Crimineel stadje daar in Amsterdam .. Wie zal als volgende dé fiets pakkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja!! Esmee was het idd....
wat een kreng zeg, beetje 't fietsje van Lizzy jatten.......
Was een andere fiets, wel een debiel ding. En ik moest ook gelijk aan Lizzy denken, maar hij was het niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja!! Esmee was het idd....
wat een kreng zeg, beetje 't fietsje van Lizzy jatten.......
Ik vraag me af of Nikki er tijdelijk uit is, ze is niet meer in de leader te zien, en Robert wel....quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
tijdelijk... net als Robert de la Haye
Lizzy is bij mams op bezoek in Rusland & Niels hangt de held uit in Afrika...
...waar hij tussen de negers een klein, blank mannetje aantreft die zich daar verstopt heeft,
in afwachting op de dag dat hij veilig terug kan keren en wraak kan nemen op die moralistische zoon van 'm... gnagna
Nikkie heeft in februari pas weer opnames. Robert is over 1-2 weken alweer te zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Nikki er tijdelijk uit is, ze is niet meer in de leader te zien, en Robert wel....![]()
Ja hallo! Welk konijn? Mij ziet niks...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
dat ik dat konijn toen niet gezien had, onbegrijpelijk...
wat deed dat ding daar eigenlijk?? kadootje voor Simon ofzo???
Ik zie ook niksquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ja hallo! Welk konijn? Mij ziet niks...
Ik kom misschien nu heel dom over, maar dat zijn jullie inmiddels wel gewend...![]()
in 't midden, op die kist.....quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja hallo! Welk konijn? Mij ziet niks...
De criteria zijn versoepeld. Je hoeft niet meer te kunnen acteren om ontslagen te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef soapie het volgende:
Volgende die mag vertrekken???
[afbeelding]
© Story
Hoor ik hier een verkapt verzoekje?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef Svensational het volgende:
Ik weet alleen die foto van Iwan die wel tig keer voorbij is gekomen
ohja zij heeft zo'n harley-stuurquote:Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoor ik hier een verkapt verzoekje?![]()
[afbeelding]
Lizzy scheurt op haar fietsje door de straten...
[afbeelding]
... met gevaar voor eigen leven (DO. 26-01-2005)
Gaat ze toch naar Australie om het gedachtengoed van Ron voort te zetten?quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef soapie het volgende:
Volgende die mag vertrekken???
[afbeelding]
© Story
hihi, blijft leukquote:Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoor ik hier een verkapt verzoekje?![]()
[afbeelding]
Lizzy scheurt op haar fietsje door de straten...
[afbeelding]
... met gevaar voor eigen leven (DO. 26-01-2005)
Lekker vlot...quote:
Ik had het ook gelezen.... Shit zooi!!!quote:BTW: Donderdag 24 november geen ONM in verband met voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |