Kan je indirect ook nog Rob naaien!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die Michelle ben ik trouwens zeer van gecharmeerd![]()
![]()
Hmmm ok ok ik ga Rob stalken! Aalsmeer, welke kant is dat op?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je indirect ook nog Rob naaien!![]()
Laat maar zitten!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hmmm ok ok ik ga Rob stalken! Aalsmeer, welke kant is dat op?![]()
iwanquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid verwacht visite vanavond!
Ratelband of lover?????
Hij mag ze ook zelf gaan halen en dan de weg kwijtraken tot 2006quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef egmo het volgende:
Kan de familie van Joost hem geen nieuwe sokken sturen....hij zit straks gewoon met z'n blote poten in de live-uitzending![]()
idd scan, ik wil dat hoofd zien, ik wil zien dat hij zich totaal verbijt en wat ik ook wil zien maar wat helaas niet zal gebeuren is dat Menno een een vette victory dance voor Rob zijn neus gaat doen en roept: opzouten looserT in dit huis alleen winnaarsquote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit er ook helemaal klaar voor. Laat maar komen dat verwonderde hoofd van Rob als hij toch wéér verliest van Menno, iets wat hij zelf dus voor onmogelijk houdt.
Goeieavond idoolquote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
iwan
GOEIENAVOND TROUWENS, MIJN FANS!
Ik zit helemaal klaar voor Rob zijn exit en ja we hebben weer gestemd....triets maar waar , die lul moet eruit!
Ik denk nog steeds dat Roel eruit gaat en dan zijn ¤10.000 meekrijgt, Dag Roelquote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit er ook helemaal klaar voor. Laat maar komen dat verwonderde hoofd van Rob als hij toch wéér verliest van Menno, iets wat hij zelf dus voor onmogelijk houdt.
Het Noorden.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hmmm ok ok ik ga Rob stalken! Aalsmeer, welke kant is dat op?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Roel eruit gaat en dan zijn ¤10.000 meekrijgt, Dag Roel![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
ok rob is 1 na laatste in de eerste tussen stand. ROB=EXIT!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
YES!!!!! KLAAR!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
Neej, want degene die aan het begin onderaan staat/stond gaat er meestal niet uitquote:
Is that a promise?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
Ik stond ook op het punt!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef demins het volgende:
Jammer, dit keer is het niet gelukt!![]()
Voor Roel gestemd...
![]()
![]()
*Allemaal voor Rob zn exit denkt!!
Je zoú voor de zekerheid kunnen bellen.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:02 schreef F4iTH het volgende:
Mijn vermoeden klopte dus. BB wil af van Roel. Laten ze in de live-uitzending ook alleen maar de negatieve beelden van hem zien en maken reklame voor Menno en Dido. Zelfs Rob staat boven hem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie!, zegt u dat wel!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stond ook op het punt!![]()
Nog net in kunnen houden, ben nog aan de koffie.
En na de eindstand weet je zeker precies wie eruit moet! Kom je het dan weer vertellen, zatlap?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:08 schreef newsman het volgende:
Robbie kan eruit.
Hipsquote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
En na de eindstand weet je zeker precies wie eruit moet! Kom je het dan weer vertellen, zatlap?
![]()
Bij mij mag ze de ramen komen soppen!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef MissX het volgende:
ingrid kan weer soppen bij iwan
Doe dan maar beidequote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Utwodublin het volgende:
Moet er nog op iemand gestemd worden om Rob eruit te krijgen? Dido misschien of toch Menno??
Ik wacht nog even voor ik reageer (9 seconden)!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:16 schreef MissX het volgende:
gokje Chantal 10 seconden
Erg hequote:Op donderdag 10 november 2005 21:29 schreef demins het volgende:
Chantal deed nog een laatste, desperate oproep voor kandidaten, toen ze de dagboekkamer verliet!~
![]()
Verkeerde topicquote:Op donderdag 10 november 2005 21:27 schreef henk.jansen het volgende:
Rob ROELS !!!!!!!!! Menno of Roel eruit
Of... toch Dido?quote:
Het kan wel, dat blijkt.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:41 schreef frizti het volgende:
Wat een ontzettende volksverlakkerij..... dit kan echt niet.
Maar er klopt geen hol van. Eigenlijk hoeven mensen door de week helemaal niet te stemmen, maar pas tijdens de uitzending is het belangrijk om te stemmen en dat slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het kan wel, dat blijkt.
Het totaal aantal stemmen telt. Als de live-uitzending de doorslag geeft beyekent dit dat er gedurende de week gewoon weinig gestemd wordt. Hoezo is dat de schuld van BB?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Maar er klopt geen hol van. Eigenlijk hoeven mensen door de week helemaal niet te stemmen, maar pas tijdens de uitzending is het belangrijk om te stemmen en dat slaat werkelijk helemaal nergens op.
Eensch. Er wordt gewoon bijna niet gestemd buiten de uitzendingen.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het totaal aantal stemmen telt. Als de live-uitzending de doorslag geeft beyekent dit dat er gedurende de week gewoon weinig gestemd wordt. Hoezo is dat de schuld van BB?
En jij gelooft dat Rob tijdens de liveuitzending in een keer weer hartstikke populair is geworden?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het totaal aantal stemmen telt. Als de live-uitzending de doorslag geeft beyekent dit dat er gedurende de week gewoon weinig gestemd wordt. Hoezo is dat de schuld van BB?
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef frizti het volgende:
Ik ben er klaar mee... toedeledoki.
Aan deze oplichterij ga ik mijn tijd niet meer verspillen.
Het is al vaker gezegd: Een gratis poll invullen is wat anders dan geld besteden aan een SMSje of telefoontje.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef style het volgende:
[..]
En jij gelooft dat Rob tijdens de liveuitzending in een keer weer hartstikke populair is geworden?
Kijk eens naar de polls, hier klopt echt helemaal niets van, het verschil is veel te groot.
En dat geloof jij? Nou ik dus echt niet. Dan zou er in een uur tijd meer gebeld worden dan in de hele rest van de week.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, dat weet ikquote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En dat geloof jij? Nou ik dus echt niet. Dan zou er in een uur tijd meer gebeld worden dan in de hele rest van de week.
Leuk! Jij kijkt tenminste vooruit!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef stil het volgende:
Wie word nu het pispaaltje? Lieske?
Yeah, eindelijk Menno eruitquote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
MENNO EXIT!!!!!!!!!!1
Menno EXIT![]()
![]()
![]()
![]()
FEESTJE VOOR ROB![]()
![]()
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef style het volgende:
[..]
En jij gelooft dat Rob tijdens de liveuitzending in een keer weer hartstikke populair is geworden?
Kijk eens naar de polls, hier klopt echt helemaal niets van, het verschil is veel te groot.
Net zoals die tussenstanden, gewoon onzin.
Hummie wilde Menno eruit. En dat ze Rob er in wil houden is al weken duidelijk.
heeft iemand een link svp??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Kijken jullie allemaal ook de internetuitzending?
Menno is superleuk bij Ruud en Bridget.
Als ie zo was in het huis was ie voor mij wel veel leuker geweest
Ik weet het niet... want waarom zijn bij de tussenstanden de standen zo gruwelijk anders???quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengen
bij BB mag iedereen zo vaak als hij/zij wil op bewoners stemmen
Kom je daar pas na bijna 3 maanden achter, dat die nooit werkt?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef muizemeis het volgende:
via talpa tv krijg ik een foutmelding
toch nietquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef muizemeis het volgende:
ownee wacht ff... hij doet het wel geloof ik...
ik heb pas 1 keer eerder gekeken en weet echt niet meer hoe ik er toen dan wél gekomen ben... maar als je een tip hebt graagquote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kom je daar pas na bijna 3 maanden achter, dat die nooit werkt?![]()
Hij heeft de laatste weken niet eens de kans gekregen om zichzelf te zijn dankzij die leukequote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
*klikt*quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Die heeft denk ik ook gelijk de nominatie van Rob te pakken donderdag. (plus evt Dido en Nathalie)quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef stil het volgende:
Wie word nu het pispaaltje? Lieske?
Hij doet het elke week, dus kun je volgende week ook weer gebruikenquote:
Dat zal allemaal wel, maar het betekent gewoon dat het stemmen willekeurig is en niets te maken heeft met wie het minst populair is. Tis gewoon een grote gok die niets met de opinie van het nederlandse volk te maken heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengen
bij BB mag iedereen zo vaak als hij/zij wil op bewoners stemmen
Dido had eruit gemoeten!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef Djoj het volgende:
Vind het zo zielig voor Joost...hij heeft echt verdriet...waarschijnlijk komt het besef eruit hoe lelijk ze tegen Menno gedaan hebben en zijn inbreng hierin...![]()
zou me niet verbazen dat ze straks de meeste stemmen heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die heeft denk ik ook gelijk de nominatie van Rob te pakken donderdag. (plus evt Dido en Nathalie)
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout vanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt de moeite te sms-en. Ik ken zat mensen die BB best leuk vinden, maar nauwelijks weten hóe je moet sms-en![]()
Ga als journalist eerst maar eens met een objectieve blik te werk. dat lijkt me een goed begin. En bel gewoon de programmamaker. Of Hummie. Laat je nou eerst maar eens uitleggen hoe het volgens hén allemaal werkt en zet daar dan eventueel je vraagtekens bij. Nu al briezen dat het niet klopt lijkt me een verkeerd journalistiek uitgangspunt en het zal je zéker geen laagdrempeligheid bij de makers opleveren.
Je eigen emotie van je werk scheiden![]()
die wilden Menno er ook absoluut niet uit hebben als ik ze zo hoor...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Showtime het volgende:
Bridget en Ruud roddelen net zo hard mee als de bewoners in het huis
Natuurlijk is dit doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout van
Bij deze ben ik dus alsnog blij dat ie weg isquote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Menno bijt echt verschrikkelijk van zich af uit huis
Je bent niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout van
Zo lang er niemand op haar stemt zit ze veiligquote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Nathalie wordt flink te kakken gezet. Keer op keer.![]()
Of er wordt de hele week gewoon heel erg weinig ge-smst. Ik denk dat nederland wel redelijk SMS moe is. En met weinig stemmen is de uitslag makkelijk te beinvloeden.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt.
Ben het namelijk met je eens dat er iets niet klopt.
De verschillen waren vanavond zo extreem dat het gewoon niet waar kan zijn.
Ik ben ook journalist en mijn gevoel zegt hetzelfde. Er klopt werkelijk helemaal niets van.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wrom, gebeurde er iets in de I-net live uitzending??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij deze ben ik dus alsnog blij dat ie weg is![]()
Die hebben volgens mij goe geleerd om alles om te draaien en te liegenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die wilden Menno er ook absoluut niet uit hebben als ik ze zo hoor...
En dan nog tegen Dido "nog een kussssje"quote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef P-au-L het volgende:
Lekker, weer dat hoerenfragment van Nathalie (met die kutstem)![]()
Hij heeft deze beelden niet eerder gezien dus kon ook niet eerder van zich afbijten hierover.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Menno bijt echt verschrikkelijk van zich af uit huis
Hij had alleen een verkeerde speltactiek gekozen dus het is wel zijn eigen schuld dat hij er nu uit is.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.quote:
quote:
Leuk, dat contrast.quote:
Met dat lachgas-stemmetje waar je spontaan maagzuur van gaat gorgelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dan nog tegen Dido "nog een kussssje"![]()
Menno over Nathalie's voetveegactie: "Ik wilde haar de volgende keer toch al nomineren (applaus uit de zaal). Slaat volkomen nergens op. Als je je zo wil verlagen, als je je zo naar Nederland wilt presenteren, dan moet je dat vooral doen. Ik ben blij dat ik mezelf iets hoger heb gehouden."quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Wrom, gebeurde er iets in de I-net live uitzending??
Hebben ze dat gorre geintje van Nathalie laten zien aan Menno..if so, hoe reageerde hij??
Dat was mn enige lichtpuntje van deze avondquote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef MPJT het volgende:
Kijk Lieske gaan. Ze was weer geweldig vanavond!![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef MPJT het volgende:
Kijk Lieske gaan. Ze was weer geweldig vanavond!![]()
![]()
Vind je het erg als ik het wat minder vind?quote:
Dan had je de rest van de tijd misschien wel feesten gehad maar niet echt iets meer van roddelen en ruzie waar iedereen op hoopt om het maar te volgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Je kan ook bellen. Roel ging in een kwartier tijd van 18 procent naar was het geen 35 procent in die tussenstand?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Of er wordt de hele week gewoon heel erg weinig ge-smst. Ik denk dat nederland wel redelijk SMS moe is. En met weinig stemmen is de uitslag makkelijk te beinvloeden.
yeps dat had ik dus ook ...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Rob heeft de hele avond een stijve van deze uitslag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef Djoj het volgende:
Ik kan die zelfvoldane kop van die gozer niet meer aanzien...die met dat gele shirt...![]()
![]()
![]()
Zoooo zeker is hij nu van z'n zaak...![]()
![]()
Nee johquote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.
Thanks..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef The_Ultimate het volgende:
[..]
Menno over Nathalie's voetveegactie: "Ik wilde haar de volgende keer toch al nomineren (applaus uit de zaal). Slaat volkomen nergens op. Als je je zo wil verlagen, als je je zo naar Nederland wilt presenteren, dan moet je dat vooral doen. Ik ben blij dat ik mezelf iets hoger heb gehouden."
Linda en Menno hadden in de finale moeten zitten, maar Nederland kijkt liever naar een stel huichelaars met een mank opperhoofdquote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
die pinda moeten ze levend roosteren op kolen (kutventje)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef MissX het volgende:Roel is nu alweer tegen dido aan het zeggen dat ze er zo lekker uitzag
En in iéder geval het laagste rapalje IN het huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Mijn vrouw dus niet, ik heb hier heel wat goed te pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
yeps dat had ik dus ook ...
Scanman heeft toch uitgelegd hoe dat zat. Wel even goed lezen voordat je begint te roepenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ben ook journalist en mijn gevoel zegt hetzelfde. Er klopt werkelijk helemaal niets van.
zolang ze die vent voor haar nog niet in het huis geknald hebben zullen ze haar nog wel even in het huis latenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef BlaBlub het volgende:
Nee johChantal wordt volgende keer genomineerd en die mag dr gelijk uit
![]()
Tanja had Rob gelijk door en was de eerste die tegen hem inging en een conflict met hem aanging.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef style het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Zelfs Tanja is een stuk minder hypocriet als het zooitje wat nu nog in huis zit.
Dit vind ik een erg leuke theoriequote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn theorie: Chantal gaat eruit. Lieske durft niet meer op Dido te stemmen en stemt op Chantal. Dido heeft de schurft aan Chantal en stemt op haar. Chantal stemt weer op Dido.
had er al voor gewaarschuwd dat het kut avond kon wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef Falco het volgende:
Jezus jongens, wat een kutavond. Ik ben er echt ziek van...
Die is wel bekend gemaakt!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, waarom is de uitslag van de weekopdracht niet bekend gemaakt? Iemand enig idee?
Hmm zou mooi zijn, eindelijk wat nominatis voor Chantal.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn theorie: Chantal gaat eruit. Lieske durft niet meer op Dido te stemmen en stemt op Chantal. Dido heeft de schurft aan Chantal en stemt op haar. Chantal stemt weer op Dido.
Hee, jij hebt preciés dezelfde tekst getypt als ik, ook toevallig.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef The_Ultimate het volgende:
[..]
Menno over Nathalie's voetveegactie: "Ik wilde haar de volgende keer toch al nomineren (applaus uit de zaal). Slaat volkomen nergens op. Als je je zo wil verlagen, als je je zo naar Nederland wilt presenteren, dan moet je dat vooral doen. Ik ben blij dat ik mezelf iets hoger heb gehouden."
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpgquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
had er al voor gewaarschuwd dat het kut avond kon worden
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik snap er niks van, want ze hebben de opdracht gehaald. Er werd ook met geen 1 woord over de weekopdracht gerept, net als vorige week.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, waarom is de uitslag van de weekopdracht niet bekend gemaakt? Iemand enig idee?
Die van vorige week wel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Die is wel bekend gemaakt!
Waarom? Er zullen genoeg mensen zijn die op haar stemmen. Meer mensen stemmen op Lieske dan op Chantal of Robquote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.
Echt? Dan heb ik dat helemaal gemist dusquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die is wel bekend gemaakt!
tijdgebrek, of om weer wat interessants achter de hand te hebben om een uitzending mee te vullenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Linda en Menno hadden in de finale moeten zitten, maar Nederland kijkt liever naar een stel huichelaars met een mank opperhoofd
Maar ik kijk niet meer...
Tuurlijk niet, dat kun je echt niemand aandoenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Wup het volgende:
ik heb de live gemist maar ik begrijp dat ze nog steeds geen date voor Chantal kunnen betalen bij talpa?
Joost lijkt me te gevoelig om daar tegen te kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef sleepy1958 het volgende:
Volgende pispaal? lijkt me duidelijk: Joost.
Maar: als Joost zijn 'verbale' kwaliteiten nu echt gebruikt en de clown in de kast
kan houden. potentie????
Waarschijnlijk nog zo`n 700000 kijkers, dus je bent niet alleenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Echt? Dan heb ik dat helemaal gemist dus
Hij mag er volgende week uitquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
die pinda moeten ze levend roosteren op kolen (kutventje)
Waar heeft scanman het uitgelegd en is wat scanman zegt bij voorbaat waar??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Scanman heeft toch uitgelegd hoe dat zat. Wel even goed lezen voordat je begint te roepen![]()
En verder: journalisten hier: ga dat onderzoek doen dan! Hup, op de fiets, samenkomen, vanavond nog, met een scoop wacht je niet!!!!![]()
![]()
Die was veel te eerlijk. Hummie wil geen eeriljke mensen in het BB huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Djoj het volgende:
[..]
Gvd Scan..pleurt op joh...dit gaat je punten kosten...![]()
Ik heb de uitslag wel gezien (was misschien in de half acht uitzendingquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Toen Joost het verhaal moest vertellen gebruikte hij 17 van de 40 onderstreepte woorden. Opdracht gehaald dus. Ik weet alleen niet of dat het in de live-uitzending of in de reguliere uitzending aan bod kwam.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
so true!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Linda en Menno hadden in de finale moeten zitten, maar Nederland kijkt liever naar een stel huichelaars met een mank opperhoofd
Maar ik kijk niet meer...
Opgeruimd staat netjesquote:
Dat weten wij idd, maar dat weten de bewoners natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Toen Joost het verhaal moest vertellen gebruikte hij 17 van de 40 onderstreepte woorden. Opdracht gehaald dus. Ik weet alleen niet of dat het in de live-uitzending of in de reguliere uitzending aan bod kwam.
Volgens mij dachten ze dat het wel afgehandeld was met het feit dat in de reguliere uitzending werd verteld dat Joost er 16 goed had, meer dan het minimum dus. Maar dan moest je idd wel al goed op de hoogte zijn van het minimum.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De psychopaat is exit... oh nee, er zit er nog eentje in. Misschien wel meer.quote:
heel erg leuk filmpje daar doe je me heel veel plezier meequote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpg![]()
Nou dat lukt je vanavond niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn vrouw dus niet, ik heb hier heel wat goed te praten![]()
![]()
![]()
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Ik heb de uitslag wel gezien (was misschien in de half acht uitzending?).
Joost had 16 van de 40 woorden goed (moesten er minimaal 15 goed zijn).
Daar zit ik mezelf hier dus ook heftig over te verbazen. Lekker achterbaks van haar.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef versabommie het volgende:
Lieske is nu wel heel erg hypocriet bezig....als scanman gelijk had gehad over lieske dan had ze menno vandeweek hetzelfde verteld!
Oh, je bedoelde het bekendmaken aan de bewoners..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weten wij idd, maar dat weten de bewoners natuurlijk niet.
geen tijd meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Nou inderdaad. Dat áir wat-ie ineens weer over zich heeft, brrrr.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef style het volgende:
Rob is nu wel heel erg spraakzaam, die voelt zich al de winnaar van BB![]()
Om half 8 hebben ze het even gehad over die opdracht van het verhaal, dat ze 18 van de 40 woorden in het laatste verhaal hadden, wat de consequentie is weet ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een soort kater gevoel, echt een anticlimaxxquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Sjet het volgende:
Echt kut zeg.Nu is er geen reden meer om te kijken.
Wordt al kotsmisselijk bij de gedachte nog langer tegen die overgebleven creeps aan te kijken![]()
![]()
en dat vieze gedweil van die Roel en Dido![]()
![]()
![]()
hmm.. Dan krijgen ze dat ws pas te horen wanneer ze mogen bestellen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
Ja, dat weten wij dus. Maar volgens mij weten de bewoners dat nog niet. Daar gaat het dus om. Ze vragen zich net zelf ook af wanneer ze de uitslag van de weekopdracht krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Die weekopdracht is idd toch gehaald
http://bigbrother.fok.nl/blog/965/
Zat in het door mij gemiste 2e deel van de reguliere uitzending
Nee, dit ging echt over het "rode schoentjes" verhaal, maar wij weten inderdaad wel meer dan de bewoners zelf.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
staat in de badkamer te lullen met kankwalquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het met Ingrid eigenlijk? Is die typhus dwerg-fetisjist wel een beetje verdrietig??
En tuurlijk switchen ze dan net naar de badkamer, blijft er ook weinig spanning overquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef bemeall het volgende:
Is Joost zelfmoord aan het plegen in de badkamer, of word ie nu toegesproken in de DBK door Hummie?
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
klopte ook lieske zou de volgende keer op menno gaan stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef Kolomo het volgende:
Bah, Lieske, stomme huichelachtige trut!
"Als ik een verrot shagje draaide gaf ik hem aan Menno. Ik kon het gewoon niet meer onderdrukken, ik had de laatste dagen niets meer met hem..."
Zeer zeker niet. Ik zeg ook maar wat ik heb gehoord en dat was dat de tussenstanden standen zijn van maanden en woensdag ofzo. Dus niet standen van dat moment in de live uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Waar heeft scanman het uitgelegd en is wat scanman zegt bij voorbaat waar??
Mee eens!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Die zijn nog nooit in vorm geweest,quote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
Ook de regie is weer in topvorm.
[afbeelding]
Neee, volgens mij vragen zij zich af waarom ze nog niks weten over een volgende weekopdrachtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij dus. Maar volgens mij weten de bewoners dat nog niet. Daar gaat het dus om. Ze vragen zich net zelf ook af wanneer ze de uitslag van de weekopdracht krijgen.
Maar dat gebeurt in elk programma in dezelfde soort, kijk maar naar Terra Incognita (groepjes, nieuwkomer uitsluiten) Paradise Hotel (nieuwkomers uitsluiten)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Utwodublin het volgende:
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.
Gisterenavond waren ze erg aktief met de tafelbeeldenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Die zijn nog nooit in vorm geweest,
Als dat zo is, dan is het echt voorbij wat betreft het geloof dat het nog altijd eerlijk gaat. Want ik neem toch aan dat behalve Lieske volgende keer ook zeker Chantal of Ingrid of Nathalie genomineerd zal staan... en dan kan Lieske volgens mij nooit verliezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgen![]()
![]()
Dan zou Lieske de volgende moeten zijn.
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En Lieske en Dido zijn wel weer een beetje naar elkaar toegegroeid, zie ook de zoen van Lieske op de mond van Dido omdat ze mocht blijven. Ik denk dat deze beide dames op Chantal gaan stemmen. Ik hoop dat Lieske dat lef heeft, maar: ze heeft het al eens eerder gedaan dus ik heb er alle vertrouwen in. Als ze zich maar niet in laat pakken door de quasi-moederlijke praatjes van Chantal het roddelvarken.
Tuurlijk niet.. Die komt meestal pas volgende week maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Neee, volgens mij vragen zij zich af waarom ze nog niks weten over een volgende weekopdracht
Voor mij is dit toch wel een grote anticlimax ja...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een soort kater gevoel, echt een anticlimaxx![]()
Zit ik nog naar die Rob te luisteren![]()
Ik mis Linda![]()
Dat is vanavond weer eens duidelijk geblekenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.
Ik denk dat je ook de mogelijkheid open moet houden dat ze Joost gaat nomineren.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En Lieske en Dido zijn wel weer een beetje naar elkaar toegegroeid, zie ook de zoen van Lieske op de mond van Dido omdat ze mocht blijven. Ik denk dat deze beide dames op Chantal gaan stemmen. Ik hoop dat Lieske dat lef heeft, maar: ze heeft het al eens eerder gedaan dus ik heb er alle vertrouwen in. Als ze zich maar niet in laat pakken door de quasi-moederlijke praatjes van Chantal het roddelvarken.
heel vreemd ja. Vertrouw die uitslag voor geen ene meter. Met die tussenstandenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgen![]()
![]()
Dan zou Lieske de volgende moeten zijn.
Ik vond dit toch wel héél vreemd hoor![]()
o ja klopt, (naaaat bevestigde mijn onzekerheid)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Die komt meestal pas volgende week maandag of dinsdag.
zo is het!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopte ook lieske zou de volgende keer op menno gaan stemmen
Ja, kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
had er al voor gewaarschuwd dat het kut avond kon worden
Dat een uitslag niet in jouw straatje past wil nog niet zeggen dat het dan niet kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |