Frankrijk-Costa Rica op Eurosportquote:Op woensdag 9 november 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry Tong
Is er trouwens nog uberhaupt iets op tv? Behalve die vreseijke Rob Schneider in The Hot Chick![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Frankrijk-Costa Rica op Eurosport
Dat zou best eens kunnen Tong.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Fanneke je eerste post in hools ?
Ligt Clau er al in dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Noca het volgende:
Vanavond maar eens een keer vroeg op bed denk ik..
Hier ben ik!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
uit BB niet Barbra Barend maar Big Brother![]()
Ja zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry Tong
Is er trouwens nog uberhaupt iets op tv? Behalve die vreseijke Rob Schneider in The Hot Chick![]()
Net uit New York gebeldquote:Op woensdag 9 november 2005 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik zal nog wel de nodige uurtjes opblijven vrees ik ... vriendin zou me bellen als ze geland is
Naar NL gaat vaak sneller ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Net uit New York gebeld, maar ze heeft nog 4 1/2 uur vliegen tegemoet
Ze moet van JFK naar San Juan, 4 1/2 uur is dan een redelijke normale vliegtijd. Er is een kans dat ik binnenkort dezelfde route maak.quote:
Kijk ook CNN, ziet er niet mooi uitquote:
wat een afstand dan hè, letterlijk en figuurlijk! Ontzettend veel sterktequote:Op woensdag 9 november 2005 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze moet van JFK naar San Juan, 4 1/2 uur is dan een redelijke normale vliegtijd. Er is een kans dat ik binnenkort dezelfde route maak.
Mijn schoonvader ligt in redelijk kritieke toestand op de intensive care met met name grote nierproblemen. Afhankelijk van de gezondheidsontwikkeling zal ik al dan niet gaan.
Inderdaad.... en als het te berijden zou zijn, dan kan je nog altijd in de auto stappen en dan desnoods een paar dagen rijden, maar dat is hierbij ook niet van toepassing...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
wat een afstand dan hè, letterlijk en figuurlijk! Ontzettend veel sterkte
dank jequote:
nounou, hij heeft in veel verpauperde horeca gelegenheden bakken met geld gestort om de boel te renoveren. Voor de rest doet hij gewoon zaken met zn pachters. Als je je huur niet kan betalen dan houdt het op. Hij is geen filantropische instelling. En als je wekelijks netjes de huur overmaakt heb je als pachter totaal geen problemen met hem. En als zo'n pachter falliet gaat omdat hij zn huur niet kan betalen dan komen de mensen op straat. Moet de pachter maar goede zaken doen. Als ze bij Intersport hun winkelhuur niet meer kunnen betalen gaat de boel net zo goed op de fles en komt iedereen op straat en verhuurt de eigenaar van het pand het aan een andere winkel.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend, dat is de soort man waar ik bang voor ben. Medogenloos, niets ontziend, asociaal allleen aan geld denkend en alles kapot maklend wat er mooi is in het uitgaansleven. Te dom om twee woorden recht vooruit te praten, maar inmiddels zoveel invloed dat ie het hele Amsterdamse uitgaansleven kapot heeft gemaakt voor mensen die verder kijkenj dan Rene Froger.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Sjoerd Kooistra bij BvDvent, lekkere keiharde zakenman
mooiquote:
thanx...Maud was toen een weekje of 3 oud ! (nu inmiddels al 4 mndquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thanx...Maud was toen een weekje of 3 oud ! (nu inmiddels al 4 mnd)
zal het zo proberen...ben bang van niet is nu zo'n cm of 63 en ik dacht ruim 6600 gram.....zal lastig wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]kan je dr nog wel zo vasthouden?
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Zo een paar jueugdhelden van me bij V&vD Echo and the Bunnymen. Zegt jullie niks waarschijnlijk.
Het Talpa-logo beweegtquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
Lieske komt lastig op gang...wie helpt haar ff (aan)duwen ?
[afbeelding]
Bjoro ouwe geilaard, jij hebt je eigen Lieske al, jouw B. is veel leuker dan Lieske.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
aanduwen? Ik wil er wel wat induwenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
daarom doe ik deze in de aanbieding voor een anderquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
Bjoro ouwe geilaard, jij hebt je eigen Lieske al, jouw B. is veel leuker dan Lieske.
welke van de tweequote:
die van Maud natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daarom doe ik deze in de aanbieding voor een ander
[..]
welke van de twee
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Kijk minder naart DVD's dan had je het geweten.quote:
dat gaat een beetje moeilijk als je werktquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk minder naart DVD's dan had je het geweten.
moet je daar nog voor dromenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Tong zegt weltrusten.
Dromend over Lieske ga ik een Odol kweken.
Dag Hoolers
op jouw leeftijd nog ?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Tong zegt weltrusten.
Dromend over Lieske ga ik een Odol kweken.
Dag Hoolers
tis de moeite waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |