jahquote:
Ik heb 400 meter in zo'n bak geredenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Bevalt het plaatje een bietje?
nah vet saai hierquote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Schmurf het volgende:
dus dit is de befaamde PUB slowchat?
gezellig?
het is hier heel leukquote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Schmurf het volgende:
gezellig?
immerquote:Op woensdag 9 november 2005 22:52 schreef Schmurf het volgende:
gezellig?
Ik 14 rondjes op zandvoortquote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb 400 meter in zo'n bak gereden
En tsja ik mocht alleen maar in de straat rijden in londen
quote:
mijn broer heeft een kartquote:Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef Palau het volgende:
Ik mag nog niet eens rijden (in kart wel)
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Boeman het volgende:
Maar Schmurf, is dat duits voor Smurf?
euj.. coole ava hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
haiii
Das keigeniaal man. Serieus.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Zo geniaal als papier dik is ja.
Ik ga misschien vant weekend wel wat maken..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Deze plaatjes zijn nu beschikbaar voor de OP
PLAATJES
Niemand maakt ze meer
Je avatar is bijna geniaalquote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef MaRySe het volgende:
haiii
De onderste 3 moet nog hier en daar wat aangepast worden.quote:
Ow. Iemand die mijn bier inschonkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef MaRySe het volgende:
hoi m8
wie is dat mokkel in dat 2e plaatje?
nee gewoon oud nederlandsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Boeman het volgende:
Maar Schmurf, is dat duits voor Smurf?
of anders een sinterklaas/kerst tintje.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ga misschien vant weekend wel wat maken..
(carnavalsversie ga ik denk maken.. moet lukken ben er mee opgegroeid)
Okay, heb jij die allemaal gemaakt ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De onderste 3 moet nog hier en daar wat aangepast worden.
Ik mis nu nog "Het officiele" voor "Puber & Tienertalk SlowChat"
Het moet wel leuk blijven hequote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
of anders een sinterklaas/kerst tintje.
Yup.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okay, heb jij die allemaal gemaakt ?
Mocht je backup willen of je komt space te kort.. ik heb nog wel wat ergensquote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup.En ze worden zelfs door mij gehost
![]()
lelijk mokkelquote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Iemand die mijn bier inschonk
Dat zei ik al paar topics geleequote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens mij heeft saaw gewonnen qua OP plaatje
DIE IS GEWELDIGquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
mijn maakseltje voor OP plaatje
[afbeelding]
ga van t weekend nog wel ff verder freubelen
Ik heb nog wel iemand, maar dan wordt het te drukquote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lelijk mokkel
doe er dan een hunk in of zo
Nee, de pubsc babes: saaw, maryse, snoppie... uh...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lelijk mokkel
doe er dan een hunk in of zo
Eerst zeiken over wie er in de OP staat enzo, en nu gaat er vast eenhoop gezeik komen welk plaatje het wordquote:
volgens mij hebben amper mensen hier in PUB ooit een cd in handen gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
mijn maakseltje voor OP plaatje
[afbeelding]
ga van t weekend nog wel ff verder freubelen
ik heb foto's van saaw en snop. Iets proberen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef brainster het volgende:
[..]
Nee, de pubsc babes: saaw, maryse, snoppie... uh...
Iemand die gloovik gebruikt valt ook niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef saaw het volgende:
ik heb nog niets [inclusief mijn eigen] gezien die ik echt heel leuk vind eigenlijk
buiten die patatten van modmaar zijn niet echt n serieuse optie gloovik
jij wilt liever: mijns inziens?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Iemand die gloovik gebruikt valt ook niet serieus te nemen.
Ik ben aan het kijken voor een Audi a3quote:
Je nick he, betekent het foltering of gefolterd ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Tormentus het volgende:
[..]
hier om de hoek staat nog wel een bordeauxrode kadett te koop belangstelling?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een Audi a3Maar ze zijn te duur
Geen van beide, het is een fictief woord.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef Palau het volgende:
[..]
Je nick he, betekent het foltering of gefolterd ?
Mijn broer kwam even aangereden met een A8. VET!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een Audi a3Maar ze zijn te duur
Ik zei Audi niet pauper opelquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
hier om de hoek staat nog wel een bordeauxrode kadett te koop belangstelling?
shut upquote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Tormentus het volgende:
[..]
dat is meer een 'rijke veertigers slowchat' plaatjequote:
wat hebben er een stelletje apen in je fotoboek gepostquote:
quote:Devil-1 zei :
Zo Schmurf
Ik zie jou zo in eens staat op een topic ik denk van ik kijk even, nou ik sloeg gewoon achter over van die foto zo mooi ben je.
Echt zo beeldschone dame heb ik nooit eerder gezien.
Echt ik sloeg echt achter over van schoonheid.
Groetjes patrick
only msn no mail account: [adres]
Ik dacht al, aangezien het beide fout was geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Geen van beide, het is een fictief woord.
Die zijn helemaal te duur voor mijquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn broer kwam even aangereden met een A8. VET!
da zeg ik een oudelullenbarquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dat is meer een 'rijke veertigers slowchat' plaatje
Zal ik de apensoort ook eens een plezier doen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat hebben er een stelletje apen in je fotoboek gepost
Nu verklap je hetquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat hebben er een stelletje apen in je fotoboek gepost
[..]
Als er ooit zo'n SC komt ga ik er ook inquote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dat is meer een 'rijke veertigers slowchat' plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |