Yeahquote:Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je zelf bedacht toch?
ging ie goed?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]je
![]()
![]()
Hoe gaat het met jullie? Ik had net Duits toets![]()
Duits.. ... goede herinneringen aan.. vooral de lessen waarin we minder uitvoerden dan gewenstquote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]je
![]()
![]()
Hoe gaat het met jullie? Ik had net Duits toets![]()
Bier is bier uiteraard maar er is nogal een verschil tussen bijvooreeld HJ of Brand en Schultenbrau.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef skiczukie het volgende:
Maar een biertje is wél een biertje, en dáar gaat het om.
Hoop t, bij brieven schrijven wil ik nog wel eens domme fouten maken dus dat soort toetsen kan ik niet goed inschatten, afwachten dus.quote:
Die handleiding "Hoe maak ik een goede TT?" die je me doorstuurde heeft toch zijn vruchten afgeworpen.quote:
Vaste bezoeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Waarom groet iedereen die AmyLee? Wie tf is dat?
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die handleiding "Hoe maak ik een goede TT?" die je me doorstuurde heeft toch zijn vruchten afgeworpen.![]()
![]()
Schultenbrau.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bier is bier uiteraard maar er is nogal een verschil tussen bijvooreeld HJ of Brand en Schultenbrau.
Hoi! Dat ben ikquote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
maar nu wel dus..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ken die AL namelijk helemaal niet, en ik kom eigenlijk nooit in SC's.
Niet skiczukiequote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Nee, das alleen voor intern.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...![]()
ik vind het drie keer niks.quote:
Moet je vaker doen, is erg gezellig.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ken die AL namelijk helemaal niet, en ik kom eigenlijk nooit in SC's.
volgende week danquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet lunchen.. de server heeft een reboot nodig...
Ik hoor het vakerquote:
Doei AmyLee!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef AmyLee het volgende:
Ik ga weer:W heb lunchafspraak met mn moeder in de stad
Ah.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker
Maar ik snapte jouw post ook niet echt en dacht dat ik je username verkeerd gespeld had
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben ook weg, werken in Martiniplaza![]()
![]()
![]()
Niet te veel mosterd etenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben ook weg, werken in Martiniplaza![]()
![]()
![]()
Wat is een Citta nou weer?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:10 schreef classpc het volgende:
Ik ben inmiddels weer thuis in mijn tussenuren.
Meteen mijn Citta weer opgehaald
Stomme boer je weet toch dat zijn die dwergbrommers waar die gabbers vroeger op redenquote:
idd een citta. Maar die van mij is mooierquote:
Ik heb me nooit met gabbers en/of brommers bezig gehouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Stomme boer je weet toch dat zijn die dwergbrommers waar die gabbers vroeger op reden
quote:
Ik heb het hele brommer gebeuren overgeslagenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
jjij bent duidelijk bevooroordeeld.
Hou ouder de brommer hoe mooierquote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef classpc het volgende:
[..]
idd een citta. Maar die van mij is mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit wel heel lekker hoorquote:
Je kan ook achterop zitten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Zit wel heel lekker hoor
veel beter dan mijn vorige brommer (Piaggio Ciao)
Jup. Stefanie kan bij me achter op. En dan zit er geen pook tussen ons inquote:
Hai skiczukiequote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai skiczukie![]()
Begrijp er ook niets van![]()
eenquote:
Zit je op je werk?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eensitostick
, een
kroket
en een
groenteloempia
ik neem er toch echt de tijd voor hoor... anders zit ik de hele dag te werken.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik 'lunch' nooit. Ik prop een boterhammetje achter mijn kiezen en dat is het.![]()
groente-loempias kunnen lekker zijn hoor..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eensitostick
, een
kroket
en een
groenteloempia
Met veel sambal smaakt alles goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
groente-loempias kunnen lekker zijn hoor..
Groenteloempia's zijn lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eensitostick
, een
kroket
en een
groenteloempia
hey Bquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:Waarom weet ik niets van vaste bezoekers.
Had iemand me dat niet even kunnen vertellen.![]()
ja, precies, maar dat is nu ook weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met veel sambal smaakt alles goed.
Dat was in dit geval idd ook de oplossing jaquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met veel sambal smaakt alles goed.
Oke, maar een vastbezoeker is dus iets anders dan een vaste bezoeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey B
vast bezoekers van de hoerenkiet dames van plezier?
ik was in ieder geval een e vergeten.... het moest vaste zijn dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, maar een vastbezoeker is dus iets anders dan een vaste bezoeker.![]()
Of zeg ik nu weer rare dingen, zal wel, maar daar zijn jullie toch al aan gewend.![]()
Ik vind het zo leuk als je hapt.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was in ieder geval een e vergeten.... het moest vaste zijn dus.
ik hapte nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk als je hapt.![]()
Bezoekers waarvan? En wie zijn dan de vaste bezoekers?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:Waarom weet ik niets van vaste bezoekers.
Had iemand me dat niet even kunnen vertellen.![]()
Resultaten enzo in dit topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, ik was aan het fotosoepen voor Paddy![]()
Zeg, we blijven niet aan en afmelden hequote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef classpc het volgende:
Ik ga weer. En dan zo naar school.
Daar klikte ik na het lezen van wegwijspiet naartoe ja.. maar dat is geen jeugd-sentiment van mequote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nieuws schokkender....
1 op de 9...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar klikte ik na het lezen van wegwijspiet naartoe ja.. maar dat is geen jeugd-sentiment van me![]()
best veel inderdaad. Ben wel benieuwd wat de getallen in Nederland dan zouden zijn, alsof de Hollandsche jeugd een totaal ander konijntjes-gedrag zou vertonen.quote:
Ik denk dat het niet veel anders zal zijn hier.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
best veel inderdaad. Ben wel benieuwd wat de getallen in Nederland dan zouden zijn, alsof de Hollandsche jeugd een totaal ander konijntjes-gedrag zou vertonen.
Dat zat er natuurlijk dik inquote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Vogelgriep vastgesteld in Italië
huppa... vlakbij..
o ja vogelgriepquote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Vogelgriep vastgesteld in Italië
huppa... vlakbij..
tja, gemak gaat voor eventuele bescherming, "want ik heb het toch niet". Goede smoes ja.. helaas werkt ie nog wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel anders zal zijn hier.
Het blijft een feit dat het een ziekte is die zeker bij mannen bijna geen symptomen geeft... Dus lijkt me datgedoe op de FP me een beetje overdreven, want er zullen hier ook genoeg jongeren zijn die geen condooms gebruiken. Bovendien is het kennelijk een SOA waar nog maar weinigen van gehoord hebben...
het is een truuk van Al-Queda, zeker weten, een complot om de vogelgriep zo snel mogelijk te verspreiden.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o ja vogelgriepWe waren even afgeleid door die rellen in Frankrijk
Wees blij dat ik online kom voor jequote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg, we blijven niet aan en afmelden he![]()
ik heb ze tot nu toe altijd gebruiktquote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel anders zal zijn hier.
Het blijft een feit dat het een ziekte is die zeker bij mannen bijna geen symptomen geeft... Dus lijkt me datgedoe op de FP me een beetje overdreven, want er zullen hier ook genoeg jongeren zijn die geen condooms gebruiken. Bovendien is het kennelijk een SOA waar nog maar weinigen van gehoord hebben...
Heel verstandigquote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ze tot nu toe altijd gebruikt
doe dan maar niet hequote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik niet
. En op het moment dat ik ze wel gebruikte (volgens de regels) werd ik toch zwanger...
Kan nu welgaan neerzetten, maar het resultaat is mijn oogappeltje
![]()
Op zoek naar een scharrelquote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe dan maar niet he
ik heb ze nu ook al een tijd niet meer gebruikt
maar dat heeft helaas andere redenen![]()
scharrelquote:
* indahnesia.com checkt profiel nog eensquote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
scharrel
gewoon een vriendin
óf alles, óf niets
Je zal eerst moeten scharrellen voordat je iemand 'je vriendin' kunt noemenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
scharrel
gewoon een vriendin
óf alles, óf niets
Dan was dat dus een misverstandjequote:Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef es70 het volgende:
Scharrel is in mijn ogen trouwens hetzelfde.
Als ik iets anders had bedoeld had ik wel gewoon 'neukertje' gezegdquote:
maar misschien betekend dat wel weer iets heel anders bij mijquote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik iets anders had bedoeld had ik wel gewoon 'neukertje' gezegd.
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 10 november 2005 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar misschien betekend dat wel weer iets heel anders bij mij
klinkt lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Nu even een pan kerriesoep brouwen, scheelt me morgen weer een berg werk.
Tot later.
suc6 esquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Nu even een pan kerriesoep brouwen, scheelt me morgen weer een berg werk.
Tot later.
Is het ookquote:
Groenteloempia's.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hoi allemaal![]()
Ik ben druk geweest en voelde me de hele dag kut
maar nu gaat het wel aardig.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Schnitzel + groente + iets van zetmeelzooi eet vanavond
Capucijners met uitgebakken spek vanavondquote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Schnitzel + groente + iets van zetmeelzooi eet vanavond
gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hoi allemaal![]()
Ik ben druk geweest en voelde me de hele dag kut
maar nu gaat het wel aardig.
Doe je mee?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gelukkig
vanavond weer pilsen
Speciaal voor mij? Prrrrrrrquote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Wees blij dat ik online kom voor je
Ja, we kunnen weer auto's in de fik gaan stekenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, het is vroeg donker.. bah..
o ja, dat moest ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, we kunnen weer auto's in de fik gaan steken
Wat wat wat?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Knekwurst, ONZ is ook heel leuk hoor
Ooh dat is niet zo slimquote:Op donderdag 10 november 2005 17:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. maar ik heb honger en 't eten is nog niet klaar![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het subforum waar je bijna altijd in post![]()
Ik ruik dat soort dingen gewoonquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Ik ontken!![]()
maar nu wel.. ik ben dus een hapje etenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh dat is niet zo slim
Ik zal eens de frietuurpan aan zetten
Is goedquote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar nu wel.. ik ben dus een hapje eten
Helderziende.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ruik dat soort dingen gewoon![]()
Wat heb je gegeten?quote:
Wat ga jij koken? en eetsmakelijk alvastquote:
O, dat ene wat je laatst en daar voor ook al hadquote:
en wat lekker is en iets met gezond te maken heeftquote:Op donderdag 10 november 2005 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, dat ene wat je laatst en daar voor ook al had![]()
garantie-werk dus... maar wel kutquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef classpc het volgende:
Onze Samsung breedbeeld tv die we dit jaar aangeschaft hebben lijkt nu het loodje gelegd te hebben.
Geen enkel teken van leven.
Kan 1 van de 100 zijn, maar ik heb nu niet meer een goed beeld over Samsungquote:Op donderdag 10 november 2005 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
garantie-werk dus... maar wel kut![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
magnetronmaaltijdmaar smakelijk hoor!
goed punt, ben net bezigquote:Op donderdag 10 november 2005 18:46 schreef qu63 het volgende:
lazy boy al geluisterd Fles?
sommige dingen zijn wel leukquote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed punt, ben net bezig
We only read the headlines is een irritant nummer
Al die suffe brainwaste erin
Danny DeVito is taller than Dolly Partonquote:
ik heb altijd Philips gehad, dus ik kan je niet helpen aan een positief Samsung beeld.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan 1 van de 100 zijn, maar ik heb nu niet meer een goed beeld over Samsung
Zo cool zelfs, dat ik ff m'n sig doequote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
@qu
Underwear goes inside the pants is wel cool trouwens
Das wel balen zeg! en dat na een jaarquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef classpc het volgende:
Onze Samsung breedbeeld tv die we dit jaar aangeschaft hebben lijkt nu het loodje gelegd te hebben.
Lijkt me sterkquote:
lazy boyquote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo cool zelfs, dat ik ff m'n sig doe
daz lekker kutquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef classpc het volgende:
Nou je t zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 19:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Meestal zit er toch wel een jaartje garantie aanvast?![]()
Iddquote:Op donderdag 10 november 2005 19:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Meestal zit er toch wel een jaartje garantie aanvast?![]()
Jep, maar niet hier.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tegenwoordig kan alles he..
ja, da's wel vervelend ja..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep, maar niet hier.
En voor 2 personen ga ik geen afwasmachine laten draaien, je moet 't toch weer in en uitruimen.
heb je al gepowernapt vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel typisch een tekst voor mij
Wow cool!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Giphart heeft het in zijn laatste roman over Fok! Althans, Art Troost, de hoofdpersoon heeft het over Fok!.
Toch geinig he?
nee, sla ik ff over vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je al gepowernapt vandaag
Opmerkelijk, en wel grappigquote:Op donderdag 10 november 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Giphart heeft het in zijn laatste roman over Fok! Althans, Art Troost, de hoofdpersoon heeft het over Fok!.
Toch geinig he?
Hij noemt ene renéSite speciaal bij naam lees ik nu! Als favo modje!quote:
Gewone tv. Hij is nog niet eens een jaar. We hebben inderdaad nog gewoon garantie, maar het is wel vervelend dat hij het nu al niet meer doet.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Das wel balen zeg! en dat na een jaargewone TV of plasma/lcd.
He, lief dat je je mening zo vertelt mevrouw Giphartquote:Op donderdag 10 november 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij noemt ene renéSite speciaal bij naam lees ik nu! Als favo modje!![]()
Neh, da's een geintje![]()
daarom.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, da's wel vervelend ja..![]()
ja, dan moet je inderdaad niet gaan wachten tot je een vaatwasser kunt aanzettenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.
Huisgenoot had 2 pannetjes, ik ook, en een bordje, bestek en glas enz..
Geen volle vaatwasmachine, en 't is nog gezellig ook om ff af te wassen met z'n 2
Sssssstquote:Op donderdag 10 november 2005 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, lief dat je je mening zo vertelt mevrouw Giphart![]()
Zou wel een fabrieks foutje tussen zitten.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Gewone tv. Hij is nog niet eens een jaar. We hebben inderdaad nog gewoon garantie, maar het is wel vervelend dat hij het nu al niet meer doet.
oftewel.. doe maar ietsquote:Op donderdag 10 november 2005 19:46 schreef Oploskoffie het volgende:
Leuk... Gevraagd worden een website te bouwen voor iemand die nog niet eens een domeinnaam heeft omdat de naam van de zaak nog bepaald moet worden![]()
En ik ben niet technisch
![]()
Ohwja... Gnaaf![]()
eeejjjjjjquote:
Het ontwerpen is het probleem niet zoquote:
Verwijs hem naar www.google.nl en dan: Free Webtemplatesquote:Op donderdag 10 november 2005 19:46 schreef Oploskoffie het volgende:
Leuk... Gevraagd worden een website te bouwen voor iemand die nog niet eens een domeinnaam heeft omdat de naam van de zaak nog bepaald moet worden![]()
En ik ben niet technisch
![]()
Ohwja... Gnaaf![]()
Idd, maar als beginner moet je toch wat hequote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
templates
Weet je hoe hard die dingen zuigen?
Zelf bouwen
je moet toch ergens beginnen, als je niet weet hoe het moetquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
templates
Weet je hoe hard die dingen zuigen?
Zelf bouwen
goed puntquote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
alleen met zelfbouw weet je zelf 100% hoe iets gedaan is of in elkaar zit
Met templates moet je het maar uitzoeken. Templates doen bovendien nooit precies wat je wil, en als je in staat bent om een template zodanig te tweaken en tunen dat ie dat wel doet, dan had je het makkelijk, en sneller, from scratch kunnen bouwen
Know what?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verwijs hem naar www.google.nl en dan: Free Webtemplates
So true.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Met templates moet je het maar uitzoeken. Templates doen bovendien nooit precies wat je wil, en als je in staat bent om een template zodanig te tweaken en tunen dat ie dat wel doet, dan had je het makkelijk, en sneller, from scratch kunnen bouwen
Ik ben geen beginnerquote:Op donderdag 10 november 2005 20:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, maar als beginner moet je toch wat he![]()
En idd zelfbouw is 1000X beter
lekker html-en in kladblokquote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
de rest hier is met ervaring geboren kennelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef Renesite het volgende:
Heb ze ook veeeel gebruikt
Daar heb ik al mijn "ervaring" weg qua opbouw
"....van spelen leer je lekker toch het meest!"quote:Op donderdag 10 november 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de rest hier is met ervaring geboren kennelijk
kan zijn, maar dan moet je wel speelgoed hebben, of weten hoe je ermee kan spelenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"....van spelen leer je lekker toch het meest!"
Kinderen voor Kinderen, 1984. En het is waar
Truequote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan zijn, maar dan moet je wel speelgoed hebben, of weten hoe je ermee kan spelen
filemaker leert je hoe het moet?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True
De learning curve van Access was mij ook te steilMaar met FileMaker kan ik best een boel
Windows 3.1 volgens mij al. Maar dat weet ik niet zeker, want daar had je ook Write bij.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
kladblok zat al heel vroeg bij windows
Nou, dat is een DB-pakket waar ik na 1 dagje cursus best veel mee kan, na een hoop zelf prutsen natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
filemaker leert je hoe het moet?
ah, cursus, zonder cursus/leraar kan het dus niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is een DB-pakket waar ik na 1 dagje cursus best veel mee kan, na een hoop zelf prutsen natuurlijkEn ik vind het erg fijn werken, gewoon
nou ja, wat opstart-hulp is wel handig jaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, cursus, zonder cursus/leraar kan het dus niet?
wadtjequote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen zo'n plaatje weiger ik te gebruiken.
quote:
Wrom?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen zo'n plaatje weiger ik te gebruiken.
ik heb trouwens al wel mijn frontpage W3C transitional gemaakt. Dat was een hele klus. Ooit komt de website nog wel in zijn geheel.quote:
ah okee, goed excuusquote:Op donderdag 10 november 2005 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb adverteerders die behoorlijk betalen voor dat plekkie![]()
plaatje staat nu op mn sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |