Gebruik die zweep eens nuttig ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met Danny's mail
die gebruikt ie liever op een onschulidig VMquote:Op woensdag 9 november 2005 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gebruik die zweep eens nuttig ofzo
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
die gebruikt ie liever op een onschulidig VM![]()
Eerst een beetje SM uitlokken en dan daarna je pa roepen, hoe lame.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die gebruikt ie liever op een onschulidig VM![]()
*gaat haar vader halen!
Beter dan dat d'r pa tijdens die SM komt binnenvallenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Eerst een beetje SM uitlokken en dan daarna je pa roepen, hoe lame..
.
You sick fuck!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Beter dat d'r pa tijdens die SM komt binnenvallen
hij schopt en ik sla... toen ging hij gelijk die zweep halenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerst een beetje SM uitlokken en dan daarna je pa roepen, hoe lame..
.
Alsof jij zweepjes erg vindt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hij schopt en ik sla... toen ging hij gelijk die zweep halen![]()
Ik zal even wat extra uitstralenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, een beetje erbij hier zou wel prettig zijn![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jarig
En jij moet even in het Fok!asutra topic kijken, hehehehe!
Liever niet in dat zwembad in ieder geval!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef rompompom het volgende:
JE AVATAR!! WAT DOE JE!!!
Waar moet ik nou pissen in BeF
*aangeeftquote:Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
JE AVATAR!! WAT DOE JE!!!
Waar moet ik nou pissen in BeF
Ik ga wel voor het tuintje op de achtergrond danquote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Liever niet in dat zwembad in ieder geval!
Ah, en dan? Wie gaat dat ding legen?quote:
Die heg is al tijdens menig tuinfeest besproeidquote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef rompompom het volgende:
Ik ga wel voor het tuintje op de achtergrond dan
Nu moeten jullie ff kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jarig
En jij moet even in het Fok!asutra topic kijken, DL, hehehehe!
Vandaar dat-ie er zo groen-geel uitziet!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heg is al tijdens menig tuinfeest besproeid
Goed punt.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Een goede beurt is beter dan 8 uren slaap
Spreekbeurt?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Een goede beurt is beter dan 8 uren slaap
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent echt van de wereld afgesloten daar eh..![]()
Paint natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef DeLeider het volgende:
weet iemand hoe je die zwarte vlekken uit m'n ava kan fixen?
en een andere hostquote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef DeLeider het volgende:
zie je ava niet, het is die kikker...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef DeLeider het volgende:
nee ff andere host gefixed, maar als ik m'n ava uit elkaar haal krijg tie al vollop veel van die zwarte vlekken, das uren paint werkquote:Op woensdag 9 november 2005 20:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Paint natuurlijk
Is dat Do not hotlink plaatje van imageshack de bedoeling trouwens?
Whehehequote:
Zolang het niet de mijne zijn is het primaquote:
Die had ik ook net opgezochtquote:
GODVERDEKENKERTYFUSHOSTquote:Op woensdag 9 november 2005 20:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nee ff andere host gefixed, maar als ik m'n ava uit elkaar haal krijg tie al vollop veel van die zwarte vlekken, das uren paint werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |