Life with it!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zie dat er velen te vaak schijten , dus omdat vrouwen minder schijten, en omdat sommigen dus maar eens in de 3 dagen schijten vind ik dat wij een korting mogen op onze afvalstoffenheffting.
Een schande is het, dat ik moet betalen voor de schijtzooi van een ander zeg![]()
![]()
Je hebt anorexia?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef boekenworm het volgende:
Ach, het is mijn hele leven al zo. Ik heb vanalles geprobeert, maar zelfs laxeermiddelen helpen niet. Waarschijnlijk gewoon een rare kronkel in die darmen van me.
Hoe kan dat? Dan kan het niet anders of je eet extreem weinig, of je hebt een ontzettend trage stofwisseling. Of beide.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:31 schreef Esto het volgende:
Ik ga 1x in de 1.5 a 2 weken en dan meestal 's middags of 's avonds....
Ik weet niet hoe het kan en de dokter kan er ook niks aan doen... Echt extreem weinig eten doe ik niet, maar veel is anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dan kan het niet anders of je eet extreem weinig, of je hebt een ontzettend trage stofwisseling. Of beide.
Ik eet momenteel eigenlijk ook niet veel omdat ik wil afvallen. Zo'n 4 boterhammen met mager beleg en dan een avondhap per dag. In het weekend snoep en eet ik meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het kan en de dokter kan er ook niks aan doen... Echt extreem weinig eten doe ik niet, maar veel is anders.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
ach, jij heb er geen last van. want vrouwen poepen niet geloof ik
Of halverwege staand verdergaanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Robbiej het volgende:
gast. als je 55 min achter mekaar doorkakt moet je minstens 80cm kak hebben uitgescheten.. en dus minimaal 10x moet doorspoelen..
Ik probeer ook af te vallenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik eet momenteel eigenlijk ook niet veel omdat ik wil afvallen. Zo'n 4 boterhammen met mager beleg en dan een avondhap per dag. In het weekend snoep en eet ik meer.
Merk dat ik hierdoor om de dag moet. Als ik er niet bij nadenk wat ik eet (=ik moet niet afvallen) dan iedere dag minimaal.
dan komt de eerste sigaar eruitquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef teknomist het volgende:
's Ochtends bij de eerste sigaret.
hersenloos schijten dusquote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Natalie het volgende:
Geen ideeeeeee! Ik kijk eigenlijk nooit op de klok als ik naar het toilet ga. Meestal 's avonds, dat wel
Tegenwoordig gaat het weer wat beter. En de hele zomer ging het goed met eten. En toen bleef het ook zo. En mijn stoelgang was ook zo toen ik kind was. Ik ben altijd van eens in de maand á twee maanden geweest. Als baby bleek ik al (te) weinig moeten.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je hebt anorexia?
Daar ligt het aan denk ik
Juist op school! Daar wordt er tenminste 3 keer per dag de pot ook schoongemaakt. Das wel fijn. En altijd na het eerste kopje koffie van de dag, wat ik dus ook meestal op school drink.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
's Ochtends als ik wakker word. En dan later bij het ontbijt als ik een glas melk gedronken heb meestal weer.
De rest van de dag ligt niet vast, hoewel ik op school het zo veel mogelijk probeer te vermijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |