Volgens mij dachten ze dat het wel afgehandeld was met het feit dat in de reguliere uitzending werd verteld dat Joost er 16 goed had, meer dan het minimum dus. Maar dan moest je idd wel al goed op de hoogte zijn van het minimum.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dan heb ik dat helemaal gemist dus
De psychopaat is exit... oh nee, er zit er nog eentje in. Misschien wel meer.quote:
heel erg leuk filmpje daar doe je me heel veel plezier meequote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpg![]()
Nou dat lukt je vanavond niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn vrouw dus niet, ik heb hier heel wat goed te praten![]()
![]()
![]()
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Ik heb de uitslag wel gezien (was misschien in de half acht uitzending?).
Joost had 16 van de 40 woorden goed (moesten er minimaal 15 goed zijn).
Daar zit ik mezelf hier dus ook heftig over te verbazen. Lekker achterbaks van haar.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef versabommie het volgende:
Lieske is nu wel heel erg hypocriet bezig....als scanman gelijk had gehad over lieske dan had ze menno vandeweek hetzelfde verteld!
Oh, je bedoelde het bekendmaken aan de bewoners..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weten wij idd, maar dat weten de bewoners natuurlijk niet.
geen tijd meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, waarom is de uitslag van de weekopdracht niet bekend gemaakt? Iemand enig idee?
Nou inderdaad. Dat áir wat-ie ineens weer over zich heeft, brrrr.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef style het volgende:
Rob is nu wel heel erg spraakzaam, die voelt zich al de winnaar van BB![]()
Om half 8 hebben ze het even gehad over die opdracht van het verhaal, dat ze 18 van de 40 woorden in het laatste verhaal hadden, wat de consequentie is weet ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dan heb ik dat helemaal gemist dus
Ja ik heb ook een soort kater gevoel, echt een anticlimaxxquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef Sjet het volgende:
Echt kut zeg.Nu is er geen reden meer om te kijken.
Wordt al kotsmisselijk bij de gedachte nog langer tegen die overgebleven creeps aan te kijken![]()
![]()
en dat vieze gedweil van die Roel en Dido![]()
![]()
![]()
hmm.. Dan krijgen ze dat ws pas te horen wanneer ze mogen bestellen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
Ja, dat weten wij dus. Maar volgens mij weten de bewoners dat nog niet. Daar gaat het dus om. Ze vragen zich net zelf ook af wanneer ze de uitslag van de weekopdracht krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Die weekopdracht is idd toch gehaald
http://bigbrother.fok.nl/blog/965/
Zat in het door mij gemiste 2e deel van de reguliere uitzending
Nee, dit ging echt over het "rode schoentjes" verhaal, maar wij weten inderdaad wel meer dan de bewoners zelf.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
staat in de badkamer te lullen met kankwalquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het met Ingrid eigenlijk? Is die typhus dwerg-fetisjist wel een beetje verdrietig??
En tuurlijk switchen ze dan net naar de badkamer, blijft er ook weinig spanning overquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef bemeall het volgende:
Is Joost zelfmoord aan het plegen in de badkamer, of word ie nu toegesproken in de DBK door Hummie?
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was over dat filmavondje volgens mij. De uitslag van de weekopdracht weten ze nog niet en dat zeggen ze net zelf ook op de streams.
klopte ook lieske zou de volgende keer op menno gaan stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef Kolomo het volgende:
Bah, Lieske, stomme huichelachtige trut!
"Als ik een verrot shagje draaide gaf ik hem aan Menno. Ik kon het gewoon niet meer onderdrukken, ik had de laatste dagen niets meer met hem..."
Zeer zeker niet. Ik zeg ook maar wat ik heb gehoord en dat was dat de tussenstanden standen zijn van maanden en woensdag ofzo. Dus niet standen van dat moment in de live uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Waar heeft scanman het uitgelegd en is wat scanman zegt bij voorbaat waar??
Mee eens!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn theorie: Chantal gaat eruit. Lieske durft niet meer op Dido te stemmen en stemt op Chantal. Dido heeft de schurft aan Chantal en stemt op haar. Chantal stemt weer op Dido.
Die zijn nog nooit in vorm geweest,quote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
Ook de regie is weer in topvorm.
[afbeelding]
Neee, volgens mij vragen zij zich af waarom ze nog niks weten over een volgende weekopdrachtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij dus. Maar volgens mij weten de bewoners dat nog niet. Daar gaat het dus om. Ze vragen zich net zelf ook af wanneer ze de uitslag van de weekopdracht krijgen.
Maar dat gebeurt in elk programma in dezelfde soort, kijk maar naar Terra Incognita (groepjes, nieuwkomer uitsluiten) Paradise Hotel (nieuwkomers uitsluiten)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Utwodublin het volgende:
En wat dacht je van Ralph, ook al was hij vrij stil. Maar hij kwam nogal kl*ten het huis in en iedereen had gelijk de pik op hem.
Gisterenavond waren ze erg aktief met de tafelbeeldenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Die zijn nog nooit in vorm geweest,
Als dat zo is, dan is het echt voorbij wat betreft het geloof dat het nog altijd eerlijk gaat. Want ik neem toch aan dat behalve Lieske volgende keer ook zeker Chantal of Ingrid of Nathalie genomineerd zal staan... en dan kan Lieske volgens mij nooit verliezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgen![]()
![]()
Dan zou Lieske de volgende moeten zijn.
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En Lieske en Dido zijn wel weer een beetje naar elkaar toegegroeid, zie ook de zoen van Lieske op de mond van Dido omdat ze mocht blijven. Ik denk dat deze beide dames op Chantal gaan stemmen. Ik hoop dat Lieske dat lef heeft, maar: ze heeft het al eens eerder gedaan dus ik heb er alle vertrouwen in. Als ze zich maar niet in laat pakken door de quasi-moederlijke praatjes van Chantal het roddelvarken.
Tuurlijk niet.. Die komt meestal pas volgende week maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Neee, volgens mij vragen zij zich af waarom ze nog niks weten over een volgende weekopdracht
Voor mij is dit toch wel een grote anticlimax ja...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een soort kater gevoel, echt een anticlimaxx![]()
Zit ik nog naar die Rob te luisteren![]()
Ik mis Linda![]()
Dat is vanavond weer eens duidelijk geblekenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
je maakt een fout talpa bepaalt wie eruit gaat NIET wij.
Ik denk dat je ook de mogelijkheid open moet houden dat ze Joost gaat nomineren.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En Lieske en Dido zijn wel weer een beetje naar elkaar toegegroeid, zie ook de zoen van Lieske op de mond van Dido omdat ze mocht blijven. Ik denk dat deze beide dames op Chantal gaan stemmen. Ik hoop dat Lieske dat lef heeft, maar: ze heeft het al eens eerder gedaan dus ik heb er alle vertrouwen in. Als ze zich maar niet in laat pakken door de quasi-moederlijke praatjes van Chantal het roddelvarken.
heel vreemd ja. Vertrouw die uitslag voor geen ene meter. Met die tussenstandenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanman het zal toch niet zo zijn dat Tanjalies toch gelijk gaat krijgen![]()
![]()
Dan zou Lieske de volgende moeten zijn.
Ik vond dit toch wel héél vreemd hoor![]()
o ja klopt, (naaaat bevestigde mijn onzekerheid)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Die komt meestal pas volgende week maandag of dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |