quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Daar kan je geen leuk, origineel liedje van maken. Van bier en tieten wel, kijk maar:quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar kan je geen leuk, origineel liedje van maken. Van bier en tieten wel, kijk maar:
Bier en Tieten, tralalalala
Bier en Tieten, traaaalalalala
Zie je?
Ik mis een OP
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
GODVERDEKENKERTYFUSHOST
wie weet er nog een goeie host
quote:
Ben ik ook nog eens ergens goed voorquote:
klinkt wanhopig.. wil je met me chatten??quote:Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben ik ook nog eens ergens goed voor
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben ik ook nog eens ergens goed voor
Ik ga zo even op de bank ploffen en een simpele Talpa-film gapen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
klinkt wanhopig.. wil je met me chatten??![]()
welke is er voor?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga zo even op de bank ploffen en een simpele Talpa-film gapen.
Maar daarna hou ik me aanbevolen
the Hot Chick met Rob Schneider of hoe 'ie ook heetquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
the Hot Chick met Rob Schneider of hoe 'ie ook heet
Ik heb een andere editor gepakt, en als je er dan 1 pixel inplakt is het wegquote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie geen zwarte vlekken trouwens
Die fok!asutrapost van jequote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb een andere editor gepakt, en als je er dan 1 pixel inplakt is het wegmaar goed het werkt
Ik wil jou wel killenquote:
Dan is gier bier met een g.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Tormentus het volgende:
Als je nadenkt, dier is bier met een d.
en als je niet nadenkt?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Tormentus het volgende:
Als je nadenkt, dier is bier met een d.
Ik had al motivatie genoeg om je om te brengen.. maar als je het nog aantrekkelijker wil maken...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Vlieg effe over! Krijg je RW kaartjes van me
DAT! is hardquote:Op woensdag 9 november 2005 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Vlieg effe over! Krijg je RW kaartjes van me
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had al motivatie genoeg om je om te brengen.. maar als je het nog aantrekkelijker wil maken...
Mijn taalfoutje staat er nog steeds!quote:Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'
Tuurlijk, poolfoutjes blijven in stand gehouden.. wat heb je er anders aan he?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn taalfoutje staat er nog steeds!![]()
Ik kom even een complimentje uitdelen voor het feit dat jullie de reeks nog steeds levend weten te houden op een leuke manier.En ook om te melden dat ik net bier en friet op heb.
![]()
goh das eens iets anders dan "kankerkliekjesquote:Op woensdag 9 november 2005 21:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn taalfoutje staat er nog steeds!![]()
Ik kom even een complimentje uitdelen voor het feit dat jullie de reeks nog steeds levend weten te houden op een leuke manier.En ook om te melden dat ik net bier en friet op heb.
![]()
Dat komt.. omdat wij.. geen kliekje.. zijn..quote:Op woensdag 9 november 2005 21:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
goh das eens iets anders dan "kankerkliekjes" van het "hoger gezag"
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt.. omdat wij.. geen kliekje.. zijn..
Naja.. niet echt iig
eerder een kliekje in een beetje kliekjequote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. niet echt iig
Nieuwelingen kunnen hier zó instappen. Mits wij vinden dat ze er bij passen, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef Janetje het volgende:
Hahaha.. dat klinkt als een beetje kliekje..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Nieuwelingen kunnen hier zó instappen. Mits wij vinden dat ze er bij passen, natuurlijk.
Juist! Uje moet wel af en toe wat mensen weigeren, anders blijft de meute niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 november 2005 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Nieuwelingen kunnen hier zó instappen. Mits wij vinden dat ze er bij passen, natuurlijk.
daarom bestaat het kliekje al enige tijd uit de zelfde mensenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. dat klinkt als een beetje kliekje..
Iedereen is welkom.. mits ze enigszins normaal doen/gek zijn als wij
We hebben pas Vikingmeisje erbij gekregenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
daarom bestaat het kliekje al enige tijd uit de zelfde mensen
Ah, is dat het! Hoe komt het dan dat mensen als VM er wel meteen invallen?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
daarom bestaat het kliekje al enige tijd uit de zelfde mensen
uitzonderingenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, is dat het! Hoe komt het dan dat mensen als VM er wel meteen invallen?
Kwaliteitenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef rompompom het volgende:
Ah, is dat het! Hoe komt het dan dat mensen als VM er wel meteen invallen?
quote:
WP&RppZquote:
Vooral de modjes doen dat met regelmaatquote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
We hebben pas Vikingmeisje erbij gekregen![]()
En er komen ook genoeg mensen af en toe even binnendroppen
De spreekwoordelijke?quote:
quote:
Verzamel jij stenen?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Letterlijk lijkt me dat voor m toch niet prettig.. en vooral voor haar niet..
quote:
Ik ben blij met mijn kristal.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet meer..
Verzamel jij nog wat?
Euhhh? Wat?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef rompompom het volgende:
Je hebt van die dingen met roterende pareltjes ofzo!
Tofquote:
Ik verzamel afwijzingen!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
Verzamel jij nog wat?
En als ze nee zegt heb je weer een afwijzing erbij..quote:
Ik ben nooit helder.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het weer helemaal helder voor je nu?
[..]
Lamaar
Ik denk dat ze wacht tot na 12en..quote:
logs doorspelenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Iemand zapslet gezien?? hij krijgt nog een logje van me![]()
of ze zuipt zich helemaal lam op der eigen verjaardag wat ook niet onlogisch zou zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wacht tot na 12en..
Dat is precies wat ik hier dan ga doen.. Lotte en Andreas komen hierheenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
of ze zuipt zich helemaal lam op der eigen verjaardag wat ook niet onlogisch zou zijn
Ik heb wel ergens wat gelezen over een feestje jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
of ze zuipt zich helemaal lam op der eigen verjaardag wat ook niet onlogisch zou zijn
Nachtelijk geMSNquote:Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
van hemzelf, waar ie volgens zeggen niets meer van weet![]()
ik wel maar geen zin om op te staanquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Tormentus het volgende:
Ik heb niet genoeg bier.
quote:
wanneer wel C? wanneer wel.....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Tormentus het volgende:
Ik heb niet genoeg bier.
???quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Tormentus het volgende:
Ik heb niet genoeg bier.
Lui'n donder!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik wel maar geen zin om op te staan
Nou, het komt nu helemaal slecht uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wanneer wel C? wanneer wel.....
TVPs zijn nauwelijks tof.quote:
heb nog een halfe krat beugels staanquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Tormentus het volgende:
Ik heb niet genoeg bier.
Stoker! heet jij soms Bram?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
BAN!!!! delete z'n post!! plaats notes!!!
whehe inderdaad.quote:
Och arme, hier... neem er 1 van mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Nou, het komt nu helemaal slecht uit.
Nein Dracüla!quote:
Gelukkig ben ik vergevingsgezind.quote:
Hier staat ook nog wat Brand koud...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och arme, hier... neem er 1 van mij.
ik Amstel... en je hebt mijn adresquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb nog een halfe krat beugels staan
das toch enigsinds opmerkelijkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Tormentus het volgende:
Geen nachtwerk voor mij vandaag.
Kut nou is ze geil gewordenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nein Dracüla!
*tandjes laat zien..
zo dan.....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Tormentus het volgende:
Geen nachtwerk voor mij vandaag.
Hmm, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nein Dracüla!
*tandjes laat zien..
truequote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik Amstel... en je hebt mijn adres![]()
durf je anders niet? bang dat ik je opeet??quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
true
maar ik maak eerst de beugels ff op
* pc-fr34k meldt.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Een goede beurt is beter dan 8 uren slaap
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef DeLeider het volgende:
nou is ze geil geworden
neu maar vind grolsch lekkerder dan amstelquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
durf je anders niet? bang dat ik je opeet??
Ben je mooi op tijd mee danquote:
tja, sorry schat, maar toen ik het kocht kende ik jou nog nietquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu maar vind grolsch lekkerder dan amstel
Dat is nog geen reden om Amstel te kopen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tja, sorry schat, maar toen ik het kocht kende ik jou nog niet![]()
C, zolang je frituur en bier hebt is alles goed voor haar. Maar bier had je niet, right? Of niet genoeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Doen jullie het beter dan ik!
Van mij word ze nog warm nog koud.
Waarom zou je dat ooit doen?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, ik lees alles terug
sure dude sure...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Tormentus het volgende:
[..]
wel als het in de reclame isquote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om Amstel te kopen..
Inhalen voor wanneer ik er niet was, kijken wat ik heb gemist en me weer inlezen.quote:
Dan moet het wel echt erg goedkoop zijn. Amstel drink ik alleen als ik de eerste 3 op heb, dan gaat het wel omdat ik eraan gewend ben. Maarja, veel liever Grolsch.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wel als het in de reclame is
Och, die reeks moddert maar lekker aan als ik er niet ben, dat interesseert me echt geen reetquote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Inhalen voor wanneer ik er niet was, kijken wat ik heb gemist en me weer inlezen.
Maar dan mis je alle inside grapjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, die reeks moddert maar lekker aan als ik er niet ben, dat interesseert me echt geen reet
Ook jij wint een koelkast. 14.gifquote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
C, zolang je frituur en bier hebt is alles goed voor haar. Maar bier had je niet, right? Of niet genoeg?
ken wel wat nuttere bezighedenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
terug lezen in bef is nuttig hoor
Och, die haal je gauw genoeg weer in.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar dan mis je alle inside grapjes..
Nahh.. neuh..quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Tormentus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
C, zolang je frituur en bier hebt is alles goed voor haar. Maar bier had je niet, right? Of niet genoeg?
Koop nou gewoon een handschoen manquote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, ik lees alles terug en quote dus ook reacties uit het vorige topic als ik erop wil reageren..
Net terug van badminton, en pijn in m'n klauwen, poten en rug.
Niks mis meequote:
Welk van die dingen kan niet doen terwijl je terug leest?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ken wel wat nuttere bezigheden
we zullen aan je denken... denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, die haal je gauw genoeg weer in.
Morgen ben ik er trouwens niet, weten jullie dat vast
Terug lezen he.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Leugenaar!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nahh.. neuh..
[..]
Dat dacht jij..
[..]
pfrt
M'n handen valt wel mee hoor deze keer, m'n poten hebben wel teveel druk gehad en m'n rug ook, een handschoen zal daar niet veel aan helpen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop nou gewoon een handschoen man
quote:
das toevallig, ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier komen frustraties tussen de regels door...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddomme.. leer nou toch eens dat ik daar toch niet over lieg!
en niet zon beetje ookquote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier komen frustraties tussen de regels door...
Zeg Janetje, post je tieten eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
tactischquote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg Janetje, post je tieten eens..
HOUD JE BEKquote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg Janetje, posy je tieten eens..
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:
Tegen de tijd dat jij overreden wordt door de afstandsbestuurbare maxivrachtwagen van je achterkleinkind..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:
of "sterf langzaam en pijnlijk aan een rottende linker grote teen" o.i.dquote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, "sterf" moet je dan zeggen
* pc-fr34k maakt alvast een kind, dat schiet alvast wat op, dan wat incest en een afstandbestuurbare maxivrachtwagen kopen voor m'n kleinkind.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij overreden wordt door de afstandsbestuurbare maxivrachtwagen van je achterkleinkind..
Ga je ook mee bowlen?quote:
quote:
IK MOET NIETSquote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, "sterf" moet je dan zeggen
Bowlen. Ik herinner me nog wel van het nalezen laatst dat jullie het erover hadden, had ik VM volgens mij nog gequote erover.quote:
Men, jij staat vooraan op de plaatje.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
ook niet een klein beetje zielig ofzo
ik begrijp er geen hol vanquote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bowlen. Ik herinner me nog wel van het nalezen laatst dat jullie het erover hadden, had ik VM volgens mij nog gequote erover.. Zie je wel dat nalezen nut heeft, anders had ik het nu niet helemaal begrepen.
.
Bowlen..
Niet een 'klein beetje' nee..quote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
ook niet een klein beetje zielig ofzo
+3 scherp.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik speel wel graag met ballen![]()
op de plaatje!!! want de leven draait en ik heb geeneensch een saagh!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Men, jij staat vooraan op de plaatje..
jaja, het heeft zin, en je staat sterk als je het nu hebt over volgens mij en zo...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bowlen. Ik herinner me nog wel van het nalezen laatst dat jullie het erover hadden, had ik VM volgens mij nog gequote erover.. Zie je wel dat nalezen nut heeft, anders had ik het nu niet helemaal begrepen.
.
Bowlen..
Dus je tieten zijn wel groot?quote:
niet waarquote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Men, jij staat vooraan op de plaatje..
Met of zonder gaten?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik speel wel graag met ballen![]()
Ik typte eerst in de post, toen editte ik naar dat palatje, de laten staan en dat vergeten. Foutjes kennen gebruken he, en ik weet dat het kunnen is, maar zo vind ik het beter want zo is hetquote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
op de plaatje!!! want de leven draait en ik heb geeneensch een saagh!
Te fappen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet waar
ik zit hier achter men pc![]()
Heyyyy... VikingMeisje heeft ook tieten..quote:Op donderdag 10 november 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus je tieten zijn wel groot?.
En pijnlijk!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een gaatje maakt het wel leuk![]()
Weet ik, die is daarna aan de beurt, we gaan de lijst af, de J komt nu eenmaal voor de v.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heyyyy... VikingMeisje heeft ook tieten..
zelfs ik als afgestudeerd taalverkrachter vind dit niet kunnenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik typte eerst in de post, toen editte ik naar dat palatje, de laten staan en dat vergeten. Foutjes kennen gebruken he, en ik weet dat het kunnen is, maar zo vind ik het beter want zo is het. Rotterdams.
.
nee, die heb ik net uitgeleendquote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heyyyy... VikingMeisje heeft ook tieten..
Dat mot niet mogeh, Dat ken nie kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
zelfs ik als afgestudeerd taalverkrachter vind dit niet kunnen
Handjes boven de dekens.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef rompompom het volgende:
Koud
Dekens zijn warm
Konzekluussie: Hans is naar bed
je geeft toe dat je een verkrachter bentquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
zelfs ik als afgestudeerd taalverkrachter vind dit niet kunnen
Ja, J. mag weleens haar memmen posten he!quote:
dus ik heb djenneke gemist?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik, die is daarna aan de beurt, we gaan de lijst af, de J komt nu eenmaal voor de v.
Nou Vm, jouw tieten zijn veilig.. (voor hen dan)quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik, die is daarna aan de beurt, we gaan de lijst af, de J komt nu eenmaal voor de v.
Is er iemand die taal heet?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je geeft toe dat je een verkrachter bent![]()
quote:
alleen taal hequote:Op donderdag 10 november 2005 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je geeft toe dat je een verkrachter bent![]()
De J komt voor de D in het BeFabet, en J. was er eerder bij.quote:
Niet zo pesten joh!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, J. mag weleens haar memmen posten he!
Zeg, pest mij eens niet zo! Je weet dat ik van pesten hou!quote:
.swf, lekker allemaal in een bestand en gelijk te bekijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
der is vast niet ergens een djenneke.rar of .zip ofzo he
Dan is het geen verkrachten he.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jammer, wil jouw handen best eens over mijn lichaam voelen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jammer, wil jouw handen best eens over mijn lichaam voelen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan is het geen verkrachten he..
Naja, ligt eraan of KS ook wilt.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan is het geen verkrachten he..
Je PI, je bent er wel blij om!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef Tormentus het volgende:
Oh god, gaat het weer de pornokant op?
Dagelijks, tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef Tormentus het volgende:
Oh god, gaat het weer de pornokant op?
Tuurlijk, wat is er mis met porno?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je PI, je bent er wel blij om!
De t.net crew vind het iig niet erg, de users daarintegen zeiken erom.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:15 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat is er mis met porno?
Leuke woordspeling.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Geen porno, t gaat over mijn tieten.. ergo..![]()
Wachten tot ze een ons wegen..
Erotiek, dan.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
quote:
Wie? Hen?quote:
Je overdreef niet met dat ze klein zijn he, als ze dat nog niet wegen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Wachten tot ze een ons wegen..
Spank me.quote:
Jij begrijpt me met de verborgen boodschap...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je overdreef niet met dat ze klein zijn he, als ze dat nog niet wegen..
Maar als we moeten wachten tot ze een ons wegen, dat betekend dus dat als ze dat wegen je ze post?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij begrijpt me met de verborgen boodschap...
*iedereens hoofd inramt met kristal van Tormentus..quote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Hen ja, kan ook nog met een kristal.
Ja heu, ik wil mijn kristal wel heel laten hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
*iedereens hoofd inramt met kristal van Tormentus..
Stik in een stofdeeltjequote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar als we moeten wachten tot ze een ons wegen, dat betekend dus dat als ze dat wegen je ze post?.
Mag ik dan wegen, ik kan erg geod schatten in gewicht door iets alleen maar in 'n handen te hebben..
Ik zal ze heel voorzichtig de hersens inrammen...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Ja heu, ik wil mijn kristal wel heel laten hoor!
De jouwe als laatste?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal ze heel voorzichtig de hersens inrammen...
Ja he?quote:
Jup dat mag jij doen..quote:
Nouhouquote:Op donderdag 10 november 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup dat mag jij doen..
En nee, je mag mn hoofd niet in een potje op sterk water doen en dan de rest 'verbranden' op de dahmer manier..
Ja.. Daar ben je me net iets te eng voor hoor...quote:
Ach, wat zijn de kansen nou dat dat ge....quote:
Niet groot genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, wat zijn de kansen nou dat dat ge....
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. Daar ben je me net iets te eng voor hoor...
quote:
* pc-fr34k tankt er 1tje snel weg en gaat slapen. Bedankt befmod.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
* Krat neerzet
Zo, en nu allemaal lief zijn en zuipen [afbeelding]
ja meesterquote:Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
* Krat neerzet
Wat is dat voor anale verkrachtings-avatar?quote:
Klok klok klok..quote:Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
* Krat neerzet
Trusten Huilie...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, mezelf in slaap huilen..
quote:
Ik heb het filmpje nog niet gekeken eerlijk gezegt.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is dat voor anale verkrachtings-avatar?
Och, ken er nog zo eenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
Klok klok klok..
Did I ever tell you I am a very mean drunk?
He cerror?quote:
Lelijk is ze sowieso nietquote:Op donderdag 10 november 2005 00:50 schreef Tormentus het volgende:
Zij was niet lelijk toen bij mij toen ze wat drank ophad!
Oh wacht, lelijk als in "mean"... never mindquote:Op donderdag 10 november 2005 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Lelijk is ze sowieso niet
Maar meestal hangt dat af van de drank die jíj op hebt
Ja, ik las net dat ik het ietwat kut had omschreven.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Lelijk is ze sowieso niet
Maar meestal hangt dat af van de drank die jíj op hebt
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:50 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Zij was niet lelijk tegen mij toen bij mij toen ze wat drank ophad!
Er stond toen ook wat anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik het niet zo opvat als JDude...
![]()
Bij mij stond het er ook net even andersquote:Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:tis maar goed dat ik het niet zo opvat als JDude...
![]()
duffquote:Op donderdag 10 november 2005 00:55 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Er stond toen ook wat anders.
Ik las het na (na het posten), do'h moment.
Hahahahhaa.. awww...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:55 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Er stond toen ook wat anders.
Ik las het na (na het posten), do'h moment.
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij mij stond het er ook net even anders
Heb ik wel eens met de fretten hier.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahahhaa.. awww...
[..]
Oh God... heerlijk gesprek...
Do I wanna know?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Heb ik wel eens met de fretten hier.
Ik praatte vroeger tegen mn vleesetende plantje..quote:Op donderdag 10 november 2005 01:01 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Praten tegen dieren zorgen voor rust.
krijg je ook antwoord dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:01 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Praten tegen dieren zorgen voor rust.
Mits in bezemkast.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dies aan het lijm snuiven?? dus we noemen em zapslet![]()
Dit is een aselecte Duitse Googlefret, maar ik heb m'n best gedaanquote:
Dat is juist zo rustgevend denk ik...quote:
Tommy is iets lichter van kleur.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit is een aselecte Duitse Googlefret, maar ik heb m'n best gedaan [afbeelding]
denk eerder dat ik dan knetergek zou wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is juist zo rustgevend denk ik...
Ach ik deed het vroeger ook en kijk maar hoe ik terecht ben gekomen..quote:Op donderdag 10 november 2005 01:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk eerder dat ik dan knetergek zou worden
of al zou zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik deed het vroeger ook en kijk maar hoe ik terecht ben gekomen..
Laten we dat maar niet doen trouwens
no commentquote:Op donderdag 10 november 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik deed het vroeger ook en kijk maar hoe ik terecht ben gekomen..
Laten we dat maar niet doen trouwens
quote:
En dat komende van jullie.. Zegt toch al iets over mijquote:
Zie msn-gesprek.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
En dat komende van jullie.. Zegt toch al iets over mij![]()
dat we je te goed kennen?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
En dat komende van jullie.. Zegt toch al iets over mij![]()
quote:
Idem..quote:
Waarom dat?quote:
Wil jij als eerste mijheerke? Hehehehehe...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:26 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Een vrouw die bang is voor mannen.
Dat schreeuwt seriemoordenaar!
Mits ik eerst verwend word!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil jij als eerste mijheerke? Hehehehehe...
Ksst, zeg dat nou nietquote:
welk logje wil jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, zeg dat nou niet
Ik was quasi-boos op de rest, dat ze in BeF lopen te roddelen over gesprekken die ik niet volg.
Als slachtoffer ook nog eisen stellen he?! Pfrrrrt..quote:
Ja hee, I play hardball!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als slachtoffer ook nog eisen stellen he?! Pfrrrrt..
Gesprek tussen mij en "Tormentus" (sorry, ik vind het nogsteeds een stomme nick).. Niet boeiend voor anderen eik..quote:Op donderdag 10 november 2005 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ksst, zeg dat nou niet
Ik was quasi-boos op de rest, dat ze in BeF lopen te roddelen over gesprekken die ik niet volg.
Jij wordt gewoon met een prop in je bek afgeslacht niet zeiken dus.quote:
Fout is goed, athans volgens Joris.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gesprek tussen mij en "Tormentus" (sorry, ik vind het nogsteeds een stomme nick).. Niet boeiend voor anderen eik..
Och, doe eens een overzichtje van de headlinesquote:
Waarom lees ik voor dat 'pijnen' toch telkens wat anders...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:34 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Fout is goed, athans volgens Joris.
Wacht, goede suggestie!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom lees ik voor dat 'pijnen' toch telkens wat anders...![]()
Ik heb nog wel eens een goed ideequote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef Tormentus het volgende:
[..]
Wacht, goede suggestie!![]()
![]()
En trouwens omdat je het graag wilt doen.
Nee, maar het kon.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een goed idee
Geloof je dat nou werkelijk?![]()
![]()
Ahuhquote:
Dat beeld dat je van me hebt.. werkelijk heerlijkquote:
Je sterrenbeeld is vissen?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef Janetje het volgende:
*spartel*
Meestal Schorpioen, soms Boogschutter..quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef Tormentus het volgende:
Anyway, trusten.
Welterustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |