Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitsprakenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob zei laatst nog dat hij Lieske nooit gaat nomineren, dus ik denk het niet.
Nathalie begon. En is nu nog bezig trouwens..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef style het volgende:
Dido begint al over Joost te roddelen, Nathalie wordt om bijstand gevraagd.![]()
Stinking Nemooo!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef theMi het volgende:
[..]
Ik denk van dat roze overhemd van hem dat Joost zo mooi vond....
Volgens mij niks voor Ingrid..
Jawel hoor, die Nemo ligt er echt, Alleen een beetje wrang dat hij toen hij hem neerlegde nog niet wist dat Nathalie dur gore poten eraan afgeveegd heeft en hij dat nu wel weet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef theMi het volgende:
[..]
Ik denk van dat roze overhemd van hem dat Joost zo mooi vond....
Volgens mij niks voor Ingrid..
Iig ben ik eerst. Maar ik schiet niet op Lieske, tenzij ze zo doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand voor het vuurpeloton?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hummie heeft besloten om het harder aan te pakken. Er komen executies.
Hebben we het hier over Rob of over Roel?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Totdat hij weer uit zijn panty gaat en het hem niet zint stompt tie zijn vriendin op haar bek![]()
Blinde woede schijnt dat te heten, oncontroleerbaar ook wel.![]()
Het heeft wel een naam, misschien dat hier wel een dokters-assistente antwoord op kan geven![]()
ik heb er ook geen enkele moeite mee dat menno eruit is, saai figuurquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Beste fokkers, ik heb een prima avond gehad in tegen stellig tot vele andere hier.
Heb altijd een minder gevoel gehad bij Menno omdat hij een spelletje speelde. De I-net uitzending deed mijn vermoedens kloppen, hij was daar al heel anders. Hij had gegokt en verloren. jammer.
Hoop nu dat chantal eruit gaat. 1 keer op de bank en dan er gelijk uit.
Dit lees ik vaker en kan ik niet begrijpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Heb altijd een minder gevoel gehad bij Menno omdat hij een spelletje speelde.
Leukquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het einde op 29 december is, dan slaan ze nu nog een keer een week over en daarna is het wekelijks iemand eruit (denk ik)
Als verpleegkundige diagnosticeer ik deze mensen als volgt: grootheidswaan, schizofrenie, dwangmatig liegen, dwangmatig roddelen, dwangmatig bashen..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Totdat hij weer uit zijn panty gaat en het hem niet zint stompt tie zijn vriendin op haar bek![]()
Blinde woede schijnt dat te heten, oncontroleerbaar ook wel.![]()
Het heeft wel een naam, misschien dat hier wel een dokters-assistente antwoord op kan geven![]()
Maja, dan had Rob ook weer een ego-boost gekregen en dat is nu ook weer niet prettig om aan te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld dat ze de uitslag niet met % deden. Nou denkt Dido dat NL haar een beetje leuk vind. Nou doos het scheelde maar 1% hoor
er zwemmen veel eendjes in de amsterdamse grachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef newsman het volgende:
Er is er weer eentje doodgeschoten in Amsterdam
HENK, engertquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou las ik dat toch verkeerd, ik las dat je pens met de kerst ging eten![]()
![]()
Ergens ben ik blij dat Menno weg is, hoeft ie niet meer te lijden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb er ook geen enkele moeite mee dat menno eruit is, saai figuur
maar een Roel exit was gewoon leuker geweest
Als het in Rotterdam is mag ik dan mee met jullie ?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan wij erlangs Cuall, om ze af te zeiken![]()
En die gestoorde griezel woont nog in Den Haag ook. Ik hoop dat mijn rechtervoet zijn kalmte bewaart als ik haar een keer voor de wielen van mijn auto krijg.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu pas? Die vind ik lager dan welke BB bewoner dan ook... OOIT!
en als de uitslag ook maar enigszins geloofwaardig zou zijn geweest, had ik daar nog wel mee kunnen leven.... maar dit is zo vreselijk doorzichtig...... dat het gewoon niet meer acceptabel isquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Beste fokkers, ik heb een prima avond gehad in tegen stellig tot vele andere hier.
Heb altijd een minder gevoel gehad bij Menno omdat hij een spelletje speelde. De I-net uitzending deed mijn vermoedens kloppen, hij was daar al heel anders. Hij had gegokt en verloren. jammer.
Hoop nu dat chantal eruit gaat. 1 keer op de bank en dan er gelijk uit.
Ja sorry, maar daar hoef je dus echt geen verpleegkundige voor te zijn. Toch bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef wawawa het volgende:
[..]
Als verpleegkundige diagnosticeer ik deze mensen als volgt: grootheidswaan, schizofrenie, dwangmatig liegen, dwangmatig roddelen, dwangmatig bashen..
Hmmm daar heb je een goed punt meequote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Maja, dan had Rob ook weer een ego-boost gekregen en dat is nu ook weer niet prettig om aan te zien![]()
Lieske is ook behoorlijk gedaald in mijn achting, zoiets zeggen over Menno als hij het huis uit is, nee, kan je niet maken. Zeg dan gewoon niks. Oh ja, ik heb het over de "sjekkies"quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitspraken![]()
Daar zit ook wat in... en de spoeling wordt steeds dunner. Ach ja.. het lijkt mij ook erg moeilijk als je met niemand echt ruzie hebt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitspraken![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Een peloton is met meerdere mensen, dus dan maken we er een gezellig dagje uit van toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iig ben ik eerst. Maar ik schiet niet op Lieske, tenzij ze zo doorgaat.
Heb ik net telefoonquote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig moment tussen Dido en Lieske
We kunnen er een Fok-meeting van maken. Eieren en tomaten meenemen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als het in Rotterdam is mag ik dan mee met jullie ?![]()
![]()
Maar dat is dan toch wel binnen het huis en niet nu zoals in Amsterdam al, want die had er volgens mij niets mee te maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Hummie heeft besloten om het harder aan te pakken. Er komen executies.
kwestie van overleven wie doet dit niet in het huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef Djoj het volgende:
Slijmzootje...
welneequote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Een peloton is met meerdere mensen, dus dan maken we er een gezellig dagje uit van toch?
Ik schiet ook niet op Lieske natuurlijk. De knieschijven van Nathalie worden het, en daarna een voltreffer zodra ze door haar hoeven zakt en 'het mondje' trekt. Haar doodsgerochel smoor ik met Nemo.![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu door?
Bied je jezelf aan als vrijwilligerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoeken ze nog iemand voor het vuurpeloton?![]()
hahaha, geweldig! Lijkt mij 'n goed scenario...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Een peloton is met meerdere mensen, dus dan maken we er een gezellig dagje uit van toch?
Ik schiet ook niet op Lieske natuurlijk. De knieschijven van Nathalie worden het, en daarna een voltreffer zodra ze door haar hoeven zakt en 'het mondje' trekt. Haar doodsgerochel smoor ik met Nemo.![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu door?
We vinden het gezelliger om jou en APK te komen bekogelen met eieren en tomaten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo een mooi moment net toen hij Dido weer voorzag van een mental coaching annex psychologisch gesprekje hoe je te gedragen tijdens een ruzie. Ja, diequote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef mamapan het volgende:
[..]
Zo mooi hoe R#@![]()
net zei in de gang tegen Roel en Joost: Ik mocht Menno ook. Geweldig vond ik dat van hem
![]()
GO GO R@#
![]()
HOezo weet Ingrid dat ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Jawel hoor, die Nemo ligt er echt, Alleen een beetje wrang dat hij toen hij hem neerlegde nog niet wist dat Nathalie dur gore poten eraan afgeveegd heeft en hij dat nu wel weet.
Ik denk dat Menno wel baalt dat zijn goed bedoelde souvernir zo'n besmet is... Lijkt mij niet tof om achter te komen.
Je moet die tussenstanden niet zo serieus nemen, dat is alleen maar om mensen meer te laten sms-en en te laten bellen. Ik geloof best wel dat de einduitslag de ware is, maar de tussenstanden is waar ik aan twijfel.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als de uitslag ook maar enigszins geloofwaardig zou zijn geweest, had ik daar nog wel mee kunnen leven.... maar dit is zo vreselijk doorzichtig...... dat het gewoon niet meer acceptabel is
* teamlead gaat als een don Quichotte vechten tegen Hummie
waarom dat nou weer ?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Kunnen de Rob-aanbidders naar een andere topic gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |