Totdat hij weer uit zijn panty gaat en het hem niet zint stompt tie zijn vriendin op haar bekquote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef MissHobje het volgende:
Hij is gewoon weer ok![]()
Ik wordt er helemaal vrolijk van![]()
Hij is leuk met Roel enzo ....
Ja weet ik veel.. wrom zie je niet wat ik zie
Ik betwijfel het hoor. Maar we zullen moeten afwachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee. Ook omdat Dido deze week weer wat is los gekomen. En ze hebben gezien hoe zwaar Dido het ermee had en willen haar dat niet nog een keer aandoen.
Rob zei laatst nog dat hij Lieske nooit gaat nomineren, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob op Chantal?
Nee... eerder op Lieske dan, denk ik.
Gert jij weet meer dan je zegt, ik zou het niet durvenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
Ik ook, ongezien, ook al is ze 20 jaar ouder dan Ingrid.
Hummie heeft besloten om het harder aan te pakken. Er komen executies.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor. Maar we zullen moeten afwachten
Volgende week pas weer stemmen? Of komen er al elke week exits??
Iedereen in het huis vergeet gewoon dat Nathalie ook genomineerd mag worden, lijkt het wel eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er dan niet uit te krijgen is, dan MOET echt de volgende keer Nathalie over de schutting (oftewel: exit dus). En gezien de reactie in de studio op Naat's actie, zit die kans er wel goed in. Maar dan moet ze wel genomineerd worden.
Als het einde op 29 december is, dan slaan ze nu nog een keer een week over en daarna is het wekelijks iemand eruit (denk ik)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor. Maar we zullen moeten afwachten
Volgende week pas weer stemmen? Of komen er al elke week exits??
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:streams staan uit woede nog steeds uit... maar deze sc blijf ik natuurlijk wel volgen
Gezelligquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:streams staan uit woede nog steeds uit... maar deze sc blijf ik natuurlijk wel volgen
Zoeken ze nog iemand voor het vuurpeloton?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hummie heeft besloten om het harder aan te pakken. Er komen executies.
Zo mooi hoe R#@quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef wawawa het volgende:
[..]
Als dat de manier is om hem het huis uit te krijgen doe ik met je mee.. Moet ff een teiltje pakken, maar oké, hier komt 'ie:
GO ROB, GO ROB
![]()
Nu pas? Die vind ik lager dan welke BB bewoner dan ook... OOIT!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Ik begin Nathalie bijna meer te haten dan Chantal.![]()
Wat een onvoorstelbaar vies hoerenvarken
Dat zei Lieske ook over Didoquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob zei laatst nog dat hij Lieske nooit gaat nomineren, dus ik denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |