En dan nog geloof ik niet dat Menno er dan uit was gegaan... Hij is veruit de populairste in de polls, iedereen die ik ken die vond hem van deze genomineerden het leukst en Rob veruit het verschrikkelijkst.. en dan dit... ik geloof er geen hol van. Ik zal eens kijken of ik dit als journalist kan gaan onderzoeken maar waar te beginnen? je moet heel goed ingevoerd zijn denk ik...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat is de verklaring dan dus.
Rare gang van zaken natuurlijk, maar enfin, ze zijn er kennelijk eerlijk over.
Ik had er nog iets van toegevoegd. Stel je het volgende scenario voor: Als BB Amerika of BB Brazilië betrapt wordt met fraude bij televoting, denk je dan echt dat dat enig gezichtsverlies oplevert voor BB Nederland?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor de naam van het concept zou het fataal zijn.
En dáár let de kijker op, niet op hoe het juridisch/zakelijk in elkaar steekt.
Selectief uitzenden: eens, dat zal heus gebeuren.
Maar fraude, dus liegen over uitslagen (en ik meen dat er een notaris bij is): nee. Dat komt vroeg of laat uit. Dat risico lopen ze niet. Concept werkt prima zo.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst echt last van buffers, snap er niets van, heb Versatel en XS4ALL al geprobeerd en normaal had ik er nooit last van met de internet uitzending
Als iemand hierover uit de school klapt is hij zijn baan kwijt.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:07 schreef Lkw het volgende:
Oneens. Áls je het zou kunnen aantonen, is het journalistiek juist enorm HOT man. Dit gaat niet over Big Brother, dit gaat over sms-fraude, en nog wel bij Talpa, nieuwe Nederlandse zender van heerschap John de Mol.
Als je daar de nieuwswaarde niet van in ziet, ben je geen journalist. Maar... dan moet je het natuurlijk wél overtuigend kunnen aantonen dat dit vooropgezet is, en dat is moeilijk. Alle in dit soort programma's participerende partijen hebben bij dit sms-terreur namelijk voordeel...
Rob is er door BB niet uitgehaald omdat hij nog een rol heeft te vervullen in het programma..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan nog geloof ik niet dat Menno er dan uit was gegaan... Hij is veruit de populairste in de polls, iedereen die ik ken die vond hem van deze genomineerden het leukst en Rob veruit het verschrikkelijkst.. en dan dit... ik geloof er geen hol van. Ik zal eens kijken of ik dit als journalist kan gaan onderzoeken maar waar te beginnen? je moet heel goed ingevoerd zijn denk ik...
Ik ga even kijken of ik er tijd voor kan maken... want als ik het doe moet het wel goed gebeuren natuurlijk... laat dit later nog wel even weten...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef haloII het volgende:
Mocht er een reporter zijn van nieuwe revue of van panorama kaliber dan heb ik wel wat. Bij een exit heeft een van de mensen van Endemol al het storyboard van een exit laten liggen terwijl dat pas mogelijk moest zijn tijdens de uitzending. de medewerkers van endemol waren al gebriefed 's middags. Als diegene zich wil melden dan wil ik er wel werk van maken. Overigens als je naar d efinale beelden kijkt van de afgelopen twee keer zie je de notaris naar een logo van bb kijken terwijl de scores worden doorgegeven. de kaartjes zijn 's middags gelamineerd (hoezo net van de scores.
Tevens moet de notaris uit kunnen leggen, welke was het volgens hummie iedre keer. wat ziet hi en hoe kan hij garanderen dat hij de juiste scores ziet. Goede vriendin van Patty Brard die wel heeft verteld hoe het zit en weet. Misschien eens met haar gaan praten over wat ze weet.
Weet ik niet meer zeker, dacht dat Reinout Oerlemans er ook veel mee te maken had, of was dat alleen Idols?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
john de mol is toch de grote man achter het bigbrother concept (ontdekker enz.)![]()
Niet iedereen neemt de moeite te sms-en. Ik ken zat mensen die BB best leuk vinden, maar nauwelijks weten hóe je moet sms-enquote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan nog geloof ik niet dat Menno er dan uit was gegaan... Hij is veruit de populairste in de polls, iedereen die ik ken die vond hem van deze genomineerden het leukst en Rob veruit het verschrikkelijkst.. en dan dit... ik geloof er geen hol van. Ik zal eens kijken of ik dit als journalist kan gaan onderzoeken maar waar te beginnen? je moet heel goed ingevoerd zijn denk ik...
Joost is ondertussen kapot van verdriet trouwens, dat valt me dan wel weer mee. Zijn gevoel voor vriendschap voor Menno is dan wel oprecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |