BMWM3 inderdaad! En NFSUndergroundIIquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ah de beruchte veelposter
en iets met BWM toch? (jaja ik weet nog wel íéts)
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
o laat ik me eerst dan eens voorstellen.
Hoi ik ben Frederick en ik ben 19 jaar oud. Mijn hobbies zijn fietsen en zeilen. Het lijkt me leuk om een keer met je te chatten,
doei xx Frederick
BMWM3quote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ah de beruchte veelposter
en iets met BWM toch? (jaja ik weet nog wel íéts)
Nee, dat hadden we nog niet door.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ok nu ik.
Hoi ik ben Martin. Ik ben 22 en ik doe ook alsof ik een meisje ben om meisjes zoals jij te verleiden. Jammer dat we stiekem allebei jongetjes zijn
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is "pathologisch" ?
Ow ok. Dan had hij gelijk ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
eeh ik maakte een grapje?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we nog niet door.
Ding ding ding, koelkast graag!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
Ik bij jou? Echt niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Met elk account heb je in mijn fotoboek gepost
ik vind jouw avater echt engquote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Met elk account heb je in mijn fotoboek gepost
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Dat topic waar de mensen iets moeten opzeggen is echt te vet
Ik ookquote:
al een uur bier drinken met een vriend en beetje rondkijken en af en toe naar de kassa wandelen om iemand te vertellen hoeveel geld ie aan me mag gevenquote:
ehehe. verrassing-smurf: "Ik heb een kado'tje voor je"quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
OwjaLol smurf, ja dat was echt de pwnerer van de show
Hij is echt heel mooi!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef saaw het volgende:
laatste probeerseltje voor vandaag
[afbeelding]
Neej :/ je bedoelt : BOOOOOOOOOM HEADSHOT ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ehehe. verrassing-smurf: "Ik heb een kado'tje voor je"
KABOEM!!
ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
Dan vind ik deze mooier :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |