nee, die voorspelde dat lieske en menno als eersten zouden moeten gaan.. lieske was niet genomineerdquote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
maar goed die tanjablblblb had het mis
helemaal niet die schijnheilige kuthoer zat de hele tijd achter ze rug om te lullen. Dat ze hem niet vertrouwde dt die walgelijk was enz. Zelfs toen ze close dansden trok ze gezichten naar de andere bewoners van wat een sukkel.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:45 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
helemaal niet, ook zij is slechtquote:
Daarom stond hij zeker ook overal boven in de polls en Rob onderaan?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:45 schreef yantjes het volgende:
Menno heeft veel te weinig van zichzelf laten zien...tis jammer maar zo gaat dat
Amenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef MissX het volgende:
[..]
helemaal niet die schijnheilige kuthoer zat de hele tijd achter ze rug om te lullen. Dat ze hem niet vertrouwde dt die walgelijk was enz. Zelfs toen ze close dansden trok ze gezichten naar de andere bewoners van wat een sukkel.![]()
![]()
walgelijk wijf is het
Het onechte van Dido was zo duidelijk te zien...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Zhenar het volgende:
DIdo omhelst Menno kort en loopt daarna snel weg om haar makeup te doen.![]()
Ja precies... En dat snap ik ook niet...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef style het volgende:
[..]
Daarom stond hij zeker ook overal boven in de polls en Rob onderaan?![]()
Jank ik met je meequote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan wel janken!
ik ben journalist maar kom hier maar eens achter... je moet echte insiders zien te vinden...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Er klopt natuurlijk écht helemaal niets van... Iemand hier die journalist is en er mee aan de gang gaat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |