En heet dat engeltje Hummie?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:38 schreef BB-King het volgende:
Als Rob blijft dan heeft hij echt een engeltje op z'n schouder zitten.
ik zet de streams niet meer aan.. ik ben woestquote:Beste redactie
Al weken circuleren op internet allerlei geruchten over de vermeende stemfraude bij Big Brother
Vorige week werd op Fok zelfs al door iemand die beweert een medewerker van u te zijn, beweerd dat Menno er vandaag uit zou gaan. Deze poster suggereerde al eerder dingen die op miraculeuze wijze uit bleken te komen. Weekodprachten, stemverhoudingen bij de nominaties etc. etc.
De uitslag van vanavond bevestigd het groeiende vermoeden dat de stemmingen niet eerlijk verlopen.
Graag zou ik van u vernemen bij welke notaris de stemresultaten opgevraagd kunnen worden
Met vriendelijke groet
Tv staat hier al uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:43 schreef LuQas het volgende:
Ik wil het niet zien, ik wil het niet zien dat gezicht van Rob
nee, die voorspelde dat lieske en menno als eersten zouden moeten gaan.. lieske was niet genomineerdquote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
maar goed die tanjablblblb had het mis
helemaal niet die schijnheilige kuthoer zat de hele tijd achter ze rug om te lullen. Dat ze hem niet vertrouwde dt die walgelijk was enz. Zelfs toen ze close dansden trok ze gezichten naar de andere bewoners van wat een sukkel.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:45 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
helemaal niet, ook zij is slechtquote:
Daarom stond hij zeker ook overal boven in de polls en Rob onderaan?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:45 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft veel te weinig van zichzelf laten zien...tis jammer maar zo gaat dat
Amenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef MissX het volgende:
[..]
helemaal niet die schijnheilige kuthoer zat de hele tijd achter ze rug om te lullen. Dat ze hem niet vertrouwde dt die walgelijk was enz. Zelfs toen ze close dansden trok ze gezichten naar de andere bewoners van wat een sukkel.![]()
![]()
walgelijk wijf is het
Het onechte van Dido was zo duidelijk te zien...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Zhenar het volgende:
DIdo omhelst Menno kort en loopt daarna snel weg om haar makeup te doen.![]()
Ja precies... En dat snap ik ook niet...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef style het volgende:
[..]
Daarom stond hij zeker ook overal boven in de polls en Rob onderaan?![]()
Jank ik met je meequote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan wel janken!
ik ben journalist maar kom hier maar eens achter... je moet echte insiders zien te vinden...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Er klopt natuurlijk écht helemaal niets van... Iemand hier die journalist is en er mee aan de gang gaat??
*meldt* journalistquote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Er klopt natuurlijk écht helemaal niets van... Iemand hier die journalist is en er mee aan de gang gaat??
Dat komt omdat de rest ook nep is. Dat geeft een betere hechtingquote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Gigageil het volgende:
Die neptieten van Ingrid blijven ook "goed" staan zeg, zonder BH......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik nog harder jankenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben journalist maar kom hier maar eens achter... je moet echte insiders zien te vinden...
Dit betekent ook mijn exit uit de Survival Game!
Er valt niets te snappen...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... En dat snap ik ook niet...
Vind dat je moet blijven dit is niet eerlijk gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben journalist maar kom hier maar eens achter... je moet echte insiders zien te vinden...
samen op onderzoek?quote:
Roel: "Ja sorry jongens, ik ben blij, al mijn mattiesquote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef FuTilE het volgende:
Rest van de bewoners is zichtbaar blij...
Kwestie van het aantal bellers opvragen en berekenen of de percentages binnen 1 uur tijd nog zo kunnen schommelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Start maar een pollquote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind dat je moet blijven dit is niet eerlijk gedaan
Talpa huhquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens is het normaal Bridit KUTuitslag. Ruud : Blinde LUL.
Zo praat ik ook hopor mar moet dat op tv ?
leuk ideequote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Start maar een poll
Moet theVulture blijven in de Survival Game?
Ja of Nee?
Nog een journalist meldtquote:
Hey dat is best een goed plan!quote:
Nee, de volgende is Nathalie, voegt niets toe...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Volgende slachtoffer wordt Joost, let maar op.
Ik ben bang dat Lieske het volgende slachtoffer is.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Volgende slachtoffer wordt Joost, let maar op.
We zijn het een keer eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb 'm ook uitgezet. Ik kijk niet meer. Die schommelingen kunnen dus ecccchhhhtttt NIET. BAH, die andere 3 hadden allemaal mogen vertrekken.. maar neeeehhhh we melken het Roel en Dido verhaaltje uit en Rob maakt zoveel stemming bleeehhhh..
BB is echt exit voor mij!
Mattiesquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Roel: "Ja sorry jongens, ik ben blij, al mijn mattieszijn er nog, 50.000 euro verdiend....blabla"
WAT EEN AAP.
Pleazzzz lieve journalistjes van me... Doe er iets meequote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey dat is best een goed plan!![]()
Ik ben zooooo anti-onrecht, in alles! Er moet gewoon een manier zijn, waarop dit openbaar moet worden gemaakt. Hier zijn regels voor, met idd notaris e.d.
Dit is echt onwaarschijnlijk.... Maar als je 't serieus meent, hebben wij een deal!
Jaquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
doet bij jullie de talpa live stream het van inet uitzending?
Wat is die stream ook alweerquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
Hij staat hier al 20 min aan en loopt nog.. geen beeld though.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
Nee, is dood. Net als Talpa zelf binnenkort hoop ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
Nou, ik wil dit best eens onderzoeken, het punt is alleen dat ik zo fucking weinig tijd heb buiten mijn normale werk om. ben niet meer full-time journalistiek actief namelijk.... maar ondersteuning wil ik je wel bieden hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben zooooo anti-onrecht, in alles! Er moet gewoon een manier zijn, waarop dit openbaar moet worden gemaakt. Hier zijn regels voor, met idd notaris e.d.
Dit is echt onwaarschijnlijk.... Maar als je 't serieus meent, hebben wij een deal!
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat dit de meeste nederlanders aan hun reet kan roesten.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor Peter, geniet er maar vanquote:Op donderdag 10 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Sorry, maar ik kan nu echt niet wachten om Tan weer te horen![]()
erg he![]()
Dat blijktquote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb zelfs maar met een half oog gekeken.
Dat kan het mij ook, maar toch hoop ik dat Talpa met deze walgelijke actie zijn eigen graf gegraven heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef svann het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat dit de meeste nederlanders aan hun reet kan roesten.
Wij hebben hier een een beetje buitenissige hobby namelijk.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Wie heeft er een goede link naar de internet-uitzending ben effe benieuwd naar de reactie van Menno
Super bedankt cuallquote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef cuall het volgende:
http://members.chello.nl/ptbuys/versatel/bbliveversatel.htm
[..]
Dat geloof ik écht pas als een statisticus dat mij overtuigend uitlegt. Het is bij alle versies geopperd en nooit aangetoond.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat blijkt
want die schommelingen in de stand binnen 1 uur tijd zijn onverklaarbaar
thanksquote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef cuall het volgende:
http://members.chello.nl/ptbuys/versatel/bbliveversatel.htm
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef Kolomo het volgende:
Nog niks over nieuwe nominaties...
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, ik ben even helemaal over de zeik.... Ik geloof er nog steeds geen hol van en ik heb het ff gehad voor vandaag.... Over en sluiten (en tot morgen)
Wil je asjeblieft nooit meer van dat soort enge dingen zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Nou jongens.... Tafkar is er nog in en die wordt vanaf nu niet meer genomineerd. Onze robbie zit in de finale![]()
En dat terwijl hij dus eigenlijk er al uit was. Misschien gaat hij nog wel winnen.
Het is al vaker uitgelegd dat de tussenstanden, de standen zijn van eerder deze week, dus van maandag en woensdag ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik écht pas als een statisticus dat mij overtuigend uitlegt. Het is bij alle versies geopperd en nooit aangetoond.
BB is een miljardenproject, wereldwijd. Je kan als programmamaker niet het geríngste risico lopen dat je wordt betrapt op sabotage. Dan kun je het schudden. Daar is het concept te kostbaar voor.
Oneens. Áls je het zou kunnen aantonen, is het journalistiek juist enorm HOT man. Dit gaat niet over Big Brother, dit gaat over sms-fraude, en nog wel bij Talpa, nieuwe Nederlandse zender van heerschap John de Mol.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef svann het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat dit de meeste nederlanders aan hun reet kan roesten.
Wij hebben hier een een beetje buitenissige hobby namelijk.
Onzin, het zijn op zichzelf staande producties. Je koopt het concept (mensen in een huis, 24/7 gefilmd) voor een aardig bedrag en je kijkt verder maar wat je er mee doet. Dat staat echt niet onder auspiciën van een centrale "Big Brother" (Reinout Oerlemans) die toeziet op de regels. Als BB Brazilië fraudeert met televoting, lijdt BB Nederland daar echt geen gezichtsverlies mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik écht pas als een statisticus dat mij overtuigend uitlegt. Het is bij alle versies geopperd en nooit aangetoond.
BB is een miljardenproject, wereldwijd. Je kan als programmamaker niet het geríngste risico lopen dat je wordt betrapt op sabotage. Dan kun je het schudden. Daar is het concept te kostbaar voor.
Nou, dat is de verklaring dan dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is al vaker uitgelegd dat de tussenstanden, de standen zijn van eerder deze week, dus van maandag en woensdag ofzo.
Wat dus OOK niet klopt met de redenatie dat mensen niet voor de hoogst genoteerde bellen... Wat nog steeds de enorme schommelingen niet verklaard omdat de percentages gedurende de week niet zo ongelooflijk omslaan.quote:Het is al vaker uitgelegd dat de tussenstanden, de standen zijn van eerder deze week, dus van maandag en woensdag ofzo.
Dat is nieuwe informatie voor mijquote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is al vaker uitgelegd dat de tussenstanden, de standen zijn van eerder deze week, dus van maandag en woensdag ofzo.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Kan iemand even z'n streams uitzetten? Dan is er weer een plekkie voor mij![]()
Voor de naam van het concept zou het fataal zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Onzin, het zijn op zichzelf staande producties. Je koopt het concept (mensen in een huis, 24/7 gefilmd) voor een aardig bedrag en je kijkt verder maar wat je er mee doet. Dat staat echt niet onder auspiciën van een centrale "Big Brother" (Reinout Oerlemans) die toeziet op de regels.
Er is alle ruimte voor fraude, en het lijkt me sterk als daar niet ruimschoots gebruik van gemaakt wordt om de eindregie over het programma te behouden. Dat begint al bij het selectief uitzenden van bepaalde fragmenten. Een eerlijk spel is het in ieder geval niet.
john de mol is toch de grote man achter het bigbrother concept (ontdekker enz.)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Onzin, het zijn op zichzelf staande producties. Je koopt het concept (mensen in een huis, 24/7 gefilmd) voor een aardig bedrag en je kijkt verder maar wat je er mee doet. Dat staat echt niet onder auspiciën van een centrale "Big Brother" (Reinout Oerlemans) die toeziet op de regels. Als BB Brazilië fraudeert met televoting, lijdt BB Nederland daar echt geen gezichtsverlies mee.
Er is alle ruimte voor fraude, en het lijkt me sterk als daar niet ruimschoots gebruik van gemaakt wordt om de eindregie over het programma te behouden. Dat begint al bij het selectief uitzenden van bepaalde fragmenten. Een eerlijk spel is het in ieder geval niet.
Nee laten we dat nu even NIET doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
oke, genoeg Menno nu ff....
Op naar Tan
Dat maakt het nog leuker, dat was wel zo'n suffe nominatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Arcee het volgende:
Menno zou wel even weer van Rob winnen.
Sorry Peter, daar is geen tijd meer voorquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
oke, genoeg Menno nu ff....
Op naar Tan
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=inetquote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik probeer het nog een keer. Wi eheeft er een goede link???
En dan nog geloof ik niet dat Menno er dan uit was gegaan... Hij is veruit de populairste in de polls, iedereen die ik ken die vond hem van deze genomineerden het leukst en Rob veruit het verschrikkelijkst.. en dan dit... ik geloof er geen hol van. Ik zal eens kijken of ik dit als journalist kan gaan onderzoeken maar waar te beginnen? je moet heel goed ingevoerd zijn denk ik...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat is de verklaring dan dus.
Rare gang van zaken natuurlijk, maar enfin, ze zijn er kennelijk eerlijk over.
Ik had er nog iets van toegevoegd. Stel je het volgende scenario voor: Als BB Amerika of BB Brazilië betrapt wordt met fraude bij televoting, denk je dan echt dat dat enig gezichtsverlies oplevert voor BB Nederland?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor de naam van het concept zou het fataal zijn.
En dáár let de kijker op, niet op hoe het juridisch/zakelijk in elkaar steekt.
Selectief uitzenden: eens, dat zal heus gebeuren.
Maar fraude, dus liegen over uitslagen (en ik meen dat er een notaris bij is): nee. Dat komt vroeg of laat uit. Dat risico lopen ze niet. Concept werkt prima zo.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst echt last van buffers, snap er niets van, heb Versatel en XS4ALL al geprobeerd en normaal had ik er nooit last van met de internet uitzending
Als iemand hierover uit de school klapt is hij zijn baan kwijt.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:07 schreef Lkw het volgende:
Oneens. Áls je het zou kunnen aantonen, is het journalistiek juist enorm HOT man. Dit gaat niet over Big Brother, dit gaat over sms-fraude, en nog wel bij Talpa, nieuwe Nederlandse zender van heerschap John de Mol.
Als je daar de nieuwswaarde niet van in ziet, ben je geen journalist. Maar... dan moet je het natuurlijk wél overtuigend kunnen aantonen dat dit vooropgezet is, en dat is moeilijk. Alle in dit soort programma's participerende partijen hebben bij dit sms-terreur namelijk voordeel...
Rob is er door BB niet uitgehaald omdat hij nog een rol heeft te vervullen in het programma..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan nog geloof ik niet dat Menno er dan uit was gegaan... Hij is veruit de populairste in de polls, iedereen die ik ken die vond hem van deze genomineerden het leukst en Rob veruit het verschrikkelijkst.. en dan dit... ik geloof er geen hol van. Ik zal eens kijken of ik dit als journalist kan gaan onderzoeken maar waar te beginnen? je moet heel goed ingevoerd zijn denk ik...
Ik ga even kijken of ik er tijd voor kan maken... want als ik het doe moet het wel goed gebeuren natuurlijk... laat dit later nog wel even weten...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef haloII het volgende:
Mocht er een reporter zijn van nieuwe revue of van panorama kaliber dan heb ik wel wat. Bij een exit heeft een van de mensen van Endemol al het storyboard van een exit laten liggen terwijl dat pas mogelijk moest zijn tijdens de uitzending. de medewerkers van endemol waren al gebriefed 's middags. Als diegene zich wil melden dan wil ik er wel werk van maken. Overigens als je naar d efinale beelden kijkt van de afgelopen twee keer zie je de notaris naar een logo van bb kijken terwijl de scores worden doorgegeven. de kaartjes zijn 's middags gelamineerd (hoezo net van de scores.
Tevens moet de notaris uit kunnen leggen, welke was het volgens hummie iedre keer. wat ziet hi en hoe kan hij garanderen dat hij de juiste scores ziet. Goede vriendin van Patty Brard die wel heeft verteld hoe het zit en weet. Misschien eens met haar gaan praten over wat ze weet.
Weet ik niet meer zeker, dacht dat Reinout Oerlemans er ook veel mee te maken had, of was dat alleen Idols?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
john de mol is toch de grote man achter het bigbrother concept (ontdekker enz.)![]()
Niet iedereen neemt de moeite te sms-en. Ik ken zat mensen die BB best leuk vinden, maar nauwelijks weten hóe je moet sms-enquote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan nog geloof ik niet dat Menno er dan uit was gegaan... Hij is veruit de populairste in de polls, iedereen die ik ken die vond hem van deze genomineerden het leukst en Rob veruit het verschrikkelijkst.. en dan dit... ik geloof er geen hol van. Ik zal eens kijken of ik dit als journalist kan gaan onderzoeken maar waar te beginnen? je moet heel goed ingevoerd zijn denk ik...
Joost is ondertussen kapot van verdriet trouwens, dat valt me dan wel weer mee. Zijn gevoel voor vriendschap voor Menno is dan wel oprecht...
nu niet meer... heb eindelijk een goede link gekregenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef Suuz_ het volgende:
jezus ik wordt schijtziek van dat gehaper van die streams!!!!!!!!!!!!!!!!
is dat bij jullie ook allemaal? grrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |