ik hapte nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk als je hapt.![]()
Bezoekers waarvan? En wie zijn dan de vaste bezoekers?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:Waarom weet ik niets van vaste bezoekers.
Had iemand me dat niet even kunnen vertellen.![]()
Resultaten enzo in dit topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, ik was aan het fotosoepen voor Paddy![]()
Zeg, we blijven niet aan en afmelden hequote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef classpc het volgende:
Ik ga weer. En dan zo naar school.
Daar klikte ik na het lezen van wegwijspiet naartoe ja.. maar dat is geen jeugd-sentiment van mequote:Op donderdag 10 november 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nieuws schokkender....
1 op de 9...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar klikte ik na het lezen van wegwijspiet naartoe ja.. maar dat is geen jeugd-sentiment van me![]()
best veel inderdaad. Ben wel benieuwd wat de getallen in Nederland dan zouden zijn, alsof de Hollandsche jeugd een totaal ander konijntjes-gedrag zou vertonen.quote:
Ik denk dat het niet veel anders zal zijn hier.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
best veel inderdaad. Ben wel benieuwd wat de getallen in Nederland dan zouden zijn, alsof de Hollandsche jeugd een totaal ander konijntjes-gedrag zou vertonen.
Dat zat er natuurlijk dik inquote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Vogelgriep vastgesteld in Italië
huppa... vlakbij..
o ja vogelgriepquote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Vogelgriep vastgesteld in Italië
huppa... vlakbij..
tja, gemak gaat voor eventuele bescherming, "want ik heb het toch niet". Goede smoes ja.. helaas werkt ie nog wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel anders zal zijn hier.
Het blijft een feit dat het een ziekte is die zeker bij mannen bijna geen symptomen geeft... Dus lijkt me datgedoe op de FP me een beetje overdreven, want er zullen hier ook genoeg jongeren zijn die geen condooms gebruiken. Bovendien is het kennelijk een SOA waar nog maar weinigen van gehoord hebben...
het is een truuk van Al-Queda, zeker weten, een complot om de vogelgriep zo snel mogelijk te verspreiden.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o ja vogelgriepWe waren even afgeleid door die rellen in Frankrijk
Wees blij dat ik online kom voor jequote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg, we blijven niet aan en afmelden he![]()
ik heb ze tot nu toe altijd gebruiktquote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel anders zal zijn hier.
Het blijft een feit dat het een ziekte is die zeker bij mannen bijna geen symptomen geeft... Dus lijkt me datgedoe op de FP me een beetje overdreven, want er zullen hier ook genoeg jongeren zijn die geen condooms gebruiken. Bovendien is het kennelijk een SOA waar nog maar weinigen van gehoord hebben...
Heel verstandigquote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ze tot nu toe altijd gebruikt
doe dan maar niet hequote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik niet
. En op het moment dat ik ze wel gebruikte (volgens de regels) werd ik toch zwanger...
Kan nu welgaan neerzetten, maar het resultaat is mijn oogappeltje
![]()
Op zoek naar een scharrelquote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe dan maar niet he
ik heb ze nu ook al een tijd niet meer gebruikt
maar dat heeft helaas andere redenen![]()
scharrelquote:
* indahnesia.com checkt profiel nog eensquote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
scharrel
gewoon een vriendin
óf alles, óf niets
Je zal eerst moeten scharrellen voordat je iemand 'je vriendin' kunt noemenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
scharrel
gewoon een vriendin
óf alles, óf niets
Dan was dat dus een misverstandjequote:Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef es70 het volgende:
Scharrel is in mijn ogen trouwens hetzelfde.
Als ik iets anders had bedoeld had ik wel gewoon 'neukertje' gezegdquote:
maar misschien betekend dat wel weer iets heel anders bij mijquote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik iets anders had bedoeld had ik wel gewoon 'neukertje' gezegd.
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 10 november 2005 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar misschien betekend dat wel weer iets heel anders bij mij
klinkt lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Nu even een pan kerriesoep brouwen, scheelt me morgen weer een berg werk.
Tot later.
suc6 esquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Nu even een pan kerriesoep brouwen, scheelt me morgen weer een berg werk.
Tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |