Linda en Menno hadden in de finale moeten zitten, maar Nederland kijkt liever naar een stel huichelaars met een mank opperhoofdquote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
die pinda moeten ze levend roosteren op kolen (kutventje)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef MissX het volgende:Roel is nu alweer tegen dido aan het zeggen dat ze er zo lekker uitzag
En in iéder geval het laagste rapalje IN het huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Mijn vrouw dus niet, ik heb hier heel wat goed te pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
yeps dat had ik dus ook ...
Scanman heeft toch uitgelegd hoe dat zat. Wel even goed lezen voordat je begint te roepenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ben ook journalist en mijn gevoel zegt hetzelfde. Er klopt werkelijk helemaal niets van.
zolang ze die vent voor haar nog niet in het huis geknald hebben zullen ze haar nog wel even in het huis latenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef BlaBlub het volgende:
Nee johChantal wordt volgende keer genomineerd en die mag dr gelijk uit
![]()
Tanja had Rob gelijk door en was de eerste die tegen hem inging en een conflict met hem aanging.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef style het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Zelfs Tanja is een stuk minder hypocriet als het zooitje wat nu nog in huis zit.
Dit vind ik een erg leuke theoriequote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn theorie: Chantal gaat eruit. Lieske durft niet meer op Dido te stemmen en stemt op Chantal. Dido heeft de schurft aan Chantal en stemt op haar. Chantal stemt weer op Dido.
had er al voor gewaarschuwd dat het kut avond kon wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef Falco het volgende:
Jezus jongens, wat een kutavond. Ik ben er echt ziek van...
Die is wel bekend gemaakt!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, waarom is de uitslag van de weekopdracht niet bekend gemaakt? Iemand enig idee?
Hmm zou mooi zijn, eindelijk wat nominatis voor Chantal.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn theorie: Chantal gaat eruit. Lieske durft niet meer op Dido te stemmen en stemt op Chantal. Dido heeft de schurft aan Chantal en stemt op haar. Chantal stemt weer op Dido.
Hee, jij hebt preciés dezelfde tekst getypt als ik, ook toevallig.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef The_Ultimate het volgende:
[..]
Menno over Nathalie's voetveegactie: "Ik wilde haar de volgende keer toch al nomineren (applaus uit de zaal). Slaat volkomen nergens op. Als je je zo wil verlagen, als je je zo naar Nederland wilt presenteren, dan moet je dat vooral doen. Ik ben blij dat ik mezelf iets hoger heb gehouden."
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpgquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
had er al voor gewaarschuwd dat het kut avond kon worden
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik snap er niks van, want ze hebben de opdracht gehaald. Er werd ook met geen 1 woord over de weekopdracht gerept, net als vorige week.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, waarom is de uitslag van de weekopdracht niet bekend gemaakt? Iemand enig idee?
Die van vorige week wel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Die is wel bekend gemaakt!
Waarom? Er zullen genoeg mensen zijn die op haar stemmen. Meer mensen stemmen op Lieske dan op Chantal of Robquote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.
Echt? Dan heb ik dat helemaal gemist dusquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die is wel bekend gemaakt!
tijdgebrek, of om weer wat interessants achter de hand te hebben om een uitzending mee te vullenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Linda en Menno hadden in de finale moeten zitten, maar Nederland kijkt liever naar een stel huichelaars met een mank opperhoofd
Maar ik kijk niet meer...
Tuurlijk niet, dat kun je echt niemand aandoenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Wup het volgende:
ik heb de live gemist maar ik begrijp dat ze nog steeds geen date voor Chantal kunnen betalen bij talpa?
Joost lijkt me te gevoelig om daar tegen te kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef sleepy1958 het volgende:
Volgende pispaal? lijkt me duidelijk: Joost.
Maar: als Joost zijn 'verbale' kwaliteiten nu echt gebruikt en de clown in de kast
kan houden. potentie????
Waarschijnlijk nog zo`n 700000 kijkers, dus je bent niet alleenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Echt? Dan heb ik dat helemaal gemist dus
Hij mag er volgende week uitquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
die pinda moeten ze levend roosteren op kolen (kutventje)
Waar heeft scanman het uitgelegd en is wat scanman zegt bij voorbaat waar??quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Scanman heeft toch uitgelegd hoe dat zat. Wel even goed lezen voordat je begint te roepen![]()
En verder: journalisten hier: ga dat onderzoek doen dan! Hup, op de fiets, samenkomen, vanavond nog, met een scoop wacht je niet!!!!![]()
![]()
Die was veel te eerlijk. Hummie wil geen eeriljke mensen in het BB huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Djoj het volgende:
[..]
Gvd Scan..pleurt op joh...dit gaat je punten kosten...![]()
Ik heb de uitslag wel gezien (was misschien in de half acht uitzendingquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Toen Joost het verhaal moest vertellen gebruikte hij 17 van de 40 onderstreepte woorden. Opdracht gehaald dus. Ik weet alleen niet of dat het in de live-uitzending of in de reguliere uitzending aan bod kwam.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
so true!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Linda en Menno hadden in de finale moeten zitten, maar Nederland kijkt liever naar een stel huichelaars met een mank opperhoofd
Maar ik kijk niet meer...
Opgeruimd staat netjesquote:
Dat weten wij idd, maar dat weten de bewoners natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Toen Joost het verhaal moest vertellen gebruikte hij 17 van de 40 onderstreepte woorden. Opdracht gehaald dus. Ik weet alleen niet of dat het in de live-uitzending of in de reguliere uitzending aan bod kwam.
Volgens mij dachten ze dat het wel afgehandeld was met het feit dat in de reguliere uitzending werd verteld dat Joost er 16 goed had, meer dan het minimum dus. Maar dan moest je idd wel al goed op de hoogte zijn van het minimum.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De psychopaat is exit... oh nee, er zit er nog eentje in. Misschien wel meer.quote:
heel erg leuk filmpje daar doe je me heel veel plezier meequote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpg![]()
Nou dat lukt je vanavond niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn vrouw dus niet, ik heb hier heel wat goed te praten![]()
![]()
![]()
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Ik heb de uitslag wel gezien (was misschien in de half acht uitzending?).
Joost had 16 van de 40 woorden goed (moesten er minimaal 15 goed zijn).
Daar zit ik mezelf hier dus ook heftig over te verbazen. Lekker achterbaks van haar.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef versabommie het volgende:
Lieske is nu wel heel erg hypocriet bezig....als scanman gelijk had gehad over lieske dan had ze menno vandeweek hetzelfde verteld!
Oh, je bedoelde het bekendmaken aan de bewoners..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weten wij idd, maar dat weten de bewoners natuurlijk niet.
geen tijd meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Nou inderdaad. Dat áir wat-ie ineens weer over zich heeft, brrrr.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef style het volgende:
Rob is nu wel heel erg spraakzaam, die voelt zich al de winnaar van BB![]()
Om half 8 hebben ze het even gehad over die opdracht van het verhaal, dat ze 18 van de 40 woorden in het laatste verhaal hadden, wat de consequentie is weet ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een soort kater gevoel, echt een anticlimaxxquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Sjet het volgende:
Echt kut zeg.Nu is er geen reden meer om te kijken.
Wordt al kotsmisselijk bij de gedachte nog langer tegen die overgebleven creeps aan te kijken![]()
![]()
en dat vieze gedweil van die Roel en Dido![]()
![]()
![]()
hmm.. Dan krijgen ze dat ws pas te horen wanneer ze mogen bestellen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
Ja, dat weten wij dus. Maar volgens mij weten de bewoners dat nog niet. Daar gaat het dus om. Ze vragen zich net zelf ook af wanneer ze de uitslag van de weekopdracht krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Die weekopdracht is idd toch gehaald
http://bigbrother.fok.nl/blog/965/
Zat in het door mij gemiste 2e deel van de reguliere uitzending
Nee, dit ging echt over het "rode schoentjes" verhaal, maar wij weten inderdaad wel meer dan de bewoners zelf.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
staat in de badkamer te lullen met kankwalquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het met Ingrid eigenlijk? Is die typhus dwerg-fetisjist wel een beetje verdrietig??
En tuurlijk switchen ze dan net naar de badkamer, blijft er ook weinig spanning overquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef bemeall het volgende:
Is Joost zelfmoord aan het plegen in de badkamer, of word ie nu toegesproken in de DBK door Hummie?
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
klopte ook lieske zou de volgende keer op menno gaan stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef Kolomo het volgende:
Bah, Lieske, stomme huichelachtige trut!
"Als ik een verrot shagje draaide gaf ik hem aan Menno. Ik kon het gewoon niet meer onderdrukken, ik had de laatste dagen niets meer met hem..."
Zeer zeker niet. Ik zeg ook maar wat ik heb gehoord en dat was dat de tussenstanden standen zijn van maanden en woensdag ofzo. Dus niet standen van dat moment in de live uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Waar heeft scanman het uitgelegd en is wat scanman zegt bij voorbaat waar??
Mee eens!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Die zijn nog nooit in vorm geweest,quote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
Ook de regie is weer in topvorm.
[afbeelding]
Neee, volgens mij vragen zij zich af waarom ze nog niks weten over een volgende weekopdrachtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij dus. Maar volgens mij weten de bewoners dat nog niet. Daar gaat het dus om. Ze vragen zich net zelf ook af wanneer ze de uitslag van de weekopdracht krijgen.
Maar dat gebeurt in elk programma in dezelfde soort, kijk maar naar Terra Incognita (groepjes, nieuwkomer uitsluiten) Paradise Hotel (nieuwkomers uitsluiten)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Utwodublin het volgende:
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.
Gisterenavond waren ze erg aktief met de tafelbeeldenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Die zijn nog nooit in vorm geweest,
Als dat zo is, dan is het echt voorbij wat betreft het geloof dat het nog altijd eerlijk gaat. Want ik neem toch aan dat behalve Lieske volgende keer ook zeker Chantal of Ingrid of Nathalie genomineerd zal staan... en dan kan Lieske volgens mij nooit verliezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgen![]()
![]()
Dan zou Lieske de volgende moeten zijn.
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En Lieske en Dido zijn wel weer een beetje naar elkaar toegegroeid, zie ook de zoen van Lieske op de mond van Dido omdat ze mocht blijven. Ik denk dat deze beide dames op Chantal gaan stemmen. Ik hoop dat Lieske dat lef heeft, maar: ze heeft het al eens eerder gedaan dus ik heb er alle vertrouwen in. Als ze zich maar niet in laat pakken door de quasi-moederlijke praatjes van Chantal het roddelvarken.
Tuurlijk niet.. Die komt meestal pas volgende week maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Neee, volgens mij vragen zij zich af waarom ze nog niks weten over een volgende weekopdracht
Voor mij is dit toch wel een grote anticlimax ja...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een soort kater gevoel, echt een anticlimaxx![]()
Zit ik nog naar die Rob te luisteren![]()
Ik mis Linda![]()
Dat is vanavond weer eens duidelijk geblekenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.
Ik denk dat je ook de mogelijkheid open moet houden dat ze Joost gaat nomineren.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En Lieske en Dido zijn wel weer een beetje naar elkaar toegegroeid, zie ook de zoen van Lieske op de mond van Dido omdat ze mocht blijven. Ik denk dat deze beide dames op Chantal gaan stemmen. Ik hoop dat Lieske dat lef heeft, maar: ze heeft het al eens eerder gedaan dus ik heb er alle vertrouwen in. Als ze zich maar niet in laat pakken door de quasi-moederlijke praatjes van Chantal het roddelvarken.
heel vreemd ja. Vertrouw die uitslag voor geen ene meter. Met die tussenstandenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgen![]()
![]()
Dan zou Lieske de volgende moeten zijn.
Ik vond dit toch wel héél vreemd hoor![]()
o ja klopt, (naaaat bevestigde mijn onzekerheid)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Die komt meestal pas volgende week maandag of dinsdag.
zo is het!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopte ook lieske zou de volgende keer op menno gaan stemmen
Ja, kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
had er al voor gewaarschuwd dat het kut avond kon worden
Dat een uitslag niet in jouw straatje past wil nog niet zeggen dat het dan niet kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |