quote:
avond ipv ochtendquote:
Geen van beiden.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wie Wytske is
Is dat 1 of ander nieuw soapsterretje of zangeresje?
Ik vond het al knap dat ik wist wie Lieske is.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je begint echt achter de feiten aan te lopen Golfer...
Wat is een belmuts?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Wytske is zo'n belmuts zag ik bij Jensen
Wat is een lag?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
Wytske is de eerste vrouw die belspelletjes leuk maakt. Ze is niet alleen mooi maar ook nog ontwapend. Haar lag kan de zon laten schijnen etc. etc.
\quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik wist wie Lieske is.
welke lag? heb jij mijn quote zitten veranderenquote:
jawel hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr was echt helemaal niks op tv vanavond
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
welke lag? heb jij mijn quote zitten veranderen![]()
![]()
Ik zie het, nu in de herhalingquote:
Ik laat het aan mij voorbij gaan, Jensen krijg ik enorme jeuk van.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu dus Wytske in de herhaling bij Jensen. (begin ik ook al achter de feiten aan te lopen...)
soms luister ik welquote:Op donderdag 10 november 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je weet intussen wel hoe je 'ik' moet schrijven.
Bizarquote:Op donderdag 10 november 2005 00:39 schreef DarkShine het volgende:
Gvd, ben ik vorige week dus zo bezeikt met die toets.
Hoor ik net dat de rest van de klas, op ons 3 na, geslaagd is voor het semester zonder de andere toetsen te doen!Arcus College
Was hij de enige die er bij was? Naar mijn weten moeten er een bepaald aantal surveillanten zijn per aantal leerlingen. De precieze verhoudingen weet ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:46 schreef DarkShine het volgende:
Andere zijn 2/3x betrapt op spieken dit semester, bij mij is die gast naast me gepakt...
Misschien moet ik eens een bepaald bedrijf gaan inlichten, kijken hoelang hij zijn licentie voor dat vak nog behoudt!
Heeft geen zin, eikel heb mijn semester afgesloten. Kom dat hoe dan ook opnieuw aan het doen. Semester kan niet opnieuw geactiveerd/geopend worden...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was hij de enige die er bij was? Naar mijn weten moeten er een bepaald aantal surveillanten zijn per aantal leerlingen. De precieze verhoudingen weet ik niet.
Maar hoe kunnen die antwoorden dan op jouw webspace staanquote:Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef DarkShine het volgende:
Die gast wat gepakt was had de antwoorden op mijn @home webspace staan (heb ze wel zsm verwijderd), maar dat was reden om de hele rij eruit te kicken...
Omdat ik ze daarop het geupload, maar niet zo dom ben om die te gebruiken tijdens de les. Dat was bedoeld om tijdens mijn tussenuren (de 2 uur daarvoor) nog eens door te nemen...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen die antwoorden dan op jouw webspace staan
nat dromen over Wytske zekerquote:
Wat zal het zijn?quote:
En dan vraagt men zich af waarom je totaal niet gemotiveerd bent voor je opleidingquote:
Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zal het zijn?
Bacootje of fristy?
Moedermelk.quote:
is dat er nog op tapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |