dat gaat een beetje moeilijk als je werktquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk minder naart DVD's dan had je het geweten.
moet je daar nog voor dromenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Tong zegt weltrusten.
Dromend over Lieske ga ik een Odol kweken.
Dag Hoolers
op jouw leeftijd nog ?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Tong zegt weltrusten.
Dromend over Lieske ga ik een Odol kweken.
Dag Hoolers
tis de moeite waardquote:
quote:
avond ipv ochtendquote:
Geen van beiden.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wie Wytske is
Is dat 1 of ander nieuw soapsterretje of zangeresje?
Ik vond het al knap dat ik wist wie Lieske is.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je begint echt achter de feiten aan te lopen Golfer...
Wat is een belmuts?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Wytske is zo'n belmuts zag ik bij Jensen
Wat is een lag?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
Wytske is de eerste vrouw die belspelletjes leuk maakt. Ze is niet alleen mooi maar ook nog ontwapend. Haar lag kan de zon laten schijnen etc. etc.
\quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik wist wie Lieske is.
welke lag? heb jij mijn quote zitten veranderenquote:
jawel hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr was echt helemaal niks op tv vanavond
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
welke lag? heb jij mijn quote zitten veranderen![]()
![]()
Ik zie het, nu in de herhalingquote:
Ik laat het aan mij voorbij gaan, Jensen krijg ik enorme jeuk van.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu dus Wytske in de herhaling bij Jensen. (begin ik ook al achter de feiten aan te lopen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |