Frankrijk-Costa Rica op Eurosportquote:Op woensdag 9 november 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry Tong
Is er trouwens nog uberhaupt iets op tv? Behalve die vreseijke Rob Schneider in The Hot Chick![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Frankrijk-Costa Rica op Eurosport
Dat zou best eens kunnen Tong.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Fanneke je eerste post in hools ?
Ligt Clau er al in dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Noca het volgende:
Vanavond maar eens een keer vroeg op bed denk ik..
Hier ben ik!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
uit BB niet Barbra Barend maar Big Brother![]()
Ja zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry Tong
Is er trouwens nog uberhaupt iets op tv? Behalve die vreseijke Rob Schneider in The Hot Chick![]()
Net uit New York gebeldquote:Op woensdag 9 november 2005 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik zal nog wel de nodige uurtjes opblijven vrees ik ... vriendin zou me bellen als ze geland is
Naar NL gaat vaak sneller ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Net uit New York gebeld, maar ze heeft nog 4 1/2 uur vliegen tegemoet
Ze moet van JFK naar San Juan, 4 1/2 uur is dan een redelijke normale vliegtijd. Er is een kans dat ik binnenkort dezelfde route maak.quote:
Kijk ook CNN, ziet er niet mooi uitquote:
wat een afstand dan hè, letterlijk en figuurlijk! Ontzettend veel sterktequote:Op woensdag 9 november 2005 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze moet van JFK naar San Juan, 4 1/2 uur is dan een redelijke normale vliegtijd. Er is een kans dat ik binnenkort dezelfde route maak.
Mijn schoonvader ligt in redelijk kritieke toestand op de intensive care met met name grote nierproblemen. Afhankelijk van de gezondheidsontwikkeling zal ik al dan niet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |