wat?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Nu verklap je hetIk wilde het geheim houden
haha ja vond ik ook alquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat hebben er een stelletje apen in je fotoboek gepost
zo voel ik me ookquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dat is meer een 'rijke veertigers slowchat' plaatje
Ik meer een oudelullenbar , net zon verjaardagskaart voor 45+-ersquote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje "ey tonnie, you're my BIG friend" style
Mag ik je msnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef Schmurf het volgende:
[..]
haha ja vond ik ook al
een beetje m'n msn adres vragen, gebaseerd op alleen mijn foto?
kansloze pubertjes
Maak wel weer een nieuwequote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik meer een oudelullenbar , net zon verjaardagskaart voor 45+-ers
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef Schmurf het volgende:
[..]
haha ja vond ik ook al
een beetje m'n msn adres vragen, gebaseerd op alleen mijn foto?
kansloze pubertjes
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik meer een oudelullenbar , net zon verjaardagskaart voor pas overleden 45+-ers
Je snapt het niet. Hij wilde het subtiel vragen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
achja, heb je met van die nerds, irl komen ze niemand tegen![]()
zoals ik ook tegen die gozers heb gezegd: ik msn alleen met mensen die ik kenquote:
hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Hij wilde het subtiel vragen.
Dat is alleen niet gelukt...
-check? neequote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Schmurf het volgende:
[..]
zoals ik ook tegen die gozers heb gezegd: ik msn alleen met mensen die ik ken
en aardig vind
Zo van:quote:
Hoiquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Schmurf het volgende:
[..]
zoals ik ook tegen die gozers heb gezegd: ik msn alleen met mensen die ik ken
en aardig vind
wat zit je haar leuk, mag ik je msn?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Zo van:
ik zag je foto he. Ik dacht zo van : die is knap
en euh..
JIJ daar! Geef je msn of ik knal je overhoop! ?
Whehe. mooi TT#quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
als je rarretjes wil
Nieuwe trend: .rar files
[afbeelding]
hallo_mensenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef hallo_mensen het volgende:
Sukkel sex and the city
och, mensen die ik nog niet ken kan ik ook nog niet beoordelen toch?quote:
eeh nee?quote:
Ik deed de zelftestquote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
[..]
och, mensen die ik nog niet ken kan ik ook nog niet beoordelen toch?
zet twee maar op neutraal
_moder8or_ en geen _moder8tor_quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
moder8tor waarom noemt men jou eigenlijk AMD?
In zijn pathologische leugens-tijd heette hij nog AMD op het forum.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
moder8tor waarom noemt men jou eigenlijk AMD?
Nop zag t aan je icoonquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah, je broer heeft het je al verteld
agossie. what happened?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vandaag bijna en lach niet , want ik heb echt geluk gehad![]()
o laat ik me eerst dan eens voorstellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Schmurf het volgende:
[..]
och, mensen die ik nog niet ken kan ik ook nog niet beoordelen toch?
zet twee maar op neutraal
[..]
eeh nee?
ah de beruchte veelposterquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
_moder8or_ en geen _moder8tor_
Omdat ik vroeger AMD64 was op fok
BMWM3 inderdaad! En NFSUndergroundIIquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ah de beruchte veelposter
en iets met BWM toch? (jaja ik weet nog wel íéts)
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
o laat ik me eerst dan eens voorstellen.
Hoi ik ben Frederick en ik ben 19 jaar oud. Mijn hobbies zijn fietsen en zeilen. Het lijkt me leuk om een keer met je te chatten,
doei xx Frederick
BMWM3quote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ah de beruchte veelposter
en iets met BWM toch? (jaja ik weet nog wel íéts)
Nee, dat hadden we nog niet door.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ok nu ik.
Hoi ik ben Martin. Ik ben 22 en ik doe ook alsof ik een meisje ben om meisjes zoals jij te verleiden. Jammer dat we stiekem allebei jongetjes zijn
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is "pathologisch" ?
Ow ok. Dan had hij gelijk ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
eeh ik maakte een grapje?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we nog niet door.
Ding ding ding, koelkast graag!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
Ik bij jou? Echt niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Met elk account heb je in mijn fotoboek gepost
ik vind jouw avater echt engquote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Met elk account heb je in mijn fotoboek gepost
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Dat topic waar de mensen iets moeten opzeggen is echt te vet
Ik ookquote:
al een uur bier drinken met een vriend en beetje rondkijken en af en toe naar de kassa wandelen om iemand te vertellen hoeveel geld ie aan me mag gevenquote:
ehehe. verrassing-smurf: "Ik heb een kado'tje voor je"quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
OwjaLol smurf, ja dat was echt de pwnerer van de show
Hij is echt heel mooi!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef saaw het volgende:
laatste probeerseltje voor vandaag
[afbeelding]
Neej :/ je bedoelt : BOOOOOOOOOM HEADSHOT ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ehehe. verrassing-smurf: "Ik heb een kado'tje voor je"
KABOEM!!
ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
Dan vind ik deze mooier :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |