Yeahquote:Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je zelf bedacht toch?
ging ie goed?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]je
![]()
![]()
Hoe gaat het met jullie? Ik had net Duits toets![]()
Duits.. ... goede herinneringen aan.. vooral de lessen waarin we minder uitvoerden dan gewenstquote:Op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]je
![]()
![]()
Hoe gaat het met jullie? Ik had net Duits toets![]()
Bier is bier uiteraard maar er is nogal een verschil tussen bijvooreeld HJ of Brand en Schultenbrau.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef skiczukie het volgende:
Maar een biertje is wél een biertje, en dáar gaat het om.
Hoop t, bij brieven schrijven wil ik nog wel eens domme fouten maken dus dat soort toetsen kan ik niet goed inschatten, afwachten dus.quote:
Die handleiding "Hoe maak ik een goede TT?" die je me doorstuurde heeft toch zijn vruchten afgeworpen.quote:
Vaste bezoeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Waarom groet iedereen die AmyLee? Wie tf is dat?
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die handleiding "Hoe maak ik een goede TT?" die je me doorstuurde heeft toch zijn vruchten afgeworpen.![]()
![]()
Schultenbrau.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bier is bier uiteraard maar er is nogal een verschil tussen bijvooreeld HJ of Brand en Schultenbrau.
Hoi! Dat ben ikquote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
maar nu wel dus..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ken die AL namelijk helemaal niet, en ik kom eigenlijk nooit in SC's.
Niet skiczukiequote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Nee, das alleen voor intern.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...![]()
ik vind het drie keer niks.quote:
Moet je vaker doen, is erg gezellig.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ken die AL namelijk helemaal niet, en ik kom eigenlijk nooit in SC's.
volgende week danquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een CC-tje aah.. toe...![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet lunchen.. de server heeft een reboot nodig...
Ik hoor het vakerquote:
Doei AmyLee!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef AmyLee het volgende:
Ik ga weer:W heb lunchafspraak met mn moeder in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |