quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef Kolomo het volgende:
Nog niks over nieuwe nominaties...
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, ik ben even helemaal over de zeik.... Ik geloof er nog steeds geen hol van en ik heb het ff gehad voor vandaag.... Over en sluiten (en tot morgen)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je asjeblieft nooit meer van dat soort enge dingen zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Nou jongens.... Tafkar is er nog in en die wordt vanaf nu niet meer genomineerd. Onze robbie zit in de finaleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat terwijl hij dus eigenlijk er al uit was. Misschien gaat hij nog wel winnen.
Het is al vaker uitgelegd dat de tussenstanden, de standen zijn van eerder deze week, dus van maandag en woensdag ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik écht pas als een statisticus dat mij overtuigend uitlegt. Het is bij alle versies geopperd en nooit aangetoond.
BB is een miljardenproject, wereldwijd. Je kan als programmamaker niet het geríngste risico lopen dat je wordt betrapt op sabotage. Dan kun je het schudden. Daar is het concept te kostbaar voor.
Oneens. Áls je het zou kunnen aantonen, is het journalistiek juist enorm HOT man. Dit gaat niet over Big Brother, dit gaat over sms-fraude, en nog wel bij Talpa, nieuwe Nederlandse zender van heerschap John de Mol.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef svann het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat dit de meeste nederlanders aan hun reet kan roesten.
Wij hebben hier een een beetje buitenissige hobby namelijk.
Onzin, het zijn op zichzelf staande producties. Je koopt het concept (mensen in een huis, 24/7 gefilmd) voor een aardig bedrag en je kijkt verder maar wat je er mee doet. Dat staat echt niet onder auspiciën van een centrale "Big Brother" (Reinout Oerlemans) die toeziet op de regels. Als BB Brazilië fraudeert met televoting, lijdt BB Nederland daar echt geen gezichtsverlies mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik écht pas als een statisticus dat mij overtuigend uitlegt. Het is bij alle versies geopperd en nooit aangetoond.
BB is een miljardenproject, wereldwijd. Je kan als programmamaker niet het geríngste risico lopen dat je wordt betrapt op sabotage. Dan kun je het schudden. Daar is het concept te kostbaar voor.
Nou, dat is de verklaring dan dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is al vaker uitgelegd dat de tussenstanden, de standen zijn van eerder deze week, dus van maandag en woensdag ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop