprakenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob zei laatst nog dat hij Lieske nooit gaat nomineren, dus ik denk het niet.
Nathalie begon. En is nu nog bezig trouwens..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef style het volgende:
Dido begint al over Joost te roddelen, Nathalie wordt om bijstand gevraagd.![]()
Stinking Nemooo!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef theMi het volgende:
[..]
Ik denk van dat roze overhemd van hem dat Joost zo mooi vond....
Volgens mij niks voor Ingrid..
Jawel hoor, die Nemo ligt er echt, Alleen een beetje wrang dat hij toen hij hem neerlegde nog niet wist dat Nathalie dur gore poten eraan afgeveegd heeft en hij dat nu wel weet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef theMi het volgende:
[..]
Ik denk van dat roze overhemd van hem dat Joost zo mooi vond....
Volgens mij niks voor Ingrid..
Iig ben ik eerst. Maar ik schiet niet op Lieske, tenzij ze zo doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand voor het vuurpeloton?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hebben we het hier over Rob of over Roel?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Totdat hij weer uit zijn panty gaat en het hem niet zint stompt tie zijn vriendin op haar bek![]()
Blinde woede schijnt dat te heten, oncontroleerbaar ook wel.![]()
Het heeft wel een naam, misschien dat hier wel een dokters-assistente antwoord op kan geven![]()
ik heb er ook geen enkele moeite mee dat menno eruit is, saai figuurquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Beste fokkers, ik heb een prima avond gehad in tegen stellig tot vele andere hier.
Heb altijd een minder gevoel gehad bij Menno omdat hij een spelletje speelde. De I-net uitzending deed mijn vermoedens kloppen, hij was daar al heel anders. Hij had gegokt en verloren. jammer.
Hoop nu dat chantal eruit gaat. 1 keer op de bank en dan er gelijk uit.
Dit lees ik vaker en kan ik niet begrijpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Heb altijd een minder gevoel gehad bij Menno omdat hij een spelletje speelde.
Leukquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het einde op 29 december is, dan slaan ze nu nog een keer een week over en daarna is het wekelijks iemand eruit (denk ik)
Als verpleegkundige diagnosticeer ik deze mensen als volgt: grootheidswaan, schizofrenie, dwangmatig liegen, dwangmatig roddelen, dwangmatig bashen..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Totdat hij weer uit zijn panty gaat en het hem niet zint stompt tie zijn vriendin op haar bek![]()
Blinde woede schijnt dat te heten, oncontroleerbaar ook wel.![]()
Het heeft wel een naam, misschien dat hier wel een dokters-assistente antwoord op kan geven![]()
Maja, dan had Rob ook weer een ego-boost gekregen en dat is nu ook weer niet prettig om aan te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld dat ze de uitslag niet met % deden. Nou denkt Dido dat NL haar een beetje leuk vind. Nou doos het scheelde maar 1% hoor
er zwemmen veel eendjes in de amsterdamse grachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef newsman het volgende:
Er is er weer eentje doodgeschoten in Amsterdam
HENK, engertquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou las ik dat toch verkeerd, ik las dat je pens met de kerst ging eten![]()
![]()
Ergens ben ik blij dat Menno weg is, hoeft ie niet meer te lijden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb er ook geen enkele moeite mee dat menno eruit is, saai figuur
maar een Roel exit was gewoon leuker geweest
Als het in Rotterdam is mag ik dan mee met jullie ?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan wij erlangs Cuall, om ze af te zeiken![]()
En die gestoorde griezel woont nog in Den Haag ook. Ik hoop dat mijn rechtervoet zijn kalmte bewaart als ik haar een keer voor de wielen van mijn auto krijg.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu pas? Die vind ik lager dan welke BB bewoner dan ook... OOIT!
en als de uitslag ook maar enigszins geloofwaardig zou zijn geweest, had ik daar nog wel mee kunnen leven.... maar dit is zo vreselijk doorzichtig...... dat het gewoon niet meer acceptabel isquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Beste fokkers, ik heb een prima avond gehad in tegen stellig tot vele andere hier.
Heb altijd een minder gevoel gehad bij Menno omdat hij een spelletje speelde. De I-net uitzending deed mijn vermoedens kloppen, hij was daar al heel anders. Hij had gegokt en verloren. jammer.
Hoop nu dat chantal eruit gaat. 1 keer op de bank en dan er gelijk uit.
Ja sorry, maar daar hoef je dus echt geen verpleegkundige voor te zijn. Toch bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef wawawa het volgende:
[..]
Als verpleegkundige diagnosticeer ik deze mensen als volgt: grootheidswaan, schizofrenie, dwangmatig liegen, dwangmatig roddelen, dwangmatig bashen..
Hmmm daar heb je een goed punt meequote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Maja, dan had Rob ook weer een ego-boost gekregen en dat is nu ook weer niet prettig om aan te zien![]()
Lieske is ook behoorlijk gedaald in mijn achting, zoiets zeggen over Menno als hij het huis uit is, nee, kan je niet maken. Zeg dan gewoon niks. Oh ja, ik heb het over de "sjekkies"quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitspraken![]()
Daar zit ook wat in... en de spoeling wordt steeds dunner. Ach ja.. het lijkt mij ook erg moeilijk als je met niemand echt ruzie hebt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitspraken![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Een peloton is met meerdere mensen, dus dan maken we er een gezellig dagje uit van toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iig ben ik eerst. Maar ik schiet niet op Lieske, tenzij ze zo doorgaat.
Heb ik net telefoonquote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig moment tussen Dido en Lieske
We kunnen er een Fok-meeting van maken. Eieren en tomaten meenemen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als het in Rotterdam is mag ik dan mee met jullie ?![]()
![]()
Maar dat is dan toch wel binnen het huis en niet nu zoals in Amsterdam al, want die had er volgens mij niets mee te maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
kwestie van overleven wie doet dit niet in het huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef Djoj het volgende:
Slijmzootje...
welneequote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Een peloton is met meerdere mensen, dus dan maken we er een gezellig dagje uit van toch?
Ik schiet ook niet op Lieske natuurlijk. De knieschijven van Nathalie worden het, en daarna een voltreffer zodra ze door haar hoeven zakt en 'het mondje' trekt. Haar doodsgerochel smoor ik met Nemo.![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu door?
Bied je jezelf aan als vrijwilligerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand voor het vuurpeloton?![]()
hahaha, geweldig! Lijkt mij 'n goed scenario...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Een peloton is met meerdere mensen, dus dan maken we er een gezellig dagje uit van toch?
Ik schiet ook niet op Lieske natuurlijk. De knieschijven van Nathalie worden het, en daarna een voltreffer zodra ze door haar hoeven zakt en 'het mondje' trekt. Haar doodsgerochel smoor ik met Nemo.![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu door?
We vinden het gezelliger om jou en APK te komen bekogelen met eieren en tomaten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo een mooi moment net toen hij Dido weer voorzag van een mental coaching annex psychologisch gesprekje hoe je te gedragen tijdens een ruzie. Ja, diequote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef mamapan het volgende:
[..]
Zo mooi hoe R#@![]()
net zei in de gang tegen Roel en Joost: Ik mocht Menno ook. Geweldig vond ik dat van hem
![]()
GO GO R@#
![]()
HOezo weet Ingrid dat ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Jawel hoor, die Nemo ligt er echt, Alleen een beetje wrang dat hij toen hij hem neerlegde nog niet wist dat Nathalie dur gore poten eraan afgeveegd heeft en hij dat nu wel weet.
Ik denk dat Menno wel baalt dat zijn goed bedoelde souvernir zo'n besmet is... Lijkt mij niet tof om achter te komen.
Je moet die tussenstanden niet zo serieus nemen, dat is alleen maar om mensen meer te laten sms-en en te laten bellen. Ik geloof best wel dat de einduitslag de ware is, maar de tussenstanden is waar ik aan twijfel.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als de uitslag ook maar enigszins geloofwaardig zou zijn geweest, had ik daar nog wel mee kunnen leven.... maar dit is zo vreselijk doorzichtig...... dat het gewoon niet meer acceptabel is
* teamlead gaat als een don Quichotte vechten tegen Hummie
waarom dat nou weer ?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Kunnen de Rob-aanbidders naar een andere topic gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |