Dat hangt er vanaf in welke kringen...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
De volgende keer dat jij een belangrijk document moet doormailen, noem je het gewoon ijsmeis.rar.
Weet je zeker dat het door iedereen gelezen wordt
Hier in Taiwan ben ik ijsmeis.rar nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
De volgende keer dat jij een belangrijk document moet doormailen, noem je het gewoon ijsmeis.rar.
Je weet wel meteen wie er allemaal Fok!tquote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf in welke kringen...
zit jij in Taiwan joh? Noooit geweten. Waarom heb je dat niet eerder laten weten?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier in Taiwan ben ik ijsmeis.rar nog niet tegengekomen.
Misschien moet ik 'ijsmeis' in het Chinees vertalen: bingxiaojie.rar
Uitslover, ijsmeis is nog geeneens 25 jaarquote:Op woensdag 9 november 2005 14:41 schreef the_real_joontje het volgende:
W00t ik .rar al 25 jaar
nee, want die kent iedereen al, openen heeft weinig zin als hij al op je HD staat.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:11 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat we een nieuw formaat moeten maken voor dit soort bestanden!
Met gepaste trots presenteren wij u, i.s.m. Fok!: .FAP
yeah .tar.gz.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:45 schreef c0nd0r het volgende:
.tar.gz![]()
We kunnen hier wel alle extenties opnoemen maar het ging gewoon over .rar hoe geil ie wel niet zijn en lijkt mij duidelijk waarom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |