Momentjequote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Burbo het volgende:
Als iemand al die caps hier even wilt posten
dwz..?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef El_Rolando het volgende:
Ik kan wel uploaden met FTP, maar het is dan wel een 1 op 1 overdracht.
Dat jij het alleen van mijn ftp-server kan halen.quote:
Dat heb ik gedaan, liever geen deel 2 gedoe enzo. Het is geen reeks.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef Burbo het volgende:
Wie heeft mijn TT veranderd, eerst stond er nog 'deel 2' achter
Nu kan niemand hem meer terugvindenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, liever geen deel 2 gedoe enzo. Het is geen reeks.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef BrauN het volgende:
Ik heb alle afleveringen. Uiteraard ga ik die niet delen.
Officieel mogen er geen (nieuwe) reeksen meer geopend worden in ONZ dus we mogen blij zijn dat hij open blijft.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef Burbo het volgende:
[..]
Nu kan niemand hem meer terugvinden![]()
Usenet?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Afl. 4 is 316MB, megaupload.com gaat tot 250MB, zupload.com is te traag (30kb/s upload) en m'n 100kb/s upload is niet toereikend voor iedereen... Als iemand de hosting kan regelen...
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Usenet?
Keisnel, toegankelijk en goehoed!
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef MisterICE het volgende:
Net aflevering 6 weer is bekeken [afbeelding]
"ik had een of andere drang naar kinderen toe"
"doet ze iets wat mij niet bevalt dan pats ik er tegenaan"
"een volle vuist recht op die ogen"
[afbeelding]
![]()
En z'n zoon die net z'n laken eronder gespoten heeft en dan met zo'n verhaal komt dat z'n matras kapot isquote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef Blokhut het volgende:
[..]
![]()
Heb hem gister ook nog even gekeken, wat een debiel.
Zegt ie later ook nog:
"Je weet wat ze zeggen: bezint eer je begint, dat doe ik dus altijd"![]()
Als jij het nou 1000x op CD brand, en dan in je scooterkoffer doet, en door heel Nederland boekt om ze rond te brengen bij kankerliefhebbend Fok?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef junkiesietze het volgende:
godverdomme hoe moeilijk is het om degelijke hosting te vinden?
Kenker, hoe werkt dat?!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef junkiesietze het volgende:
verdeel die kankeraflevering in stukjes van 50mb en upload ze naar www.rapidshare.de en post die links hier. shiittt hoe moeilijk is het.
dan moet ik die afleveringen wel eerst hebben he!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als jij het nou 1000x op CD brand, en dan in je scooterkoffer doet, en door heel Nederland boekt om ze rond te brengen bij kankerliefhebbend Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |