NEEquote:Op donderdag 10 november 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
Is dit het nieuwe reltopic?
Goed zo lieverd! *KNUFFEEELS*quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Snarf het volgende:
hier wordt geknuffeld, niet gereld. rellen doe je maar ergens anders. foei.
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Snarf het volgende:
Oja! 00.00 uur geweestquote:Op donderdag 10 november 2005 02:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je ziet in het vorige topic maar weer wat voor gevolgen al dat geknuffel kan hebben!
Ik denk gewoon dat er meer genueckt moet worden!
Or else.. Knuffel je me dood?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Snarf het volgende:
remloooffjeeeee *KNUFFELS*quote:
Knuffel!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef cyberstalker het volgende:
Het wordt zo langzamerhand wel een beetje een incrowd opkrik topic.
Ok dan knuffelen we jou zonder poespas!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef Inferi het volgende:
ik vindoverigens nou niet echt een knuffel-smilie, daar je ook kunt knuffelen zonder
enzo
Weet je dat wel héél zeker?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok dan knuffelen we jou zonder poespas!
Er is ruimte voor iedereen! Zo lang de bedoelingen lief zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef cyberstalker het volgende:
Het wordt zo langzamerhand wel een beetje een incrowd topic.
Neenee, dit is geen opkriktopic en ook geen reeks.quote:
Da's wel lievquote:Op donderdag 10 november 2005 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
We willen wel dat je je prettig voelt bij ons.
inderdaad, zoals net maar weer eens is gebleken!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neenee, dit is geen opkriktopic en ook geen reeks.
Dit is gewoon knuffelen! Er is behoefte aan hier op Fok! dat is overduidelijk![]()
*KNUFFEEELS* voor iedereenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
inderdaad, zoals net maar weer eens is gebleken!
knuffels!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:36 schreef moemoe het volgende:
Het is trouwens 00.00 uur geweest, dan komt de bekende vraag weer terug![]()
[afbeelding]
mja.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met al die knuffels bedoel je?
Ik vind het gezellig![]()
Ik werk bij een gemeentequote:Op donderdag 10 november 2005 02:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar werk je moemoe?
En vertel me niet dat je op een boerderij of melkfabriek tewerkgesteld bent!![]()
Nou jij ook alquote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is moemoe eigenlijk niet gewoon een kloon van mother_mother?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |