Schultenbrau.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bier is bier uiteraard maar er is nogal een verschil tussen bijvooreeld HJ of Brand en Schultenbrau.
Hoi! Dat ben ikquote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Waarom groet iedereen die AmyLee? Wie tf is dat?
maar nu wel dus..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ken die AL namelijk helemaal niet, en ik kom eigenlijk nooit in SC's.
Niet skiczukiequote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Waarom groet iedereen die AmyLee? Wie tf is dat?
Nee, das alleen voor intern.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...![]()
ik vind het drie keer niks.quote:
Moet je vaker doen, is erg gezellig.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ken die AL namelijk helemaal niet, en ik kom eigenlijk nooit in SC's.
volgende week danquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet lunchen.. de server heeft een reboot nodig...
Ik hoor het vakerquote:
Doei AmyLee!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef AmyLee het volgende:
Ik ga weer:W heb lunchafspraak met mn moeder in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |