het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef style het volgende:
[..]
En jij gelooft dat Rob tijdens de liveuitzending in een keer weer hartstikke populair is geworden?
Kijk eens naar de polls, hier klopt echt helemaal niets van, het verschil is veel te groot.
Net zoals die tussenstanden, gewoon onzin.
Hummie wilde Menno eruit. En dat ze Rob er in wil houden is al weken duidelijk.
heeft iemand een link svp??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Kijken jullie allemaal ook de internetuitzending?
Menno is superleuk bij Ruud en Bridget.
Als ie zo was in het huis was ie voor mij wel veel leuker geweest
Ik weet het niet... want waarom zijn bij de tussenstanden de standen zo gruwelijk anders???quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengen
bij BB mag iedereen zo vaak als hij/zij wil op bewoners stemmen
Kom je daar pas na bijna 3 maanden achter, dat die nooit werkt?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef muizemeis het volgende:
via talpa tv krijg ik een foutmelding
toch nietquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef muizemeis het volgende:
ownee wacht ff... hij doet het wel geloof ik...
ik heb pas 1 keer eerder gekeken en weet echt niet meer hoe ik er toen dan wél gekomen ben... maar als je een tip hebt graagquote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kom je daar pas na bijna 3 maanden achter, dat die nooit werkt?![]()
Hij heeft de laatste weken niet eens de kans gekregen om zichzelf te zijn dankzij die leukequote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Kijken jullie allemaal ook de internetuitzending?
Menno is superleuk bij Ruud en Bridget.
Als ie zo was in het huis was ie voor mij wel veel leuker geweest
*klikt*quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Die heeft denk ik ook gelijk de nominatie van Rob te pakken donderdag. (plus evt Dido en Nathalie)quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef stil het volgende:
Wie word nu het pispaaltje? Lieske?
Hij doet het elke week, dus kun je volgende week ook weer gebruikenquote:
Dat zal allemaal wel, maar het betekent gewoon dat het stemmen willekeurig is en niets te maken heeft met wie het minst populair is. Tis gewoon een grote gok die niets met de opinie van het nederlandse volk te maken heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het verschil is zo groot omdat polls gratis zijn én men maar 1 keer een stem mag uitbrengen
bij BB mag iedereen zo vaak als hij/zij wil op bewoners stemmen
Dido had eruit gemoeten!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef Djoj het volgende:
Vind het zo zielig voor Joost...hij heeft echt verdriet...waarschijnlijk komt het besef eruit hoe lelijk ze tegen Menno gedaan hebben en zijn inbreng hierin...![]()
zou me niet verbazen dat ze straks de meeste stemmen heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die heeft denk ik ook gelijk de nominatie van Rob te pakken donderdag. (plus evt Dido en Nathalie)
een actie van een journalist begint vaak bij een gevoel dat er iets niet in de haak is, en dat gevoel heb ik hier heel sterk...als het tegendeel waar is wil ik dat ook graag aannemen maar dan wel met harde bewijzen... hetzelfde als dat je harde bewijzen moet hebben dat het doorgestoken kaart is. Maar mijn gevoel zegt op dit moment: er klopt geen hout vanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt de moeite te sms-en. Ik ken zat mensen die BB best leuk vinden, maar nauwelijks weten hóe je moet sms-en![]()
Ga als journalist eerst maar eens met een objectieve blik te werk. dat lijkt me een goed begin. En bel gewoon de programmamaker. Of Hummie. Laat je nou eerst maar eens uitleggen hoe het volgens hén allemaal werkt en zet daar dan eventueel je vraagtekens bij. Nu al briezen dat het niet klopt lijkt me een verkeerd journalistiek uitgangspunt en het zal je zéker geen laagdrempeligheid bij de makers opleveren.
Je eigen emotie van je werk scheiden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |