Waar heen Gert??quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga 14 december op vakantie detentie.
Morgen zegt ze weer wat anders, als Chantal haar heeft gesproken gehersenspoeld.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zei net letterlijk : we hebben hem alleen maar afgezeken
Zo dat zijn mooie pisbakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/pispaal.jpg]afbeelding][/URL]
Thailand en Maleisië, en op een van de eilanden daar ga ik zuipen en vissen met APK en Karn.quote:
Je hoeft hier niet een dag op te wachten het is nu al aan de gangquote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgen zegt ze weer wat anders, als Chantal haar heeft gesproken gehersenspoeld.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer ok![]()
Ik wordt er helemaal vrolijk van![]()
Hij is leuk met Roel enzo ....
Ja weet ik veel.. wrom zie je niet wat ik zie
Dat is het betere werk!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 heeft een herhaling van de serie Spangen op Nederland 2 opgenomen, en gaat dat straks met een zak Hamka`s en cola bekijken, waarschijnlijk rond 0015uur
Zal toch eerst iemand hem moeten nomineren. K zou niet weten wie...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef MPJT het volgende:
[..]
Het KAN gewoon niet lang meer duren. Als hij er binnen 2 weken niet uit is snap ik het ook niet meer![]()
Dat ze verrotte shagjes aan Menno gaf, dat ze hem niet meer kon luchten etc... Beetje lomp meegelul.quote:
Zal je niet verbazen dat ik dat heel anders zie. Menno heeft zich deze week weer behoorlijk afgekeerd van de rest van de groep (op Joost en Ingrid na). Dus die reactie vind ik helemaal niet vreemd of meeloperij. Ik zou ook zwaar balen als iemand zich zo zou gedragen als Menno gefdaan heeft. En hij heeft net in de internet live uitzending gewoon toegegeven dat hij geprobeerd heeft een soort Bart rol te spelen de laatste weken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hetzelfde meeloopgedrag als Nathalie vertoonde
Zie je vaak bij pesten/ zondebokken, dat de meelopers meedoen.
Kan ik op jou stemmen?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef SirDiablo het volgende:
Van mij mag NATHALIE de volgende pispaal worden.
Oh, kijk. Ik had profeet moeten wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet een dag op te wachten het is nu al aan de gang![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
Roel: Hmm, ik heb meer zoiets van we lopen de polonaise.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgen zegt ze weer wat anders, als Chantal haar heeft gesproken gehersenspoeld.
Chantal en Ingrid niet gewoon weer Dido nominerenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido: Chantal
Roel: Joost
Joost: Roel
Chantal: Rob
Nathalie: Chantal
Rob: Chantal
Lieske: Joost
Ingrid: Joost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |