Dat zeg ik het is het opportunisme dat met Fortuyn z'n intrede heeft gedaan iedereen roept van alles zonder onderbouwing, creatief met proefbalonnen etc.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Dit is echt hét toppunt van hypocrisie.
Blijkbaar mag je als moslim alles zeggen over moslims maar als niet-moslim is het islamofoob gedrag. Wie het snapt mag het zeggen.
Opportunisme is van alle tijden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:26 schreef du_ke het volgende:
Dat zeg ik het is het opportunisme dat met Fortuyn z'n intrede heeft gedaan iedereen roept van alles zonder onderbouwing, creatief met proefbalonnen etc.
Van alle tijden inderdaad maar wel in golven en we zitten nu bovenop zo'n golf heb ik het idee. Maar veel plezier met civ.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opportunisme is van alle tijden.
Maar ik ga jullie verlaten en Civ IV spelen
Ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef George-Butters het volgende:
Gelukkig heb ik ook nog een rappe desktop pc.
Ja dat is wel zo maar ik hoopte eigenlijk voor 300 euro klaar te zijn en dat valt een beetje tegen helaasquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:56 schreef George-Butters het volgende:
Wat ben ik toch een nerd
als je niet een nieuw beeldscherm nodig hebt kan je voor 500 euro een rappe pc aanschaffen.
als je niets meer doet dan office of internet dan is 300 e voldoende.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar ik hoopte eigenlijk voor 300 euro klaar te zijn en dat valt een beetje tegen helaas.
Want dat kreng waar ik nu mee loop te kutten gaat het niet lang meer volhouden vrees ik
kijk veel meer hoeft het ook niet te zijn. Zoveel spelletjes speel ik niet en videobewerken oid ga ik ook niet doen. Maar CIV 4 moet hij wel draaien iegenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
als je niets meer doet dan office of internet dan is 300 e voldoende.
Maar meer kan je niet verwachten.
nooit een keer dat ik dat over heb voor een PCquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe pc.
Ik wil dan wel meteen een high-end game pc. Kom je toch al snel uit op ¤2000+
2000 euro is echt teveel. Als ik gek zou doen zou ik op 1200 euro uitkomen incluis nieuw beeldscherm.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe pc.
Ik wil dan wel meteen een high-end game pc. Kom je toch al snel uit op ¤2000+
quote:Oud-voetballer Weah verslagen
Sirleaf wint presidentsverkiezingen Liberia
MONROVIA, 11 NOV. Ellen Johnson Sirleaf (66) heeft gisteren de overwinning opgeëist van de presidentsverkiezingen in het West-Afrikaanse Liberia. Zij zal het eerste vrouwelijke staatshoofd van het Afrikaanse continent worden.
De voormalige minister van Financiën, bijgenaamd de 'IJzeren Dame', heeft nadat een meerderheid van de stemmen is geteld een onoverbrugbare voorsprong op haar rivaal, de oud-voetballer George Weah (39). Op basis van de resultaten bij 90 procent van de stembureaus, staat Johnson-Sirleaf op 59 procent van de stemmen.
Weah, behaalde tot dusver 41 procent van de stemmen. Volgens hem is er fraude gepleegd bij de verkiezingen. Internationale waarnemers noemen de verkiezingen, de eerste vrije presidentsverkiezingen na 14 jaar burgeroorlog, echter ,,overwegend vredig, vrij, eerlijk en transparant''. Johnson-Sirleaf zei te hopen dat Weah het resultaat zal accepteren en bood hem een ministerspost aan. Johnson-Sirleaf zei vereerd te zijn met de stem van de kiezers. ,,Dit is de laatste mijl op een lange weg. En op die weg ben ik verbannen, gevangen genomen en gemarteld. Ik denk dat ik de prijs heb betaald, ik denk dat ik dit heb verdiend.''
Ze beloofde tijdens haar campagne de elektriciteit in de Liberiaanse hoofdstad Monrovia te herstellen en binnen twee jaar ieder dorp te voorzien van een put of pomp. (AFP, AP, Reuters)
Ik heb geen moeder nodig, ik heb een moederbord nodigquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
2000 euro is echt teveel. Als ik gek zou doen zou ik op 1200 euro uitkomen incluis nieuw beeldscherm.
Wie is die aboriginal, Harry? Bukowski?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder nodig, ik heb een moederbord nodig
Tafkahsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie is die aboriginal, Harry? Bukowski?
who gives a fuck, hij heeft verloren!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat was het programma van Weah, Bas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |