Ben je blij met je ritme? Je kán het veranderen namelijk!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Croupouque het volgende:
Om 9:35 uur stipt.
In de trein op weg naar mijn werk moet ik het al op houden, zodra ik daar aangekomen ben is naar de wc gaan het eerste wat ik doe.
Daarna drink ik een bekertje koffie en moet ik drie kwartier later nog een keer. En dat gaat iedere dag zo.
Ritme is een goed iets, maar je moet natuurlijk geen slaaf van je eigen ritme worden hè. Zodra je zelfs in het weekend naar je werk gaat om maar naar de wc te kunnen moeten de noodbelletjes gaan rinkelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben je blij met je ritme? Je kán het veranderen namelijk!
Ik poep altijd zo lekker van cruesliquote:Op donderdag 10 november 2005 00:19 schreef Zwansen het volgende:
's morgens nadat ik redelijk veel gegeten heb en anders na het avondeten. Elke dag.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ritme is een goed iets, maar je moet natuurlijk geen slaaf van je eigen ritme worden hè. Zodra je zelfs in het weekend naar je werk gaat om maar naar de wc te kunnen moeten de noodbelletjes gaan rinkelen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik poep altijd zo lekker van cruesli
ach, jij heb er geen last van. want vrouwen poepen niet geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2005 00:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was al bang spijt te krijgen dat ik dit topic opende. Zo is het nog wel te doen.
Gister nog een plee gezien die een 'vrouw' helemaal had ondergescheten, maar wél schijnheilig een brief op de deur plakken met het verzoek om de wc-borstel te gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
ach, jij heb er geen last van. want vrouwen poepen niet geloof ik
Kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
want vrouwen poepen niet geloof ik
Had die plee een vrouw ondergescheten? Revenge of the loo.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gister nog een plee gezien die een 'vrouw' helemaal had ondergescheten, maar wél schijnheilig een brief op de deur plakken met het verzoek om de wc-borstel te gebruiken.
Foto's?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet tegenwoordig 's avonds. Terwijl ik eerst altijd 's ochtends moest. Nu zijn mijn koffiefilters op en drink ik geen koffie meer 's ochtends, wat fukking laxerend werkte. Nu drink ik koffie op school. 'S avonds is het geheim.
Wat is jouw tijd om te gaan?
Ik snap dat niet he..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef boekenworm het volgende:
Eumh, ik hoef maar eens in de anderhalf á twee maanden. En dan meestal 's avonds.
You wish!quote:
Als alles er gewoon gemakkelijk uitkomt dan vind ik een lekker harde lange drol uitschijten helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef boekenworm het volgende:
Er is een ding dat ik eraan snap, en dat is dat het niet prettig is.
Eens in de drie dagen!?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:47 schreef P8 het volgende:
ik ga 1 keer in de drie dagen flink schijten. meestal 's avonds.
meestal keer ik ook nog een keer of 2 terug naar het wc om meer te poepen in de paar uren die daarop volgen.
de mooiste drollen vind ik overigens de drollen die blijven drijven![]()
ik noem ze de rebellen, want voorafgaand heb je meestal last van veel gas, en uiteindelijk zijn ze moeilijk door te spoelen.
Het is maar wat je prettig vind. Persoonlijk vind ik het vreselijk pijnlijk, gewoon altijd buikpijn. Maar goed, ruilen?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Als alles er gewoon gemakkelijk uitkomt dan vind ik een lekker harde lange drol uitschijten helemaal niet verkeerd.![]()
Dat is niet normaal, poepen hoort makkelijk, soepel, zonder kracht te zetten en pijnloos te verlopen, ALTIJD!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Het is maar wat je prettig vind. Persoonlijk vind ik het vreselijk pijnlijk, gewoon altijd buikpijn. Maar goed, ruilen?
heb ik ook hoor, lees maar stukje naar boven. maar.. ik ga naar de wc wanneer ik moet. En dat is 1x in de 3/4 dagen. Dan geeft m'n lichaam dat aan, dan zal het wel goed zijn neem ik aanquote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Eens in de drie dagen!?
Kerel, da's niet gezond.
ik ken iemand die schijt 1 keer per week. niet overdreven.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Eens in de drie dagen!?
Kerel, da's niet gezond.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef bloempjuh het volgende:
Voor iedereen die 'te weinig' poept: word vegetariër!ga een pakje shag per dag roken en drink VEEL zwarte koffie, bij voorkeur van een b-merk. Vervolgens eet je elke avond even een pakje Smint leeg, want een frisse adem moet uiteraard
Een flink potje scheiten hoort inderdaad fijn te zijn..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat is niet normaal, poepen hoort makkelijk, soepel, zonder kracht te zetten en pijnloos te verlopen, ALTIJD!
Haha, ik kak ook precies met dat ritme.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef NutKees het volgende:
Ik knetter 2x per dag de pot vol... 's ochtens een kwartier nadat ik ben opgestaan en 's avonds na het eten. Dacht eerst dat het niet normaal was (te vaak) maar na hier wat te hebben rondgelezen schijnt het zelfs goed te zijn. Stelt weer een beetje gerust.
jah, ook nog wel eens, maar dan loop je weer het gevaar dat je in slaap flikkertquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef Leatherneck het volgende:
Soms ook nog als ik thuis kom van het stappen in het weekend.
Nee man, je moet zemelen eten, daar zitten enorm veel vezels in en van vezels ga je keigoed sgeiten. Geen vla of ander semivloeibaar eten , dan komt het als dampende prut er weer uit. Hoe kom je er bij dat je daar mooie slurven mee kunt creëren? Rijst is goed en bruin brood ook. Plantaardig voedsel zorgt voor mooiere drollen dan vlees . Ook bij melkproducten moet je vandaan blijven omdat mensen helemaal niet bedoelt zijn om na hun babyperiode nog melk te consumeren. Onze darmen zijn daar niet voor gemaakt. Dit zijn de ware feiten.quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef MaZz_ het volgende:
Gemiddeld twee maal per dag; in de ochtend en in de avond.
Ow, voor geïnteresseerden, een schijt-tutorial voor gevorderden (quasi-offtopic)
Ok men neme: een persoon die goede schijt kan leggen. Met goed bedoel ik dus flinke slurven die zeker 15 centimeter in lengte zijn en een doorsnede hebben van gemiddeld 4 centimeter. Mocht je een dergelijke slurf wel op commando kunnen draaien dan zit je bij deze tutorial op de goede plek om je kwaliteiten verder door te ontwikkelen.
De kunst van een goede schijt is de combinatie van zowel flinke slurven als volle flenzen. Om een volle flens te kunnen leggen moet je in tegenstelling tot een slurf, je kringspieren open zetten. En dan bedoel ik ook echt OPEN. Dus, dat zeg maar je darmen er bijna door kunnen *kuch*. Deze volle flenzen moet je dan met regelmaat afwisselen met dikke slurven.
Stappenplan voor een goede schijt:
Stap 1: Eet zoveel als je kunt. Het liefst veel vet en semi-vloeibaar eten. Goede voorbeelden zijn gehakt gebakken in ketchup, wat tevens mijn specialiteit is, of een paar volle bakken pudding (ook wel: *vla* voor de simpele zielen onder ons).
Stap 2: Zet voordat je een WC zoekt veel druk op je kont. Desnoods ga je even 10 minuten op een paaltje zitten in het park.
Stap 3: Zoek een goede WC op en trek je broek en ondergoed omlaag.
Stap 4: Neem plaats op het altaar.
Stap 5: Doe zoals ik hierboven heb vermeld. Dus: knijpen en persen voor de dikke lange slurven en open gooien voor die volle smaakvolle vlaaien. Have fun! En enjoy your stay ;]
eindelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik wordt ook altijd raar aangekeken als ik zeg dat ik maar 1x in de 3 a 4 dagen een grote boodschap doe. Wat zou er niet goed aan zijn? Alsof ik er invloed op heb ofzo... Pffff...Dit gaat al mijn hele leven zo. En ik voel me verder prima altijd (afgezien van het feit dat ik zonder reden al 4 weken niet geslapen heb) Ik kan er niet bij dat sommigen 3x per dag moeten. Ik moet er ook niet aan denken zeg. Zoveel verloren tijd en zoveel extra stank e.d.
1x in de 4 dagen is w.m.b. prima.
Life with it!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zie dat er velen te vaak schijten , dus omdat vrouwen minder schijten, en omdat sommigen dus maar eens in de 3 dagen schijten vind ik dat wij een korting mogen op onze afvalstoffenheffting.
Een schande is het, dat ik moet betalen voor de schijtzooi van een ander zeg![]()
![]()
Je hebt anorexia?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef boekenworm het volgende:
Ach, het is mijn hele leven al zo. Ik heb vanalles geprobeert, maar zelfs laxeermiddelen helpen niet. Waarschijnlijk gewoon een rare kronkel in die darmen van me.
Hoe kan dat? Dan kan het niet anders of je eet extreem weinig, of je hebt een ontzettend trage stofwisseling. Of beide.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:31 schreef Esto het volgende:
Ik ga 1x in de 1.5 a 2 weken en dan meestal 's middags of 's avonds....
Ik weet niet hoe het kan en de dokter kan er ook niks aan doen... Echt extreem weinig eten doe ik niet, maar veel is anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dan kan het niet anders of je eet extreem weinig, of je hebt een ontzettend trage stofwisseling. Of beide.
Ik eet momenteel eigenlijk ook niet veel omdat ik wil afvallen. Zo'n 4 boterhammen met mager beleg en dan een avondhap per dag. In het weekend snoep en eet ik meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het kan en de dokter kan er ook niks aan doen... Echt extreem weinig eten doe ik niet, maar veel is anders.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
ach, jij heb er geen last van. want vrouwen poepen niet geloof ik
Of halverwege staand verdergaanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Robbiej het volgende:
gast. als je 55 min achter mekaar doorkakt moet je minstens 80cm kak hebben uitgescheten.. en dus minimaal 10x moet doorspoelen..
Ik probeer ook af te vallenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik eet momenteel eigenlijk ook niet veel omdat ik wil afvallen. Zo'n 4 boterhammen met mager beleg en dan een avondhap per dag. In het weekend snoep en eet ik meer.
Merk dat ik hierdoor om de dag moet. Als ik er niet bij nadenk wat ik eet (=ik moet niet afvallen) dan iedere dag minimaal.
dan komt de eerste sigaar eruitquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef teknomist het volgende:
's Ochtends bij de eerste sigaret.
hersenloos schijten dusquote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Natalie het volgende:
Geen ideeeeeee! Ik kijk eigenlijk nooit op de klok als ik naar het toilet ga. Meestal 's avonds, dat wel
Tegenwoordig gaat het weer wat beter. En de hele zomer ging het goed met eten. En toen bleef het ook zo. En mijn stoelgang was ook zo toen ik kind was. Ik ben altijd van eens in de maand á twee maanden geweest. Als baby bleek ik al (te) weinig moeten.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je hebt anorexia?
Daar ligt het aan denk ik
Juist op school! Daar wordt er tenminste 3 keer per dag de pot ook schoongemaakt. Das wel fijn. En altijd na het eerste kopje koffie van de dag, wat ik dus ook meestal op school drink.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
's Ochtends als ik wakker word. En dan later bij het ontbijt als ik een glas melk gedronken heb meestal weer.
De rest van de dag ligt niet vast, hoewel ik op school het zo veel mogelijk probeer te vermijden.
Er gaat idd niks boven een vers schoongemaakte plee waar je zelf niet voor hoeft te zorgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Juist op school! Daar wordt er tenminste 3 keer per dag de pot ook schoongemaakt. Das wel fijn. En altijd na het eerste kopje koffie van de dag, wat ik dus ook meestal op school drink.
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:22 schreef Lucille het volgende:
Ik ga meestal als de peristaltiek de ontlasting tegen het textiel duwt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er gaat idd niks boven een vers schoongemaakte plee waar je zelf niet voor hoeft te zorgen. Een vriend van mij gaat altijd op zijn werk net voordat hij naar huis gaat:"Waarom zou ik het meenemen als ik het ook hier kan laten?"
![]()
Ik vond hem ook hilarisch, ik denk dat ik hem maar in mijn sig ga zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |