NEEquote:Op donderdag 10 november 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
Is dit het nieuwe reltopic?
Goed zo lieverd! *KNUFFEEELS*quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Snarf het volgende:
hier wordt geknuffeld, niet gereld. rellen doe je maar ergens anders. foei.
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Snarf het volgende:
Oja! 00.00 uur geweestquote:Op donderdag 10 november 2005 02:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je ziet in het vorige topic maar weer wat voor gevolgen al dat geknuffel kan hebben!
Ik denk gewoon dat er meer genueckt moet worden!
Or else.. Knuffel je me dood?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Snarf het volgende:
remloooffjeeeee *KNUFFELS*quote:
Knuffel!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef cyberstalker het volgende:
Het wordt zo langzamerhand wel een beetje een incrowd opkrik topic.
Ok dan knuffelen we jou zonder poespas!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef Inferi het volgende:
ik vindoverigens nou niet echt een knuffel-smilie, daar je ook kunt knuffelen zonder
enzo
Weet je dat wel héél zeker?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok dan knuffelen we jou zonder poespas!
Er is ruimte voor iedereen! Zo lang de bedoelingen lief zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef cyberstalker het volgende:
Het wordt zo langzamerhand wel een beetje een incrowd topic.
Neenee, dit is geen opkriktopic en ook geen reeks.quote:
Da's wel lievquote:Op donderdag 10 november 2005 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
We willen wel dat je je prettig voelt bij ons.
inderdaad, zoals net maar weer eens is gebleken!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neenee, dit is geen opkriktopic en ook geen reeks.
Dit is gewoon knuffelen! Er is behoefte aan hier op Fok! dat is overduidelijk![]()
*KNUFFEEELS* voor iedereenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
inderdaad, zoals net maar weer eens is gebleken!
knuffels!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:36 schreef moemoe het volgende:
Het is trouwens 00.00 uur geweest, dan komt de bekende vraag weer terug![]()
[afbeelding]
mja.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met al die knuffels bedoel je?
Ik vind het gezellig![]()
Ik werk bij een gemeentequote:Op donderdag 10 november 2005 02:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar werk je moemoe?
En vertel me niet dat je op een boerderij of melkfabriek tewerkgesteld bent!![]()
Nou jij ook alquote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is moemoe eigenlijk niet gewoon een kloon van mother_mother?
Nee het is niet waarquote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Is het waar dan?! Nee toch?!![]()
Wat voor werk bij de gemeente? Plantsoendienst? Burgemeester?
Heej ben jij er ook weerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
Ben je dat knuffelen nou nog niet zat![]()
Duidelijk! *knuffels*quote:Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef moemoe het volgende:
Nee het is niet waar![]()
Ik ben geen kloon!![]()
![]()
![]()
Ik knuffel gewoon graag en dat vinden mensen raar![]()
![]()
Ik zit achter de balie![]()
Heeej nog iemand die wakker is!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef Stretto het volgende:
moemoe, sterf huppelkut
zet dat maar in je signature![]()
Sterfquote:Op donderdag 10 november 2005 02:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heeej nog iemand die wakker is!
*KNUFFFEELLSS*![]()
![]()
Je mag wel helpen met de uitwerking hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 02:53 schreef sig000 het volgende:
Op zich is de gedachte goed maar de uitwerking moet beter.![]()
Vooruit dan..... Knuffelzzz.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Duidelijk! *knuffels*
Yepquote:Op donderdag 10 november 2005 02:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej ben jij er ook weer![]()
*KNUFFEEEELS*![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moet ik bij je komen hangen dan? Ik ben best zwaar hoor![]()
Jawel, maar is niet op mij van toepassing. Ik ben tenslotte een koequote:Op donderdag 10 november 2005 03:01 schreef Stretto het volgende:
Weleens gehoord van het begrip "attention whore"?
attention cow dusquote:Op donderdag 10 november 2005 03:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, maar is niet op mij van toepassing. Ik ben tenslotte een koe![]()
Het normale quotum users kan dit nog niet bolwerken.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:00 schreef moemoe het volgende:
Als we allemaal blijven knuffelen, weet ik zeker dat het goed komt![]()
Doe dat nou niet zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het normale quotum users kan dit nog niet bolwerken.![]()
Je moet 't ook blijven uitdragen om een big effect te bereiken.![]()
Als jij dan blijft mee knuffelen, weet ik zeker dat het goed komtquote:Op donderdag 10 november 2005 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het normale quotum users kan dit nog niet bolwerken.![]()
Je moet 't ook blijven uitdragen om een big effect te bereiken.![]()
Kusje?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:06 schreef Stretto het volgende:
[..]
Your stupidity is incomprehensible![]()
Zie je wel, van kwaad toch erger, wat ik je bromquote:Op donderdag 10 november 2005 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als jij dan blijft mee knuffelen, weet ik zeker dat het goed komt![]()
![]()
Kijk ik pleur tenminste nog iets van inhoud op dit forum en verder oordeel ik over geen ander.quote:
Knuffelen?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk ik pleur tenminste nog iets van inhoud op dit forum en verder oordeel ik over geen ander.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk ik pleur tenminste nog iets van inhoud op dit forum en verder oordeel ik over geen ander.![]()
het mag allemaal best wat liever in deze wereld en vooral in ONZquote:
Een beetje kerel doet dan net offie knuffellen leuk vind.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gewoon neuken?![]()
Het...was.........sterker.....dan.......mijquote:
*KNUFFEEELS*quote:Op donderdag 10 november 2005 03:12 schreef 0 het volgende:
nou laat ik ook eens meedoen dan.
*knuffel*
Tja... Als iemand ECHT niet wil knuffelen...quote:Op donderdag 10 november 2005 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje kerel doet dan net offie knuffellen leuk vind.![]()
of je wou het zelf stiekem ookquote:Op donderdag 10 november 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het...was.........sterker.....dan.......mij![]()
ah het is ok!quote:Op donderdag 10 november 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was een valstrik, een complotquote:
Die zijn er echt.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tja... Als iemand ECHT niet wil knuffelen...![]()
Voelt goed he?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat je al niet overhebt voor een goedlopend topicquote:Op donderdag 10 november 2005 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gewoon neuken?![]()
Sssstt...quote:Op donderdag 10 november 2005 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was een valstrik, een complot![]()
ach welnee.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was een valstrik, een complot![]()
Wil je nou wel of niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:18 schreef Stretto het volgende:
[..]
Wat je al niet overhebt voor een goedlopend topic![]()
Welkom terug dan denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 03:18 schreef Geertrude het volgende:
na lang wachten ben ik dan eindelijk terug. jullie mogen best het gemis toegeven dat jullie hebben gehad ten opzichte van mij![]()
Ja, zo kan ie wel weerquote:
''Run you fools'' ?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, zo kan ie wel weer![]()
*iemand nu een dreun geven gaat.
Mjah ik moet eigenlijk ookquote:Op donderdag 10 november 2005 03:23 schreef remlof het volgende:
*kijkt op klok
*schrikt
*moet echt naar bed
truste allemaal![]()
![]()
![]()
*knuffeltje*quote:Op donderdag 10 november 2005 03:23 schreef remlof het volgende:
*kijkt op klok
*schrikt
*moet echt naar bed
truste allemaal![]()
![]()
![]()
een dreun met een knipoog is dan wel weer lief.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, zo kan ie wel weer![]()
*iemand nu een dreun geven gaat.
Ben ik nou echt de enige die hier de vliegende kriebels van krijgtquote:Op donderdag 10 november 2005 03:24 schreef 0 het volgende:
[..]
een dreun met een knipoog is dan wel weer lief.
Wat is er nou weer eng aan een paard? Kom op, koetje, je staat ermee in de weiquote:Op donderdag 10 november 2005 03:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom je anders met je enge paard achter ons aan?![]()
Goedquote:Op donderdag 10 november 2005 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Even kijken hoe het met deze knuffel orgy staat!![]()
wel vrolijke kriebels.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die hier de vliegende kriebels van krijgt![]()
Tuurlijk!quote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef t0y het volgende:
Mag ik ook een knuffel?
Ben je verliefd?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef 0 het volgende:
[..]
wel vrolijke kriebels.
ik speel het spel gewoon mee![]()
Er kwam net iemand langs en vroeg me waarom ik op de server zat te internetten terwijlquote:Op donderdag 10 november 2005 03:28 schreef moemoe het volgende:
Goed![]()
Hoe is het op werk? Welke film heb je al gezien?![]()
Niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er kwam net iemand langs en vroeg me waarom ik op de server zat te internetten terwijl
er duidelijk op staat dat dit niet de bedoeling is!
Heb hem maar niet geknuffeld!![]()
Ik begin nu toch enigzins agressief te wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef 0 het volgende:
[..]
wel vrolijke kriebels.
ik speel het spel gewoon mee![]()
Ik zo vanquote:
Pooh Bah? Wat is dat? Even spiekenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik begin nu toch enigzins agressief te worden![]()
*note: Ik zit terwijl Pooh Bah op Nickelodeon te kijken![]()
Hoezo kutkloon?quote:
Neuh hoeft niet, iedereen ziet dat ik een koe benquote:Op donderdag 10 november 2005 03:32 schreef ARKON het volgende:
whehe jij zit ook in utrecht op school
doe ji daar een koe na?
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 10 november 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik begin nu toch enigzins agressief te worden![]()
Vind jij vast heel leuk, een hele hoop van dat knuffelgespuis bij elkaarquote:Op donderdag 10 november 2005 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pooh Bah? Wat is dat? Even spieken![]()
Ik ga morgen wel weer op mijn werk internettenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zo vanen toen ging ie weg!
Morgen zal het internet er op onverklaarbare reden wel weer af liggen!![]()
*knuffels*
Namaak teletubbiesquote:Op donderdag 10 november 2005 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind jij vast heel leuk, een hele hoop van dat knuffelgespuis bij elkaar![]()
Gelukkig ben je al heel lang volwassenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:38 schreef ARKON het volgende:
[..]
Als je 153 bent en op oudenoord zit dan weet ik wel wie je bent![]()
![]()
ben 13quote:Op donderdag 10 november 2005 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig ben je al heel lang volwassen![]()
*KNUFFEEELS![]()
Ik neem mijn laptop wel mee, er hangt hier bij de buren ook een onbeveiligd draadloos netwerkquote:Op donderdag 10 november 2005 03:38 schreef moemoe het volgende:
Ik ga morgen wel weer op mijn werk internetten![]()
Ja maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus nu sta je positiever in de virtuele wereld?![]()
Trusten en succes morgenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:39 schreef ARKON het volgende:
maargoed ik ga zo slapen, moet mrogen nog naar schoolstomme gesciedenis toets:(
Dat vraagt om een.............knuffeltjequote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat vraagt om een.............knuffeltje![]()
Thanks, doei doeiquote:Op donderdag 10 november 2005 03:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik neem mijn laptop wel mee, er hangt hier bij de buren ook een onbeveiligd draadloos netwerk
in de lucht!
Even wat doen nu. Werkse morgen!
*knuffels!*
ben 13quote:Op donderdag 10 november 2005 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch beetje foute smiley![]()
Zijn lulletje groeit vast nog wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kloontjes zijn jullie nu eh verward?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen.![]()
GOED ZO!!quote:Op donderdag 10 november 2005 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
haha, jij kent tenminste de enige echte fokkende originele geanimeerde bewegende lulquote:Op donderdag 10 november 2005 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn lulletje groeit vast nog wel.![]()
Ik zeg: Knuffel zequote:Op donderdag 10 november 2005 03:41 schreef 0 het volgende:
[..]
wat vind jij in het algemeen van dooddoeners?
Ik ben gewoon sig000 hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kloontjes zijn jullie nu eh verward?![]()
Maar hoe moet dat met die tanden, kunnen die uitquote:Op donderdag 10 november 2005 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn lulletje groeit vast nog wel.![]()
Dat schijnt lekkerder te pijpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat met die tanden, kunnen die uit![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 03:48 schreef moemoe het volgende:
Zal ik toch maar gaan slapen, ben moe![]()
Knuffel lekker door lieverds! Jullie zijn nu zo ver gekomen even doorzetten, ik weet dat jullie het kunnen!
Slaap lekker allemaal!![]()
*KNUFFFEEEEEEELS*![]()
![]()
Met knuffelen zal het weinig uitmaken, denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat schijnt lekkerder te pijpen.![]()
*bijt*quote:Op donderdag 10 november 2005 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met knuffelen zal het weinig uitmaken, denk ik![]()
je bent volledig om.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:52 schreef Morwen het volgende:
Slaap lekker, koetje![]()
Speciaal voor jou *KNUFFEL*
Het is zinloos om hier tegen te vechten, het topic is gewoonweg TE lief ervoorquote:
maakt niet uit, als ik geil ben wordt me pik langer:quote:Op donderdag 10 november 2005 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Valt niet mee met 't gebit uit dan.![]()
Jij ging toch bijten in zo'n ding?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:55 schreef ARKON het volgende:
[..]
maakt niet uit, als ik geil ben wordt me pik langer:
[afbeelding]
Slaap lekker en mag ik de kruimeldief aanbevelenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef ARKON het volgende:
maargoed offtopic, ik ga slapen mzzl pikkenliefhebbers
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef GrafJosti het volgende:
nou vooruit .. van een lief hondje kan ik wel WAT hebben
Neej moemoe's uierquote:
Melk, de witte motorquote:
Knuffel je ook blaatkoetjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef GrafJosti het volgende:
nou vooruit .. van een lief hondje kan ik wel WAT hebben
DJ! Waar was je gisterenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:33 schreef DjMoonlight het volgende:
KNUFFEL !
nee, ik doe alsofquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej trouwe bezoeker! Ben je er weer![]()
*KNUFFEEELS*![]()
![]()
muckje! Waar was je al die nachten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef Muck het volgende:
knuffel!
Zonder rellen is dit topic niets meer.quote:
Tuurlijk! Heb je enig idee hoeveel Fokkers! er zijn? We hebben nog lang niet iedereen geknuffeld!quote:
jaaa, drukdrukdruk met school enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
muckje! Waar was je al die nachten?I've missed you
![]()
*KNUFFFEEEELS terug!quote:*KNUFFFEEELS*![]()
cerror! Waar was je gisteren dan? Rellen knuffelen is zo saai zonder jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Zonder rellen is dit topic niets meer.
ik herkende je niet met een ander icon!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Zonder rellen is dit topic niets meer.
KNUFFEELLLLquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef Sanne1805 het volgende:
Rot op infantiel, met je knuffel..
Teveelquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk! Heb je enig idee hoeveel Fokkers! er zijn?
Moet dat dan per see?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:19 schreef moemoe het volgende:
We hebben nog lang niet iedereen geknuffeld!
Nou ehm, bedankt denk ik dan maar hè, knuffels terug?quote:
Heej nog iemand die wakker isquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef Sanne1805 het volgende:
Rot op infantiel, met je knuffel..
Dat geeft niet, dit is de virtuele wereld. Knuffel iedereen, je kent ze toch nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef cerror het volgende:
Ik ken jullie niet, en jullie mij niet.
Volgens mij heb ik wel eens een famillielid van je op de gril gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dit is de virtuele wereld. Knuffel iedereen, je kent ze toch niet![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een famillielid van je op de gril gehad.
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef Inferi het volgende:
Nou ehm, bedankt denk ik dan maar hè, knuffels terug?
je moet ook backuppenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef Muck het volgende:
nee!!!!!!!
Ik heb een bestan verkeerd opgeslagen.. over een ander besatnd heen!
Daar gáát mijn werk![]()
Ik vind een fotoboek net contact advertentiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef Inferi het volgende:
Ej Moemoe, maak es een fotoboek aan, dan kan ik checken óf ik überhaupt wel geknuffeld wíl worden!
Je nickname suggereert namelijk nix positiefs
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef Caelum het volgende:
[..]
mogen we hier alleen maar knuffelen ?![]()
Echt waar? Hoe durf je!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een famillielid van je op de gril gehad.
Ik knuffel geen koeienquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind een fotoboek net contact advertentie![]()
Maar je hebt toch weleens een koe gezien?![]()
NEEEEEEEEEEEEJquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef Muck het volgende:
nee!!!!!!!
Ik heb een bestan verkeerd opgeslagen.. over een ander besatnd heen!
Daar gáát mijn werk![]()
ook saai.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Van die flosjosti geloof ik.
inderdaad... voorspel/naspelquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:31 schreef Inferi het volgende:
Kun je niet gewoon beter nueQen ipv knuffelen? Suf gedoe
Nee hoor! Na 00.00 uur is de bekende vraag aan de beurtquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef Caelum het volgende:
[..]
mogen we hier alleen maar knuffelen ?![]()
hmmm, heb nog wel een beetje. uit een eerder opgeslagen bestand.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEJ
En nu? Overnieuw beginnen?![]()
van mij mag je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:31 schreef Inferi het volgende:
Kun je niet gewoon beter nueQen ipv knuffelen? Suf gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |