Dan zou ik maar eens in de pen klimmenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
Het is geen kloon van mij. Ik doe niet aan klonen en vindt dat hele principe maar debiel.
Zoals Douwe het zou zeggen "Gewoon opzouteh"quote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens in de pen klimmen
Alsof ik dat nog niet gedaan heb.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens in de pen klimmen
OOh.. dan zal huhu het wel zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Het woordje "Baggerized" is ontstaan uit een topic in ONZ van Herald en dan heb je altijd wel van die figuren die het grappig vinden om dat aan te maken.
Ik weet niet wie het is maar hij/zij vindt het dus kennelijk leuk om hele profiel, signature en avatar over te nemen. Erg sneu.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
OOh.. dan zal huhu het wel zijn![]()
Met zijn knapzakquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoals Douwe het zou zeggen "Gewoon opzouteh"
tja.. dat blijft een feit.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is maar hij/zij vindt het dus kennelijk leuk om hele profiel, signature en avatar over te nemen. Erg sneu.
Werkt prima dat plan.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, maar als iedereen 'm negeert is het snel afgelopen natuurlijk![]()
Tsja.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja.. dat blijft een feit.
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet nu nog altijd lachen om zijn "achternaam"
hoe luidt die dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moet nu nog altijd lachen om zijn "achternaam"
op mijn eigen forum kan ik kijken welke IP en zo erbij users hoort.. ik wilde hier ook al even kijkenquote:
Dat kan ik op mijn eigen forum ook enzo maar hier dus niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op mijn eigen forum kan ik kijken welke IP en zo erbij users hoort.. ik wilde hier ook al even kijken![]()
wel jammer, maar goed...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan ik op mijn eigen forum ook enzo maar hier dus niet.![]()
Ik moest lachen.quote:
Komt tijd, komt Grolsch.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel jammer, maar goed...
Dat was een snellequote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar nu eerst een Bavaria![]()
Zal wel terecht zijn ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
en Meki heeft een NWS/POL ban
wordt dat nog verkocht danquote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Heineken en Amstel hebben niet echt van dat soort slogans...![]()
Nog wel. Ik prefereer ook Heineken boven Amstel.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt dat nog verkocht dan
Heineken drink ik in Indonesië, daar hebben ze geen Bavjes..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog wel. Ik prefereer ook Heineken boven Amstel.
Ach ja, het zegt alwel weer genoeg over de mensen die het doen he?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Sneu dat iemand zoiets doet, ik dacht zelf dat 't een geintje was van een FA/A ofzo
Jag zei dat het te maken had met zijn *kuch* fan-topic. Daar werd dit in genoemd. Dus ik heb wel een idee wie het zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Sneu dat iemand zoiets doet, ik dacht zelf dat 't een geintje was van een FA/A ofzo
Da's veel verschil inderdaad. Beetje rondkijken levert je dus 90 euro voordeel op. Da's mooi meegenomen dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mij gisteren trouwens eens zitten verbazen over de prijzen van videocamera's. Ik heb dus een bepaalde videocamera op het oog. Vorige week bij de MM Utrecht was ie 499, 3 dagen later bij MM Groningen 449 en nu kom ik gister weer in Utrecht zit ie op 419
Hoezo dat daalt snel en verschil tussen MM filialen.
MM filialen bepalen hun eigen prijzenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mij gisteren trouwens eens zitten verbazen over de prijzen van videocamera's. Ik heb dus een bepaalde videocamera op het oog. Vorige week bij de MM Utrecht was ie 499, 3 dagen later bij MM Groningen 449 en nu kom ik gister weer in Utrecht zit ie op 419
Hoezo dat daalt snel en verschil tussen MM filialen.
Het was geen fantopic hoor, maar dat dagboek van een ijsmeis topic in ONZ, daar worden wat namen van bestaande users een beetje aangepast. Het fantopic tijdperk is voorbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jag zei dat het te maken had met zijn *kuch* fan-topic. Daar werd dit in genoemd. Dus ik heb wel een idee wie het zouden kunnen zijn
Gekquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Een product dat binnen een week 80 euro daalt is toch wel opmerkelijk. Dan is MM Utrecht nog duur met die 419 want die camera is al te krijgen vanaf 349.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's veel verschil inderdaad. Beetje rondkijken levert je dus 90 euro voordeel op. Da's mooi meegenomen dus.
tripeltje goed nieuws:quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Utrecht is vaak goedkoop ook met dvd's. Soms scheelt het wel 3 euro op een dvd met Groningen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
MM filialen bepalen hun eigen prijzen
het enige wat ze gemeen hebben is de huisstijl e.d.
voor zover ik weet is Utrecht meestal de goedkoopste
het noorden hequote:Op donderdag 10 november 2005 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Utrecht is vaak goedkoop ook met dvd's. Soms scheelt het wel 3 euro op een dvd met Groningen.![]()
Allemaal in 10 minutenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tripeltje goed nieuws:
darkdancer, meki en baggerized
Gelukkig dat ik vanaf volgende week in Utrecht ga werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |