Zeik niet, stervende hoeren kanker pauper.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef junkiesietze het volgende:
verdeel die kankeraflevering in stukjes van 50mb en upload ze naar www.rapidshare.de en post die links hier. shiittt hoe moeilijk is het.
Winrar, optie opdelen in stukjes van *mb verdelen en uploaden die kankerzooiquote:
Hou je tyfusbek uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeik niet, stervende hoeren kanker pauper.
Ga pallets sorteren, sneu figuur.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hou je tyfusbek uitkeringstrekker.
quote:
Kankerkachel.part01.DVD-R.Team.Fok.rarquote:
Nou nog oploaden...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:48 schreef Burbo het volgende:
[..]
Kankerkachel.part01.DVD-R.Team.Fok.rar
Kankerkachel.part02.DVD-R.Team.Fok.rar
Kankerkachel.part03.DVD-R.Team.Fok.rar
Kankerkachel.part04.DVD-R.Team.Fok.rar
Kankerkachel.part05.DVD-R.Team.Fok.rar
Kankerkachel.part06.DVD-R.Team.Fok.rar
Kankerkachel.DVD-R.Team.Fok.ifo
![]()
Doe jij er eens iets aan dan? Met je kankerscooter waar je maar een beetje op rond kachelt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef junkiesietze het volgende:
Pfff jullie moeten duidelijk nooit bij een releasegroep gaan... dit lijkt nergens op...
Jouw scooter lijkt ook nergens opquote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef junkiesietze het volgende:
Pfff jullie moeten duidelijk nooit bij een releasegroep gaan... dit lijkt nergens op...
Reageer nou niet op die scooterjostiquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:52 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Reageer nou niet op die scooterjosti
Negatieve aandacht is ook aandacht. Maar het is je vergevenquote:
Dat gaat prima samen.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Wiens inbox is groot genoeg? Ik mail 'm graag door.![]()
[afbeelding]
Ga een beetje 7 keer 50Mb's uploaden zeg, heb nog wel meer te doen, bier drinken ofzo.
Als je nou alleen de kankerkachel aflevering uptquote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
Ga een beetje 7 keer 50Mb's uploaden zeg, heb nog wel meer te doen, bier drinken ofzo.
"de buurvrouw das een lekker mager ding"quote:Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef Blokhut het volgende:
[..]
En z'n zoon die net z'n laken eronder gespoten heeft en dan met zo'n verhaal komt dat z'n matras kapot is
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben momenteel de aflevering aan het inpakken over 7 .rar bestanden.
Vervolgens load ik ze wel ff up bij rapideshare.de.
Het zal nog wel ff duren.
Beetje jammer dat we dan maar 1 stukkie per uur kunnen binnenhalenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef El_Rolando het volgende:
Weesch blei, drol!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we dan maar 1 stukkie per uur kunnen binnenhalen![]()
Jij bent goed bezig!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef El_Rolando het volgende:
Jij hebt het niet helemaal begrepen eiquote:
Dit bedoelde ik eigenlijk..quote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!!!!
(wel klote dat je maar 50mb per uur mag downloaden van rapidshare, gaat het nog minstens 7 uur duren)
En dan ieder uur de wekker zetten om het volgende bestand binnen te gaan halen?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef El_Rolando het volgende:
Laat je PC gewoon een nachtje aan. Niks aan de hand.
Dat doe je wel ingewikkeld danquote:Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dan ieder uur de wekker zetten om het volgende bestand binnen te gaan halen?![]()
Hoe moet het andersquote:
Mijn gmail heeft nog wel wat ruimtequote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
De mijne ook, mail je m ff?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn gmail heeft nog wel wat ruimte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |