precies, opgelostquote:Op woensdag 9 november 2005 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja idd, de 8 - ) ontbrekenen, tevens is eejjjjjjjj nooit met een hoofdletter
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Jag het zegt gelden die regels natuurlijk niet
liever niet.quote:
jawel hoor, radio is ook niet goed als raadiejoo wanneer Jag het schrijftquote:Op woensdag 9 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Jag het zegt gelden die regels natuurlijk niet
okequote:
Hij zei gewoon heel wat andersquote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, radio is ook niet goed als raadiejoo wanneer Jag het schrijft
huh ?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben links een beetje doof, en rechts hoor ik niet zo goed
truste dan maarquote:Op woensdag 9 november 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
lui, ik voel me verre van optimaal
ik duik mn bed in
welterustenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
lui, ik voel me verre van optimaal
ik duik mn bed in
Het is dus toch een kloon van jou?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal komt er nog een 3e keer.![]()
doei Niekequote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Telefoon gehad van mijn ma waardoor ik dus niet genoeg heb kunnen werken en waardoor mijn zin helemaal verdwenen is
Tot morgen
quote:De snoepgoedmagnaat Sint N. is op klaarlichte dag door onbekenden
neergeschoten. Getuigen zagen dat 2 mannen met een klein postuur en
puntmutsen volautomatisch pistolen leeggeschoten op de hoog bejaarde
Sint N. Onderweg naar het ziekenhuis is Sint N. bezweken aan zijn
verwondingen.
Sint N. was geen onbekende in het kindermilieu. Hij stond bekende als
"DE BISSCHOP" vanwege zijn markante verschijning met mijter en staf.
Hij heeft zijn fortuin vergaard met slavenhandel en het jaarlijks
intimideren van kinderen. Hij dwong kinderen tot het zingen van
liederen, zetten van 1 schoen, en schootzitten. Dit onder bedreiging
van slaan met de roe of meenemen in de zak naar Spanje. De
dreigementen werden nooit door "DE BISSCHOP" zelf geuit maar daar
zijn bende van handlangers, "De Zwarte Pieten".
Het rommelde al een tijdje in het kindercircuit door de komst van de
Noord-Poolse kerstbomen en -ornamenten importeur Santa C. Die op
brute wijze de cadeau-industrie probeert over te nemen van Sint N.
Vorige week werd Santa C's rechterhand Rudolf de R. geëxecuteerd.
Tijdens een kinderfeestje werd Rudolf de R. -- tussen de kinderen --
door een donker uitziende man met pofbroek en veer in muts doorzeeft
met pepernoten.
Justitie ziet momenteel geen enkel verband tussen de moorden en er
zijn geen verdachte opgepakt. Vorige jaar faalde Justitie, na een
grootscheepse invalactie in Sint N's pakhuizen, aan te tonen dat "De
Zwarte Pieten" lid zijn van een criminele organisatie. Alle Pieten en
de Hoofd Piet zijn toen weer vrijgelaten.
Trustenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Telefoon gehad van mijn ma waardoor ik dus niet genoeg heb kunnen werken en waardoor mijn zin helemaal verdwenen is
Tot morgen
Zegquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is dus toch een kloon van jou?![]()
Trusten leo
da's niet heel verquote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, ik nam het nog serieus ook tot Sint. N.
seeyaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:12 schreef buzzer het volgende:
Ik ga op tijd mijn mandje in een keer, tot morgen
ook alquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ver genoeg![]()
Ik ga naar bed.![]()
welterusten allemaal![]()
Godsgloeiende...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjj Buisman
sorry, kon het niet laten
ik vroeg me al af hoe je die berichten op het forum kreegquote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef classpc het volgende:
hier = bij mij achter de computer
Al lang op slot. Te weinig postsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef classpc het volgende:
Waar stond het Tha_T adoratietopic ook alweer?
Is er een T_T adoratie-topic?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef classpc het volgende:
Waar stond het Tha_T adoratietopic ook alweer?
Kun je hem weer even open gooien? Ik wil ff tvp-en.quote:
ik zou het sarcasme willen noemenquote:
ik vrees het ergstequote:Maar ach... Wellicht leest ze het niet eens en kom ik hiermee weg
Daar gaat ie ook echt voor open.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je hem weer even open gooien? Ik wil ff tvp-en.
U heeft een steekje los zittenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef classpc het volgende:
[..]
er staat toch ook verkaptequote:
klik Dat is het officieele welkom-topic maar een adoratie-topic heb ik nog nietquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Win XP; sluit niet af, wel bij Hybernate...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Win XP; sluit niet af, wel bij Hybernate... Dat is het officieele welkom-topic maar een adoratie-topic heb ik nog niet
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef classpc het volgende:
Het is dát, of ik maak een nieuw adoratietopic aan om te tvp-en.
Kut-searchquote:Op woensdag 9 november 2005 22:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Win XP; sluit niet af, wel bij Hybernate...
Moet jij weten. Ik open ze altijd in Forum-crewquote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef classpc het volgende:
In welk subforum maak je adoratietopics aan?
PUB of MED.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef classpc het volgende:
In welk subforum maak je adoratietopics aan?
Die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef classpc het volgende:
Deze bedoel je zeker: Welkom Tha_T en The_Terminator op Klaagbaak.
Dan gooi ik hem in KLBquote:
Of je opent hem in IED.quote:
Hoi ja !! wat een onvangst geweldig!quote:
hoiquote:
Ja hoiquote:
Ja hoiquote:
Natuurlijk. Alles voor de liefste GCSC-posterquote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi ja !! wat een onvangst geweldig!
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alles voor de liefste GCSC-poster
Hier ga ik problemen mee krijgen
gheghe...och nou in ieder geval niet met mijquote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe vind je m'n topic?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zie je je moet gewoon vaker komenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef passie66 het volgende:
[..]
gheghe...och nou in ieder geval niet met mij![]()
Valt wel mee toch? Ik heb het bescheiden en vooral realistisch gehouden.quote:
Kan altijd morgen nog even aangehaald worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Ah hell er leest toch niemand terug
Tja..wat lief eigenlijk...ik wilde al voorsdtellen om te nuecken maar je bent een manquote:
Ow boyquote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan altijd morgen nog even aangehaald worden.
Ja dat gaat niet lukken neequote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tja..wat lief eigenlijk...ik wilde al voorsdtellen om te nuecken maar je bent een man![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik heb het bescheiden en vooral realistisch gehouden.
Uhuh. En wat voor eenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef classpc het volgende:
Tha_T kan nu in ieder geval zeggen dat hij een adoratietopic heeft.
Tsja toch best aardig zomaar voor jou!quote:
Je hoort me niet klagenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja toch best aardig zomaar voor jou!
Ik split alweer...het was me weer kort maar krachtig! truste allemaalquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik split alweer...het was me weer kort maar krachtig! truste allemaal![]()
veel plezier dan maarquote:Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef classpc het volgende:
eeejjjj
Het begin van een lange dag op school
Lekker gevoel he .quote:Op donderdag 10 november 2005 08:59 schreef classpc het volgende:
Onee, ik dacht weer aan Stefanie, dus de vlinders zijn er ook weer
jah, ik had vanochtend geen verbindingquote:
ik dacht al.. waar blijft ie nou?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, ik had vanochtend geen verbindingKan je wel eens hebben, dus heb ik maar een sudoku opgelost
Ja, is japaneesischquote:Op donderdag 10 november 2005 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik dacht al.. waar blijft ie nou?![]()
sudoku? is dat zo'n Japans nummer-puzzeltje?
ach, ik ben een meester in het onthouden van vrij onbelangrijke dingenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:19 schreef classpc het volgende:
Nice to know
"buurmeisje" (op school dus nuquote:Op donderdag 10 november 2005 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat ik dat toch allemaal maar weer weet![]()
verslaafd aan een spelletje met wat cijfertjesquote:Op donderdag 10 november 2005 09:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
"buurmeisje" (op school dus nu) is er verslaafd aan
Serieusquote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verslaafd aan een spelletje met wat cijfertjes![]()
Minstens zo zonnigquote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonnetje schijnt dus ik zit binnen te werken natuurlijk![]()
hoe is het 'daarginds' ?
ik zou graag willen.. wellicht wordt het lunchen op het vliegveldquote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Minstens zo zonnigMisschien dat ik een excursie naar de stad ga ondernemen
*jaloers isquote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou graag willen.. wellicht wordt het lunchen op het vliegveld![]()
jups, dat zijn deze gevalletjes, en die zijn inderdaad wel een beetje verslavendquote:Op donderdag 10 november 2005 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik dacht al.. waar blijft ie nou?![]()
sudoku? is dat zo'n Japans nummer-puzzeltje?
Leuk spel, doe ik toch al een poos, nu zie je ze overal opduiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, dat zijn deze gevalletjes, en die zijn inderdaad wel een beetje verslavend
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeftmet een bastognekoek voor zichzelf gepakt
Je moet werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Doet me denken aan de serie Band of Brothers, dat Bastogne!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nog niet zo lang geleden geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef Baggerized het volgende:
[..]
Doet me denken aan de serie Band of Brothers, dat Bastogne!
Erg goede serie, vooral deel 9 is erg aangrijpend...
waarom deze nick?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef Baggerized het volgende:
[..]
wat de neuk is er met je naam gebeurd jagquote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef Baggerized het volgende:
[..]
snap ik ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef Baggerized het volgende:
Waarom Sjowhan als nick?
Dat kan ook onder het werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft recht op een lekker bakkie en een bastogne koek hoor.![]()
Je stelt je aan. Dát is het enige wat ik erover zegquote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Baggerized het volgende:
Owja, bijna vergeten: Goedemorgen allemaal![]()
Die leraar moet zich niet aanstellenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef classpc het volgende:
De leraar is er niet blij mee dat ik niet aan het werk ben
Ik praat niet met hondsdolle mensen. Sorry.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
snap ik ook niet.
maar geef jij eens eerst antwoord
Is het jag wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Dát is het enige wat ik erover zeg
geen idee, maar als iedereen 'm negeert is het snel afgelopen natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het jag wel?
Of heeft hij bag, gepakt zodat hij bot kan doen?![]()
truequote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, maar als iedereen 'm negeert is het snel afgelopen natuurlijk![]()
Dunnoquote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het jag wel?
ja wie weet is het die huichelachtige klerelijer van een jeffrey willems welquote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het jag wel?
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wie weet is het die huichelachtige klerelijer van een jeffrey willems wel
negert!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die ja! eeh.. wie?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duidelijk maar kloontje van jag?
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet haast wel... *schuld in de schoenen schuift*quote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik denk een ONZ-kloon maar zeker weet ik het niet
doei Bquote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
![]()
Ik ga eens bij een kennis op bezoek,
doeii.
Nee. Kijk maar bij studierichting. Zelf doet hij daar niet zo "quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duidelijk maar kloontje van jag?
Nu je het zegt, ik was al aan het vergelijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee. Kijk maar bij studierichting. Zelf doet hij daar niet zo "![]()
" over
Ik zal maar voor FA gaan solliciterenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik was al aan het vergelijken![]()
succes met je onderzoekquote:Op donderdag 10 november 2005 10:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zal maar voor FA gaan solliciteren
precies, er zijn grappigere te bedenkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed, of het Jag nou wel of niet is, het is geen geweldige actie![]()
Dan zou ik maar eens in de pen klimmenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
Het is geen kloon van mij. Ik doe niet aan klonen en vindt dat hele principe maar debiel.
Zoals Douwe het zou zeggen "Gewoon opzouteh"quote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens in de pen klimmen
Alsof ik dat nog niet gedaan heb.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens in de pen klimmen
OOh.. dan zal huhu het wel zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Het woordje "Baggerized" is ontstaan uit een topic in ONZ van Herald en dan heb je altijd wel van die figuren die het grappig vinden om dat aan te maken.
Ik weet niet wie het is maar hij/zij vindt het dus kennelijk leuk om hele profiel, signature en avatar over te nemen. Erg sneu.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
OOh.. dan zal huhu het wel zijn![]()
Met zijn knapzakquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoals Douwe het zou zeggen "Gewoon opzouteh"
tja.. dat blijft een feit.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is maar hij/zij vindt het dus kennelijk leuk om hele profiel, signature en avatar over te nemen. Erg sneu.
Werkt prima dat plan.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tsja.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja.. dat blijft een feit.
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet nu nog altijd lachen om zijn "achternaam"
hoe luidt die dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet nu nog altijd lachen om zijn "achternaam"
op mijn eigen forum kan ik kijken welke IP en zo erbij users hoort.. ik wilde hier ook al even kijkenquote:
Dat kan ik op mijn eigen forum ook enzo maar hier dus niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op mijn eigen forum kan ik kijken welke IP en zo erbij users hoort.. ik wilde hier ook al even kijken![]()
wel jammer, maar goed...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan ik op mijn eigen forum ook enzo maar hier dus niet.![]()
Ik moest lachen.quote:
Komt tijd, komt Grolsch.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel jammer, maar goed...
Dat was een snellequote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar nu eerst een Bavaria![]()
Zal wel terecht zijn ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
en Meki heeft een NWS/POL ban
wordt dat nog verkocht danquote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Heineken en Amstel hebben niet echt van dat soort slogans...![]()
Nog wel. Ik prefereer ook Heineken boven Amstel.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt dat nog verkocht dan
Heineken drink ik in Indonesië, daar hebben ze geen Bavjes..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog wel. Ik prefereer ook Heineken boven Amstel.
Ach ja, het zegt alwel weer genoeg over de mensen die het doen he?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Sneu dat iemand zoiets doet, ik dacht zelf dat 't een geintje was van een FA/A ofzo
Jag zei dat het te maken had met zijn *kuch* fan-topic. Daar werd dit in genoemd. Dus ik heb wel een idee wie het zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Sneu dat iemand zoiets doet, ik dacht zelf dat 't een geintje was van een FA/A ofzo
Da's veel verschil inderdaad. Beetje rondkijken levert je dus 90 euro voordeel op. Da's mooi meegenomen dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mij gisteren trouwens eens zitten verbazen over de prijzen van videocamera's. Ik heb dus een bepaalde videocamera op het oog. Vorige week bij de MM Utrecht was ie 499, 3 dagen later bij MM Groningen 449 en nu kom ik gister weer in Utrecht zit ie op 419
Hoezo dat daalt snel en verschil tussen MM filialen.
MM filialen bepalen hun eigen prijzenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mij gisteren trouwens eens zitten verbazen over de prijzen van videocamera's. Ik heb dus een bepaalde videocamera op het oog. Vorige week bij de MM Utrecht was ie 499, 3 dagen later bij MM Groningen 449 en nu kom ik gister weer in Utrecht zit ie op 419
Hoezo dat daalt snel en verschil tussen MM filialen.
Het was geen fantopic hoor, maar dat dagboek van een ijsmeis topic in ONZ, daar worden wat namen van bestaande users een beetje aangepast. Het fantopic tijdperk is voorbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jag zei dat het te maken had met zijn *kuch* fan-topic. Daar werd dit in genoemd. Dus ik heb wel een idee wie het zouden kunnen zijn
Gekquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Een product dat binnen een week 80 euro daalt is toch wel opmerkelijk. Dan is MM Utrecht nog duur met die 419 want die camera is al te krijgen vanaf 349.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's veel verschil inderdaad. Beetje rondkijken levert je dus 90 euro voordeel op. Da's mooi meegenomen dus.
tripeltje goed nieuws:quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Utrecht is vaak goedkoop ook met dvd's. Soms scheelt het wel 3 euro op een dvd met Groningen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
MM filialen bepalen hun eigen prijzen
het enige wat ze gemeen hebben is de huisstijl e.d.
voor zover ik weet is Utrecht meestal de goedkoopste
het noorden hequote:Op donderdag 10 november 2005 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Utrecht is vaak goedkoop ook met dvd's. Soms scheelt het wel 3 euro op een dvd met Groningen.![]()
Allemaal in 10 minutenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tripeltje goed nieuws:
darkdancer, meki en baggerized
Gelukkig dat ik vanaf volgende week in Utrecht ga werken.quote:
Yvonne had er zin anquote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tripeltje goed nieuws:
darkdancer, meki en baggerized
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |