*meldt* journalistquote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Er klopt natuurlijk écht helemaal niets van... Iemand hier die journalist is en er mee aan de gang gaat??
Dat komt omdat de rest ook nep is. Dat geeft een betere hechtingquote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Gigageil het volgende:
Die neptieten van Ingrid blijven ook "goed" staan zeg, zonder BH......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik nog harder jankenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben journalist maar kom hier maar eens achter... je moet echte insiders zien te vinden...
Dit betekent ook mijn exit uit de Survival Game!
Er valt niets te snappen...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... En dat snap ik ook niet...
Vind dat je moet blijven dit is niet eerlijk gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben journalist maar kom hier maar eens achter... je moet echte insiders zien te vinden...
samen op onderzoek?quote:
Roel: "Ja sorry jongens, ik ben blij, al mijn mattiesquote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef FuTilE het volgende:
Rest van de bewoners is zichtbaar blij...
Kwestie van het aantal bellers opvragen en berekenen of de percentages binnen 1 uur tijd nog zo kunnen schommelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Start maar een pollquote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind dat je moet blijven dit is niet eerlijk gedaan
Talpa huhquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens is het normaal Bridit KUTuitslag. Ruud : Blinde LUL.
Zo praat ik ook hopor mar moet dat op tv ?
leuk ideequote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Start maar een poll
Moet theVulture blijven in de Survival Game?
Ja of Nee?
Nog een journalist meldtquote:
Hey dat is best een goed plan!quote:
Nee, de volgende is Nathalie, voegt niets toe...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Volgende slachtoffer wordt Joost, let maar op.
Ik ben bang dat Lieske het volgende slachtoffer is.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Volgende slachtoffer wordt Joost, let maar op.
We zijn het een keer eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb 'm ook uitgezet. Ik kijk niet meer. Die schommelingen kunnen dus ecccchhhhtttt NIET. BAH, die andere 3 hadden allemaal mogen vertrekken.. maar neeeehhhh we melken het Roel en Dido verhaaltje uit en Rob maakt zoveel stemming bleeehhhh..
BB is echt exit voor mij!
Mattiesquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Roel: "Ja sorry jongens, ik ben blij, al mijn mattieszijn er nog, 50.000 euro verdiend....blabla"
WAT EEN AAP.
Pleazzzz lieve journalistjes van me... Doe er iets meequote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey dat is best een goed plan!![]()
Ik ben zooooo anti-onrecht, in alles! Er moet gewoon een manier zijn, waarop dit openbaar moet worden gemaakt. Hier zijn regels voor, met idd notaris e.d.
Dit is echt onwaarschijnlijk.... Maar als je 't serieus meent, hebben wij een deal!
Jaquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
doet bij jullie de talpa live stream het van inet uitzending?
Wat is die stream ook alweerquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
Hij staat hier al 20 min aan en loopt nog.. geen beeld though.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
Nee, is dood. Net als Talpa zelf binnenkort hoop ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef MissX het volgende:
Nou, ik wil dit best eens onderzoeken, het punt is alleen dat ik zo fucking weinig tijd heb buiten mijn normale werk om. ben niet meer full-time journalistiek actief namelijk.... maar ondersteuning wil ik je wel bieden hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben zooooo anti-onrecht, in alles! Er moet gewoon een manier zijn, waarop dit openbaar moet worden gemaakt. Hier zijn regels voor, met idd notaris e.d.
Dit is echt onwaarschijnlijk.... Maar als je 't serieus meent, hebben wij een deal!
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |