Dit gaat over PS, niet over BeF, stoffige oldbie.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Stofje het volgende:
Als mods al topics gaan openen om users naar BeF te loodsen, is het wel bijzonder ernstig gesteld. Maar, als dit het verjaardagstopic van PS is, zal ik de kwaadste niet zijn en mijn felicitaties gewoon geven. Niet ter harte, omdat het een kuttopic is.
Als de FiPo langer is dan de OP pleit dat niet voor het topic ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Stofje het volgende:
Als mods al topics gaan openen om users naar BeF te loodsen, is het wel bijzonder ernstig gesteld. Maar, als dit het verjaardagstopic van PS is, zal ik de kwaadste niet zijn en mijn felicitaties gewoon geven. Niet ter harte, omdat het een kuttopic is.
Zeker waar.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Als de FiPo langer is dan de OP pleit dat niet voor het topic ja.
Dank. Ik had geen idee over wie het ging namelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef the900 het volgende:
PrintScreen
Slecht.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Dank. Ik had geen idee over wie het ging namelijk.
De moderators zijn ook niet meer wat het geweest zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef JDude het volgende:
D'r naam volledig in de TT was misleidend geweest... dan komen er zo 10 tweakers kijken wat er met mijn toetsenbord loos is.
Een mod noemt me oldbiequote:Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit gaat over PS, niet over BeF, stoffige oldbie.
Whehehe.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een mod noemt me oldbie. Weg weerstand. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |