het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef style het volgende:
[..]
En jij gelooft dat Rob tijdens de liveuitzending in een keer weer hartstikke populair is geworden?
Kijk eens naar de polls, hier klopt echt helemaal niets van, het verschil is veel te groot.
Net zoals die tussenstanden, gewoon onzin.
Hummie wilde Menno eruit. En dat ze Rob er in wil houden is al weken duidelijk.
heeft iemand een link svp??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Kijken jullie allemaal ook de internetuitzending?
Menno is superleuk bij Ruud en Bridget.
Als ie zo was in het huis was ie voor mij wel veel leuker geweest
Ik weet het niet... want waarom zijn bij de tussenstanden de standen zo gruwelijk anders???quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengen
bij BB mag iedereen zo vaak als hij/zij wil op bewoners stemmen
Kom je daar pas na bijna 3 maanden achter, dat die nooit werkt?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef muizemeis het volgende:
via talpa tv krijg ik een foutmelding
toch nietquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef muizemeis het volgende:
ownee wacht ff... hij doet het wel geloof ik...
ik heb pas 1 keer eerder gekeken en weet echt niet meer hoe ik er toen dan wél gekomen ben... maar als je een tip hebt graagquote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kom je daar pas na bijna 3 maanden achter, dat die nooit werkt?![]()
Hij heeft de laatste weken niet eens de kans gekregen om zichzelf te zijn dankzij die leukequote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
*klikt*quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Die heeft denk ik ook gelijk de nominatie van Rob te pakken donderdag. (plus evt Dido en Nathalie)quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef stil het volgende:
Wie word nu het pispaaltje? Lieske?
Hij doet het elke week, dus kun je volgende week ook weer gebruikenquote:
Dat zal allemaal wel, maar het betekent gewoon dat het stemmen willekeurig is en niets te maken heeft met wie het minst populair is. Tis gewoon een grote gok die niets met de opinie van het nederlandse volk te maken heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengen
bij BB mag iedereen zo vaak als hij/zij wil op bewoners stemmen
Dido had eruit gemoeten!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef Djoj het volgende:
Vind het zo zielig voor Joost...hij heeft echt verdriet...waarschijnlijk komt het besef eruit hoe lelijk ze tegen Menno gedaan hebben en zijn inbreng hierin...![]()
zou me niet verbazen dat ze straks de meeste stemmen heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die heeft denk ik ook gelijk de nominatie van Rob te pakken donderdag. (plus evt Dido en Nathalie)
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout vanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt de moeite te sms-en. Ik ken zat mensen die BB best leuk vinden, maar nauwelijks weten hóe je moet sms-en![]()
Ga als journalist eerst maar eens met een objectieve blik te werk. dat lijkt me een goed begin. En bel gewoon de programmamaker. Of Hummie. Laat je nou eerst maar eens uitleggen hoe het volgens hén allemaal werkt en zet daar dan eventueel je vraagtekens bij. Nu al briezen dat het niet klopt lijkt me een verkeerd journalistiek uitgangspunt en het zal je zéker geen laagdrempeligheid bij de makers opleveren.
Je eigen emotie van je werk scheiden![]()
die wilden Menno er ook absoluut niet uit hebben als ik ze zo hoor...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Showtime het volgende:
Bridget en Ruud roddelen net zo hard mee als de bewoners in het huis
Natuurlijk is dit doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout van
Bij deze ben ik dus alsnog blij dat ie weg isquote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Menno bijt echt verschrikkelijk van zich af uit huis
Je bent niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout van
Zo lang er niemand op haar stemt zit ze veiligquote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Nathalie wordt flink te kakken gezet. Keer op keer.![]()
Of er wordt de hele week gewoon heel erg weinig ge-smst. Ik denk dat nederland wel redelijk SMS moe is. En met weinig stemmen is de uitslag makkelijk te beinvloeden.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt.
Ben het namelijk met je eens dat er iets niet klopt.
De verschillen waren vanavond zo extreem dat het gewoon niet waar kan zijn.
Ik ben ook journalist en mijn gevoel zegt hetzelfde. Er klopt werkelijk helemaal niets van.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wrom, gebeurde er iets in de I-net live uitzending??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij deze ben ik dus alsnog blij dat ie weg is![]()
Die hebben volgens mij goe geleerd om alles om te draaien en te liegenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die wilden Menno er ook absoluut niet uit hebben als ik ze zo hoor...
En dan nog tegen Dido "nog een kussssje"quote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef P-au-L het volgende:
Lekker, weer dat hoerenfragment van Nathalie (met die kutstem)![]()
Hij heeft deze beelden niet eerder gezien dus kon ook niet eerder van zich afbijten hierover.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Menno bijt echt verschrikkelijk van zich af uit huis
Hij had alleen een verkeerde speltactiek gekozen dus het is wel zijn eigen schuld dat hij er nu uit is.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.quote:
quote:
Leuk, dat contrast.quote:
Met dat lachgas-stemmetje waar je spontaan maagzuur van gaat gorgelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dan nog tegen Dido "nog een kussssje"![]()
Menno over Nathalie's voetveegactie: "Ik wilde haar de volgende keer toch al nomineren (applaus uit de zaal). Slaat volkomen nergens op. Als je je zo wil verlagen, als je je zo naar Nederland wilt presenteren, dan moet je dat vooral doen. Ik ben blij dat ik mezelf iets hoger heb gehouden."quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Wrom, gebeurde er iets in de I-net live uitzending??
Hebben ze dat gorre geintje van Nathalie laten zien aan Menno..if so, hoe reageerde hij??
Dat was mn enige lichtpuntje van deze avondquote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef MPJT het volgende:
Kijk Lieske gaan. Ze was weer geweldig vanavond!![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef MPJT het volgende:
Kijk Lieske gaan. Ze was weer geweldig vanavond!![]()
![]()
Vind je het erg als ik het wat minder vind?quote:
Dan had je de rest van de tijd misschien wel feesten gehad maar niet echt iets meer van roddelen en ruzie waar iedereen op hoopt om het maar te volgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Je kan ook bellen. Roel ging in een kwartier tijd van 18 procent naar was het geen 35 procent in die tussenstand?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Of er wordt de hele week gewoon heel erg weinig ge-smst. Ik denk dat nederland wel redelijk SMS moe is. En met weinig stemmen is de uitslag makkelijk te beinvloeden.
yeps dat had ik dus ook ...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Rob heeft de hele avond een stijve van deze uitslag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef Djoj het volgende:
Ik kan die zelfvoldane kop van die gozer niet meer aanzien...die met dat gele shirt...![]()
![]()
![]()
Zoooo zeker is hij nu van z'n zaak...![]()
![]()
Nee johquote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |