ik zou graag willen.. wellicht wordt het lunchen op het vliegveldquote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Minstens zo zonnigMisschien dat ik een excursie naar de stad ga ondernemen
*jaloers isquote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou graag willen.. wellicht wordt het lunchen op het vliegveld![]()
jups, dat zijn deze gevalletjes, en die zijn inderdaad wel een beetje verslavendquote:Op donderdag 10 november 2005 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik dacht al.. waar blijft ie nou?![]()
sudoku? is dat zo'n Japans nummer-puzzeltje?
Leuk spel, doe ik toch al een poos, nu zie je ze overal opduiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, dat zijn deze gevalletjes, en die zijn inderdaad wel een beetje verslavend
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeftmet een bastognekoek voor zichzelf gepakt
Je moet werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Doet me denken aan de serie Band of Brothers, dat Bastogne!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nog niet zo lang geleden geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef Baggerized het volgende:
[..]
Doet me denken aan de serie Band of Brothers, dat Bastogne!
Erg goede serie, vooral deel 9 is erg aangrijpend...
waarom deze nick?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef Baggerized het volgende:
[..]
wat de neuk is er met je naam gebeurd jagquote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef Baggerized het volgende:
[..]
snap ik ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef Baggerized het volgende:
Waarom Sjowhan als nick?
Dat kan ook onder het werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft recht op een lekker bakkie en een bastogne koek hoor.![]()
Je stelt je aan. Dát is het enige wat ik erover zegquote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Baggerized het volgende:
Owja, bijna vergeten: Goedemorgen allemaal![]()
Die leraar moet zich niet aanstellenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef classpc het volgende:
De leraar is er niet blij mee dat ik niet aan het werk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |