Was dat maar zo, dan kon GL er direct achteraan.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heeft ' ie ze inderdaad allemaal het raam uit geflikkerd?
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En jij lacht tenminste. Gelukkig is ExtraWaskracht er gewoonlijk snel bij.
Waarschijnlijk weet Pberends het welquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef George-Butters het volgende:
Ik las wederom in de spits vanochtend (pag. 8) dat Groenlinks het liefst heeft dat het hele land volloopt met geitenneukers en dat de linkse kerk graag papt, en nat houdt. Nu vroeg ik mij af waar dit alles staat? Bijvoorbeeld in het programma van GL?
Ik heb gezocht maar ik kan het NERGENS vinden..
Er staat nergens in het programma van GL dat Nederland Islamitischer wordt met het beleid van GL tegenover dat van bijvoorbeeld het VVD of Wilders. Toch is het zo.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef George-Butters het volgende:
Ik las wederom in de spits vanochtend (pag. 8) dat Groenlinks het liefst heeft dat het hele land volloopt met geitenneukers en dat de linkse kerk graag papt, en nat houdt. Nu vroeg ik mij af waar dit alles staat? Bijvoorbeeld in het programma van GL?
Waar blijkt dat dan uit?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Er staat nergens in het programma van GL dat Nederland Islamitischer wordt met het beleid van GL tegenover dat van bijvoorbeeld het VVD of Wilders. Toch is het zo.
Zo ook nu.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En jij lacht tenminste. Gelukkig is ExtraWaskracht er gewoonlijk snel bij.
Zie GL fractie in Rotterdam.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:20 schreef George-Butters het volgende:
Waar blijkt dat dan uit?
Geef s een voorbeeld.
Bijvoorbeeld dat GL geen beperkingen wil stellen aan huwelijksimmigranten.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar blijkt dat dan uit?
Geef s een voorbeeld.
Hmm de motie van wantrouwen tegen Pastors.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
wat zie ik dan??
dat is geen voorbeeld kerel.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef MrX1982 het volgende:
GL is een verwerpelijke partij met verwerpelijke mensen.
Het is ook discriminerend gelul....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef George-Butters het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |