Rob op Chantal?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido: Chantal
Roel: Joost
Joost: Roel
Chantal: Rob
Nathalie: Chantal
Rob: Chantal
Lieske: Joost
Ingrid: Joost
met Guusje Nederhorstquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 heeft een herhaling van de serie Spangen op Nederland 2 opgenomen, en gaat dat straks met een zak Hamka`s en cola bekijken, waarschijnlijk rond 0015uur
Ik denk dat ze nu beseft hoe lelijk ze tegen Menno gedaan heeft de laatste weken...het klonk mij te oprecht, in hoeverre je haar oprecht kunt noemen dan...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:06 schreef MissX het volgende:
Joost houdt ook niet op met huilen
Ingrid schijnheilig teringhoer kap met huilen je meent het toch niet
Ja is een ideeetje maar niet wat ik wil horenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar even wat anders en dit is misschien wel een belangrijke:
Denk je ALS het fake is , dat ze dan de tussenstanden ook niet iets aannemelijker zouden maken?
Zomaar een ideetje
Nou las ik dat toch verkeerd, ik las dat je pens met de kerst ging etenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:06 schreef cuall het volgende:
Nou ik hoop dat het 15 dec is afgelopen, kan ik tenminste nog een beetje Kerst vieren
![]()
gaat een pens tijd in zitten, wat een ongein, zoek een hobby![]()
Ik ook, ongezien, ook al is ze 20 jaar ouder dan Ingrid.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
en ingrid na de maaltijd mosterden ...jankpsycho!
geef mij dan maar milagro![]()
Euhmmm ik snap je hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer ok![]()
Ik wordt er helemaal vrolijk van![]()
Hij is leuk met Roel enzo ....
Ja weet ik veel.. wrom zie je niet wat ik zie
Verplicht Kerstman spelen bij de Bijenkorfquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij en APK hebben samen een taakstraf.
Rob & Roel gingen Joost er na Menno toch uitwerken?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
Rob op Chantal?
Nee... eerder op Lieske dan, denk ik.
Voor Ingrid Nemo (met voetengeur van Nathalie)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Day het volgende:
Ik heb dit even moeten verwerken en ik heb me 1 ding voorgenomen. Alle streams waarop die graftak van een Tafkar (want dat blijft hij gewoon voor mij) te zien zijn gaan op MUTE!
Kan iemand mij vertellen wat Menno voor Ingrid achtergelaten heeft, stream 1 doet het bij mij heel de avond al niet.
Het is goed dat hij eruit is. EINDELIJKquote:Op donderdag 10 november 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal je niet verbazen dat ik dat heel anders zie. Menno heeft zich deze week weer behoorlijk afgekeerd van de rest van de groep (op Joost en Ingrid na). Dus die reactie vind ik helemaal niet vreemd of meeloperij. Ik zou ook zwaar balen als iemand zich zo zou gedragen als Menno gefdaan heeft. En hij heeft net in de internet live uitzending gewoon toegegeven dat hij geprobeerd heeft een soort Bart rol te spelen de laatste weken.
Lieskequote:Op donderdag 10 november 2005 23:12 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat ze verrotte shagjes aan Menno gaf, dat ze hem niet meer kon luchten etc... Beetje lomp meegelul.
Bij mij alleen op de verstatel gate maar die buffert nog steeds, andere gates doen het wel, eerste keer dat de streams echt kut liepen vanavond balen als een stekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Day het volgende:
Ik heb dit even moeten verwerken en ik heb me 1 ding voorgenomen. Alle streams waarop die graftak van een Tafkar (want dat blijft hij gewoon voor mij) te zien zijn gaan op MUTE!
Kan iemand mij vertellen wat Menno voor Ingrid achtergelaten heeft, stream 1 doet het bij mij heel de avond al niet.
Gooi twee flesen witte wijn in die kale en hij roept de hele dag hohohoo.......quote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Verplicht Kerstman spelen bij de Bijenkorf![]()
![]()
Ik denk het niet nee. Ook omdat Dido deze week weer wat is los gekomen. En ze hebben gezien hoe zwaar Dido het ermee had en willen haar dat niet nog een keer aandoen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal en Ingrid niet gewoon weer Dido nomineren
En dan wij erlangs Cuall, om ze af te zeikenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Verplicht Kerstman spelen bij de Bijenkorf![]()
![]()
Ja, laten we andere users gaan beledigen om een tv-spelletje.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef superhero87 het volgende:
Ik kan het echt niet begrijpen hoe mensen Rob nog leuk kunnen vinden. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd![]()
Ik denk van dat roze overhemd van hem dat Joost zo mooi vond....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Day het volgende:
Dat klopt niet als ik naar de huidige ellende op de streams luister helaas.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee. Ook omdat Dido deze week weer wat is los gekomen. En ze hebben gezien hoe zwaar Dido het ermee had en willen haar dat niet nog een keer aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |