jahquote:
Ik heb 400 meter in zo'n bak geredenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Bevalt het plaatje een bietje?
nah vet saai hierquote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Schmurf het volgende:
dus dit is de befaamde PUB slowchat?
gezellig?
het is hier heel leukquote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Schmurf het volgende:
gezellig?
immerquote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Schmurf het volgende:
gezellig?
Ik 14 rondjes op zandvoortquote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb 400 meter in zo'n bak gereden
En tsja ik mocht alleen maar in de straat rijden in londen
quote:
mijn broer heeft een kartquote:Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef Palau het volgende:
Ik mag nog niet eens rijden (in kart wel)
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Boeman het volgende:
Maar Schmurf, is dat duits voor Smurf?
euj.. coole ava hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
haiii
Das keigeniaal man. Serieus.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Zo geniaal als papier dik is ja.
Ik ga misschien vant weekend wel wat maken..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Deze plaatjes zijn nu beschikbaar voor de OP
PLAATJES
Niemand maakt ze meer
Je avatar is bijna geniaalquote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
haiii
De onderste 3 moet nog hier en daar wat aangepast worden.quote:
Ow. Iemand die mijn bier inschonkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef MaRySe het volgende:
hoi m8
wie is dat mokkel in dat 2e plaatje?
nee gewoon oud nederlandsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Boeman het volgende:
Maar Schmurf, is dat duits voor Smurf?
of anders een sinterklaas/kerst tintje.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ga misschien vant weekend wel wat maken..
(carnavalsversie ga ik denk maken.. moet lukken ben er mee opgegroeid)
Okay, heb jij die allemaal gemaakt ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De onderste 3 moet nog hier en daar wat aangepast worden.
Ik mis nu nog "Het officiele" voor "Puber & Tienertalk SlowChat"
Het moet wel leuk blijven hequote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
of anders een sinterklaas/kerst tintje.
Yup.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okay, heb jij die allemaal gemaakt ?
Mocht je backup willen of je komt space te kort.. ik heb nog wel wat ergensquote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup.En ze worden zelfs door mij gehost
![]()
lelijk mokkelquote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Iemand die mijn bier inschonk
Dat zei ik al paar topics geleequote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens mij heeft saaw gewonnen qua OP plaatje
DIE IS GEWELDIGquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
mijn maakseltje voor OP plaatje
[afbeelding]
ga van t weekend nog wel ff verder freubelen
Ik heb nog wel iemand, maar dan wordt het te drukquote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lelijk mokkel
doe er dan een hunk in of zo
Nee, de pubsc babes: saaw, maryse, snoppie... uh...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lelijk mokkel
doe er dan een hunk in of zo
Eerst zeiken over wie er in de OP staat enzo, en nu gaat er vast eenhoop gezeik komen welk plaatje het wordquote:
volgens mij hebben amper mensen hier in PUB ooit een cd in handen gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
mijn maakseltje voor OP plaatje
[afbeelding]
ga van t weekend nog wel ff verder freubelen
ik heb foto's van saaw en snop. Iets proberen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef brainster het volgende:
[..]
Nee, de pubsc babes: saaw, maryse, snoppie... uh...
Iemand die gloovik gebruikt valt ook niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef saaw het volgende:
ik heb nog niets [inclusief mijn eigen] gezien die ik echt heel leuk vind eigenlijk
buiten die patatten van modmaar zijn niet echt n serieuse optie gloovik
jij wilt liever: mijns inziens?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Iemand die gloovik gebruikt valt ook niet serieus te nemen.
Ik ben aan het kijken voor een Audi a3quote:
Je nick he, betekent het foltering of gefolterd ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Tormentus het volgende:
[..]
hier om de hoek staat nog wel een bordeauxrode kadett te koop belangstelling?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een Audi a3Maar ze zijn te duur
Geen van beide, het is een fictief woord.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef Palau het volgende:
[..]
Je nick he, betekent het foltering of gefolterd ?
Mijn broer kwam even aangereden met een A8. VET!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een Audi a3Maar ze zijn te duur
Ik zei Audi niet pauper opelquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
hier om de hoek staat nog wel een bordeauxrode kadett te koop belangstelling?
shut upquote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Tormentus het volgende:
[..]
dat is meer een 'rijke veertigers slowchat' plaatjequote:
wat hebben er een stelletje apen in je fotoboek gepostquote:
quote:Devil-1 zei :
Zo Schmurf
Ik zie jou zo in eens staat op een topic ik denk van ik kijk even, nou ik sloeg gewoon achter over van die foto zo mooi ben je.
Echt zo beeldschone dame heb ik nooit eerder gezien.
Echt ik sloeg echt achter over van schoonheid.
Groetjes patrick
only msn no mail account: [adres]
Ik dacht al, aangezien het beide fout was geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Geen van beide, het is een fictief woord.
Die zijn helemaal te duur voor mijquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn broer kwam even aangereden met een A8. VET!
da zeg ik een oudelullenbarquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dat is meer een 'rijke veertigers slowchat' plaatje
Zal ik de apensoort ook eens een plezier doen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat hebben er een stelletje apen in je fotoboek gepost
Nu verklap je hetquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
[..]
Als er ooit zo'n SC komt ga ik er ook inquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Schmurf het volgende:
[..]
wat?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Nu verklap je hetIk wilde het geheim houden
haha ja vond ik ook alquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
zo voel ik me ookquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Schmurf het volgende:
[..]
Ik meer een oudelullenbar , net zon verjaardagskaart voor 45+-ersquote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje "ey tonnie, you're my BIG friend" style
Mag ik je msnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef Schmurf het volgende:
[..]
haha ja vond ik ook al
een beetje m'n msn adres vragen, gebaseerd op alleen mijn foto?
kansloze pubertjes
Maak wel weer een nieuwequote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik meer een oudelullenbar , net zon verjaardagskaart voor 45+-ers
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef Schmurf het volgende:
[..]
haha ja vond ik ook al
een beetje m'n msn adres vragen, gebaseerd op alleen mijn foto?
kansloze pubertjes
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik meer een oudelullenbar , net zon verjaardagskaart voor pas overleden 45+-ers
Je snapt het niet. Hij wilde het subtiel vragen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
achja, heb je met van die nerds, irl komen ze niemand tegen![]()
zoals ik ook tegen die gozers heb gezegd: ik msn alleen met mensen die ik kenquote:
hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Hij wilde het subtiel vragen.
Dat is alleen niet gelukt...
-check? neequote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Schmurf het volgende:
[..]
zoals ik ook tegen die gozers heb gezegd: ik msn alleen met mensen die ik ken
en aardig vind
Zo van:quote:
Hoiquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Schmurf het volgende:
[..]
zoals ik ook tegen die gozers heb gezegd: ik msn alleen met mensen die ik ken
en aardig vind
wat zit je haar leuk, mag ik je msn?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Zo van:
ik zag je foto he. Ik dacht zo van : die is knap
en euh..
JIJ daar! Geef je msn of ik knal je overhoop! ?
Whehe. mooi TT#quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
als je rarretjes wil
Nieuwe trend: .rar files
[afbeelding]
hallo_mensenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef hallo_mensen het volgende:
Sukkel sex and the city
och, mensen die ik nog niet ken kan ik ook nog niet beoordelen toch?quote:
eeh nee?quote:
Ik deed de zelftestquote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
[..]
och, mensen die ik nog niet ken kan ik ook nog niet beoordelen toch?
zet twee maar op neutraal
_moder8or_ en geen _moder8tor_quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
moder8tor waarom noemt men jou eigenlijk AMD?
In zijn pathologische leugens-tijd heette hij nog AMD op het forum.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
moder8tor waarom noemt men jou eigenlijk AMD?
Nop zag t aan je icoonquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah, je broer heeft het je al verteld
agossie. what happened?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vandaag bijna en lach niet , want ik heb echt geluk gehad![]()
o laat ik me eerst dan eens voorstellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
[..]
och, mensen die ik nog niet ken kan ik ook nog niet beoordelen toch?
zet twee maar op neutraal
[..]
eeh nee?
ah de beruchte veelposterquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
_moder8or_ en geen _moder8tor_
Omdat ik vroeger AMD64 was op fok
BMWM3 inderdaad! En NFSUndergroundIIquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ah de beruchte veelposter
en iets met BWM toch? (jaja ik weet nog wel íéts)
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
o laat ik me eerst dan eens voorstellen.
Hoi ik ben Frederick en ik ben 19 jaar oud. Mijn hobbies zijn fietsen en zeilen. Het lijkt me leuk om een keer met je te chatten,
doei xx Frederick
BMWM3quote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ah de beruchte veelposter
en iets met BWM toch? (jaja ik weet nog wel íéts)
Nee, dat hadden we nog niet door.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ok nu ik.
Hoi ik ben Martin. Ik ben 22 en ik doe ook alsof ik een meisje ben om meisjes zoals jij te verleiden. Jammer dat we stiekem allebei jongetjes zijn
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is "pathologisch" ?
Ow ok. Dan had hij gelijk ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
eeh ik maakte een grapje?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we nog niet door.
Ding ding ding, koelkast graag!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
Ik bij jou? Echt niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Met elk account heb je in mijn fotoboek gepost
ik vind jouw avater echt engquote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Met elk account heb je in mijn fotoboek gepost
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Dat topic waar de mensen iets moeten opzeggen is echt te vet
Ik ookquote:
al een uur bier drinken met een vriend en beetje rondkijken en af en toe naar de kassa wandelen om iemand te vertellen hoeveel geld ie aan me mag gevenquote:
ehehe. verrassing-smurf: "Ik heb een kado'tje voor je"quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
OwjaLol smurf, ja dat was echt de pwnerer van de show
Hij is echt heel mooi!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef saaw het volgende:
laatste probeerseltje voor vandaag
[afbeelding]
Neej :/ je bedoelt : BOOOOOOOOOM HEADSHOT ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ehehe. verrassing-smurf: "Ik heb een kado'tje voor je"
KABOEM!!
ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
Dan vind ik deze mooier :
[afbeelding]
Chagerijnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
die van jouw hoeven er niet per sé in van mij.................
slapen,doei
Nee, je vind ze nooit van me mooiquote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
Ben ik chagrijnig omdat ik die van jou niet mooi vind?
Ok.
En ik ga gewoon meerdere concerten van ze doenquote:
Je maakt alles in dezelfde stijl, nog al wiedes.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, je vind ze nooit van me mooi
alleen naar FF of ga je ook meer af?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik ga gewoon meerdere concerten van ze doen
In londen 2x en hier in a'dam
Ohja ik ben er dus weer
Mwah k ga meer afquote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef Boeman het volgende:
[..]
alleen naar FF of ga je ook meer af?
Modder.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
Oh ik begin honger te krijgeniemand een mooie tip ?
pepernotenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
friet'nquote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
Slaap lekker Imberrquote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef Imberr het volgende:
Ik ga ook slapen ofzo..
Truste![]()
Daag modje
vodkaquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek alsof ik nu frieten ga makenkben toch geen n00b?
Ja gek ik ga ff kijken wat er in de ijskast te smikkelen valt
vet, hoe kom je daar zo bij om dat te doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voorlopig de planning:
Thu 01/12/05 Franz Ferdinand Alexandra Palace London, UK
Fri 02/12/05 Prodigy Carling Academy Brixton London, UK
Sat 03/12/05 Franz Ferdinand Alexandra Palace London, UK
Mon 05/12/05 Feeder Carling Apollo Hammersmith London, UK
Tue 06/12/05 Faithless Carling Academy Brixton London, UK
Wed 07/12/05 Maximo Park Hammersmith Palais London, UK
Thu 08/12/05 The Dead 60's Electric Ballroom London, UK
Fri 09/12/05 Chemical Brothers Carling Academy Brixton London, UK
Dat staat o.a. in londen op het programma..
Eigen bedrijf gericht op muziek, daarbij hobby is muziek en concert etc bezoeken.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
vet, hoe kom je daar zo bij om dat te doen?
ze is ook engels?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen bedrijf gericht op muziek, daarbij hobby is muziek en concert etc bezoeken.
Daarbij woont mijn geliefde in londen. Wat de link al snel doet leggen
Over het bedrijf ga je aankomende maanden nog wel het één en ander vernemen, daar laat ik me nog even niet over uitquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
ze is ook engels?
en wat vor bedrijf is da dan?
wiequote:Op donderdag 10 november 2005 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Vrijdag mensenGuido Weijers op sbs6 !!
cabaret mannetjequote:
Zijn er ook knoppen speciaal voor negers dan ?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Cool. Negeerknop omgedraaid?
Dogville Festen en Goodbye Leninquote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga maar eens ff wat leuke filmpjes bij frs bestellen
wel voor negeersquote:Op donderdag 10 november 2005 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zijn er ook knoppen speciaal voor negers dan ?
Wtf :/
Geef toe jong, je mag het gewoon niet zeggen voor je moeder :/quote:
jaquote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef toe jong, je mag het gewoon niet zeggen voor je moeder :/
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zijn er ook knoppen speciaal voor negers dan ?
Wtf :/
Heb nu een coole gif bannerquote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga maar eens ff wat leuke filmpjes bij frs bestellen
ik ga ook, trusten ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
hehe,
maaaar k ben slapen![]()
een fijne avond toegewenst
Zijn rijbewijs?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ey weet je of tlk zijn roze papier heeft?
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
ja naked chick
iedereen heeft het examen tegelijk dus gaat niet lukken denk kquote:Op donderdag 10 november 2005 07:58 schreef snopprinses het volgende:
damn, lenen kan niet?
Doorgaans elke laptop heeft wireless kaartquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef Fwnk het volgende:
ja ik ben vanaf een andere lokatie, moet zo presenteren enzo
Verkouden huhquote:Op donderdag 10 november 2005 09:19 schreef snopprinses het volgende:
alles goed daar?
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:21 schreef snopprinses het volgende:
beh das stom. :/
ik ben er eindelijk vanaf
De kachel op school ist kaputquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef snopprinses het volgende:
valt wel mee dan
hier is het koud..
elke nieuwe ja, maar ik wil gewoon eentje lenenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doorgaans elke laptop heeft wireless kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |