ooooooiquote:
vrijdag ontzettend stoned worden met wat vrienden, dan pitten bij vriendje, zaterdag veel te vroeg op om te werken, dan naar een feestje met wat mensen van mn werk en later nog de stad in ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeahveriejfijn!
Nog wilde plannen voor het weekend?
(-2 benadrukken nutteloze post door nog een nutteloze post 1+1=2)quote:Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
(-1 nutteloos)
Damn, ik moet iets minder op de FP komen
Haha en zo hoort hetquote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef saaw het volgende:
[..]
vrijdag ontzettend stoned worden met wat vrienden, dan pitten bij vriendje, zaterdag veel te vroeg op om te werken, dan naar een feestje met wat mensen van mn werk en later nog de stad in ofzo
iig een hoop verdovende middelen tot me nemen, heb het wel verdiend vind ik zelf na die stomme examens
doewjquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens weg![]()
Nog even een filmpje kijken en dan slapen![]()
Ik moet morgen weer vroeg uit![]()
schoolexamens om de 5e af te sluiten [doe 5 en 6 vwo in 1 jaar]quote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha en zo hoort het
Wat voor examens?
Ik ben blij dat hij niet bestaatquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Palau het volgende:
[..]
(-2 benadrukken nutteloze post door nog een nutteloze post 1+1=2)
Natuurlijk volgt hierna geen nutteloze post:
hey
Yeah ik zit prima op mijn plek..quote:
ghehe dat ken ikquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef snopprinses het volgende:
nou heb ik net mijn vriendje gemasseerd..krijg ik nu rugpijn >_<
Vrijdag in maastricht? Ik maak wel ff tijd voor je vrijquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef snopprinses het volgende:
nou heb ik net mijn vriendje gemasseerd..krijg ik nu rugpijn >_<
je hoeft toch niet elke keer wat terug te doen voor elkaarquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Slaap lekker A.
en masseerd hij jou dan niet eens?
denk niet dat mn vriend daar zo blij mee isquote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrijdag in maastricht? Ik maak wel ff tijd voor je vrij
Vooruit omdat jij het bent..quote:
dat s waarquote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je hoeft toch niet elke keer wat terug te doen voor elkaar
Oooh..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
denk niet dat mn vriend daar zo blij mee is
trustequote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga slapen ben dood optruste.
Oja mijn vriendin belde me zonet nog even![]()
![]()
Ok... nu ik, nu ikquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
denk niet dat mn vriend daar zo blij mee is
als ik toenet pijn had gehad, had hij me wel gemasseerd. Maar hij hoeft me echt niet elke keer te masseren als ik hem masseer ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar
maar dit zou toch wel een mooi gebaar terug zijn opzich
yequote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oooh..
Tsja we moeten het nog vieren dat ik geslaagd ben! Da's een best excuus toch?
Slaap lekker SpeedyGJquote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga slapen ben dood optruste.
Oja mijn vriendin belde me zonet nog even![]()
![]()
nee dat snap ik ok wel maar jij hebt nu toch ook pijnquote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik toenet pijn had gehad, had hij me wel gemasseerd. Maar hij hoeft me echt niet elke keer te masseren als ik hem masseer ofzo
Dankjwel D_Aquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooruit omdat jij het bent..
hijs al een uur thuis ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nee dat snap ik ok wel maar jij hebt nu toch ook pijn
Ow. Lekker vriendje heb jequote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je hoeft toch niet elke keer wat terug te doen voor elkaar
Loop je achterquote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdomme, de nominatie "Beste FP-moderator" wordt spanned
shut upquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
IK ZEG NET GODVERDOMME HOI HE KUTPAUPERS GEEF EENS ANTWOORD HE ZWAAIOFZO OF ZEG IETS MAAR NEE ZE NEGEREN ME BAH BAH BAH
Bespaar mij/ons de detailsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
lekker ja![]()
net samen gedouched
GA terug naar onzquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
IK ZEG NET GODVERDOMME HOI HE KUTPAUPERS GEEF EENS ANTWOORD HE ZWAAIOFZO OF ZEG IETS MAAR NEE ZE NEGEREN ME BAH BAH BAH
Tsssquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow, beterschap./quote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Eix het volgende:
Ik ga naar bed. Trustte.
Kheb hoofdpijn. ;9 .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |