Het blijft een mannenwereld.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef du_ke het volgende:
ja vrouwen in de politiek het idee is aardig maar de uitvoering.
Ja, wie dat dan ook moge zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar het schijnt dus Sjors van Kleef te zijn. Weer een amsterdams onderwereldfiguur minder![]()
.
Het ergste is nog wel al die vrouwen op V&W het gaat daar verdomme over asfalt en betonquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft een mannenwereld.
Zoals eigenlijk alles met enige betekenis, al het feminisme ten spijt![]()
Een bekende van Holleeder en Houtman naar het schijnt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, wie dat dan ook moge zijn.
Film ben ik nooit aan toe gekomen maar de serie was geweldigquote:Hopelijk eindigt het met de onderwereld figuren zoals in Lock, Stock and Two Smoking Barrels.
Het zal wel een complot zijn meer kan ik er niet van makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef du_ke het volgende:
Het ergste is nog wel al die vrouwen op V&W het gaat daar verdomme over asfalt en beton.
Ik las al ergens dat iemand dacht dat het een hond was, maar dat lijkt me erg sterk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die foto heb ik van NWS. De reden waarom ik het vroeg is omdat er ook wat wits is, wat ik niet kan plaatsen .. dus onderdeel van zijn kleding?
Een hond? Dat zie ik er echt niet in. Wat duidelijker (ook weer van NWS):quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat iemand dacht dat het een hond was, maar dat lijkt me erg sterk.
Ja, precies, wij moeten het goed vinden dat criminelen elkaar om zeep helpen. Het kan ons niet schelen wat Tante Bep van hiernaast er van vindt, ook al is die voorgoed getraumatiseerd door het beeld dat die lieve jongen van daarnaast in koele bloede voor haar keukenraam in elkaar zakte..quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
John van den Heuvel is goed bezig.
Hij had zeker ook met Sjors van Cleef gebeld, alles voor de kijkcijfers.
Wat kan je er tegen doen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, precies, wij moeten het goed vinden dat criminelen elkaar om zeep helpen. Het kan ons niet schelen wat Tante Bep van hiernaast er van vindt, ook al is die voorgoed getraumatiseerd door het beeld dat die lieve jongen van daarnaast in koele bloede voor haar keukenraam in elkaar zakte..
"A man will NEVER win an argument from a woman. When it comes to arguing, men are handicapped. We will never win. Because men have the need to MAKE SENSE!"quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:15 schreef Tafkahs het volgende:
"De vrouw leert gemakkelijk talen, omdat zij veel lege ruimte in het hoofd heeft."
- Anton Tsjechow Russisch schrijver 1860-1904
Wat weet Chris Rock nou, hij leeft nogquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
"A man will NEVER win an argument from a woman. When it comes to arguing, men are handicapped. We will never win. Because men have the need to MAKE SENSE!"
- Chris Rock
De politie zou eens wat beter zorg moeten dragen voor de buurt. Ze maken er nu een show van waar rtl4 van smult.. Waar betalen we ze gvd voor?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat kan je er tegen doen?
De politie staat machteloos en pakt de daders nooit omdat die nu alweer veilig in Rusland oid zitten.
Ik moet eerlijk zeggen petje af voor die huurmoordenaars, ze verstaan hun vak goed![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef -calimero- het volgende:
(...)
Hoop dat we nu niet dood gemaakt worden met een blije mus.
De politie houdt zich liever bezig met snelheidscontroles. Lekker makkelijk en veilig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef Tafkahs het volgende:
De politie zou eens wat beter zorg moeten dragen voor de buurt. Ze maken er nu een show van waar rtl4 van smult.. Waar betalen we ze gvd voor?
En makkelijker te cashen he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De politie houdt zich liever bezig met snelheidscontroles. Lekker makkelijk en veilig.
Dat ook.quote:
zie je wel dat je links bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat ook.
Stel je toch eens voor dat je als agentje je jezelf bezig houdt met echte politietaken. Uitgesloten
Je zou hopen dat de overheid met het geld wat ze krijgt van de snelheidscontroles wat zou doen aan veiligheid. Nu is natuurlijk niet alleen geld het antwoord, het gaat immers om "veiligheidsproductie", maar toch, extra capaciteit kan weinig kwaad lijkt me.quote:
sinds 2000 is de capaciteit zo'n beetje verdubbelt en er wordt nog steeds geworven op tramstickers..quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou hopen dat de overheid met het geld wat ze krijgt van de snelheidscontroles wat zou doen aan veiligheid. Nu is natuurlijk niet alleen geld het antwoord, het gaat immers om "veiligheidsproductie", maar toch, extra capaciteit kan weinig kwaad lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |