Tuurlijk!quote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef t0y het volgende:
Mag ik ook een knuffel?
Ben je verliefd?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef 0 het volgende:
[..]
wel vrolijke kriebels.
ik speel het spel gewoon mee![]()
Er kwam net iemand langs en vroeg me waarom ik op de server zat te internetten terwijlquote:Op donderdag 10 november 2005 03:28 schreef moemoe het volgende:
Goed![]()
Hoe is het op werk? Welke film heb je al gezien?![]()
Niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er kwam net iemand langs en vroeg me waarom ik op de server zat te internetten terwijl
er duidelijk op staat dat dit niet de bedoeling is!
Heb hem maar niet geknuffeld!![]()
Ik begin nu toch enigzins agressief te wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef 0 het volgende:
[..]
wel vrolijke kriebels.
ik speel het spel gewoon mee![]()
Ik zo vanquote:
Pooh Bah? Wat is dat? Even spiekenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik begin nu toch enigzins agressief te worden![]()
*note: Ik zit terwijl Pooh Bah op Nickelodeon te kijken![]()
Hoezo kutkloon?quote:
Neuh hoeft niet, iedereen ziet dat ik een koe benquote:Op donderdag 10 november 2005 03:32 schreef ARKON het volgende:
whehe jij zit ook in utrecht op school
doe ji daar een koe na?
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 10 november 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik begin nu toch enigzins agressief te worden![]()
Vind jij vast heel leuk, een hele hoop van dat knuffelgespuis bij elkaarquote:Op donderdag 10 november 2005 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pooh Bah? Wat is dat? Even spieken![]()
Ik ga morgen wel weer op mijn werk internettenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zo vanen toen ging ie weg!
Morgen zal het internet er op onverklaarbare reden wel weer af liggen!![]()
*knuffels*
Namaak teletubbiesquote:Op donderdag 10 november 2005 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind jij vast heel leuk, een hele hoop van dat knuffelgespuis bij elkaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |