ach, Sven is ook al vergeven voor z'n vergissing, dan jij ook maar....quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:26 schreef Wup het volgende:
mja ik weet het niet meer zo december - januari... oke ik smokkel een maandje
* Babette is fearless en gaat wel even relschoppen....quote:het is ook nul afzeiktopic daar dus ik durf de sfeer niet zo te gaan verpesten:)
ja dat, het meest geweldige gejammer dat ik ooit heb mogen zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:27 schreef babette21 het volgende:
Die Niels... hij kon zo lekker jammeren
Ik weet alleen die foto van Iwan die wel tig keer voorbij is gekomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:36 schreef babette21 het volgende:
die fiets van Lizzy, kwam die niet laatst weer even langs!?
Sven, weet jij dat?
ow toen was jij weg denk ik nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef Svensational het volgende:
Ik weet alleen die foto van Iwan die wel tig keer voorbij is gekomen
haha dat konijn, ja volgens mij moest dat Simon symboliserenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
dat ik dat konijn toen niet gezien had, onbegrijpelijk...
wat deed dat ding daar eigenlijk?? kadootje voor Simon ofzo???
Joost en Hikmet heb ik wel gezien, Lizzy idd niet...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ow toen was jij weg denk ik nog
was wel jammer, toen hadden we nog veel forumplezier hier om dat soort dingen
Hikmet, Joost scheurt door de straten.......
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:43 schreef Wup het volgende:
heeft Ellen nog iets van zich laten horen toen Renee dood ging?
zal wel niet als Niels het al niet de moeite vond
ik bedoel die fiets die 'n paar dagen terug in beeld was...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef Svensational het volgende:
da's dan wel weer lief..... op zichquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
haha dat konijn, ja volgens mij moest dat Simon symboliseren
he, zei ze dat?? wanneer dan? en tegen wie???quote:en Daphne met haar 'ga weg, ga weg....'
't was iig weer zo'n art department dingquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Dat heb ik niet gezien denk ik...
mja sorry, pc liep vast en had geen zin om 'm opnieuw op te starten...quote:Mij zomaar moederziel alleen in het holst van de nacht alleen achterlaten.
![]()
Daphne vertelde bij de begrafenis iets over Claire toen ze nog klein was en op de lagere school zat. Clairetje werd toen door grotere kids lastiggevallen, maar eer Daphne haar kon helpen stond Claire met haar handjes in haar zij en riep: "Ga weg! Ga weg!".quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Dat heb ik niet gezien denk ik...
Mij zomaar moederziel alleen in het holst van de nacht alleen achterlaten.
![]()
Esmee zat er op, toen ze belde met Davequote:Op zaterdag 12 november 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel die fiets die 'n paar dagen terug in beeld was...
weet niet meer wie daar nou op zat, want ze zijn ineens gek op buitenopnames,
maar ik weet nog dat ik dacht: he, is dat 't fietsje van Lizzy niet!?
haha had direct "ophoepelen" gezegd en ik had je begrepenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef Wup het volgende:
het was ophoepelen, ophoepelen, nu meteen
ik heb het maar even opzocht:)
waar zat je op te wachten dan? Sven heeft nog ná jou gepostquote:Sven ik was helemaal niet weg, ik zat moedeloos te f5-en
Ja!! Esmee was het idd....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef -Marlii- het volgende:
Esmee zat er op, toen ze belde met DaveMaar is volgens mij wel hetzelfde fietsje
Crimineel stadje daar in Amsterdam .. Wie zal als volgende dé fiets pakkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja!! Esmee was het idd....
wat een kreng zeg, beetje 't fietsje van Lizzy jatten.......
Was een andere fiets, wel een debiel ding. En ik moest ook gelijk aan Lizzy denken, maar hij was het niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja!! Esmee was het idd....
wat een kreng zeg, beetje 't fietsje van Lizzy jatten.......
Ik vraag me af of Nikki er tijdelijk uit is, ze is niet meer in de leader te zien, en Robert wel....quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
tijdelijk... net als Robert de la Haye
Lizzy is bij mams op bezoek in Rusland & Niels hangt de held uit in Afrika...
...waar hij tussen de negers een klein, blank mannetje aantreft die zich daar verstopt heeft,
in afwachting op de dag dat hij veilig terug kan keren en wraak kan nemen op die moralistische zoon van 'm... gnagna
Nikkie heeft in februari pas weer opnames. Robert is over 1-2 weken alweer te zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Nikki er tijdelijk uit is, ze is niet meer in de leader te zien, en Robert wel....![]()
Ja hallo! Welk konijn? Mij ziet niks...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
dat ik dat konijn toen niet gezien had, onbegrijpelijk...
wat deed dat ding daar eigenlijk?? kadootje voor Simon ofzo???
Ik zie ook niksquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ja hallo! Welk konijn? Mij ziet niks...
Ik kom misschien nu heel dom over, maar dat zijn jullie inmiddels wel gewend...![]()
in 't midden, op die kist.....quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ja hallo! Welk konijn? Mij ziet niks...
De criteria zijn versoepeld. Je hoeft niet meer te kunnen acteren om ontslagen te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef soapie het volgende:
Volgende die mag vertrekken???
[afbeelding]
© Story
Hoor ik hier een verkapt verzoekje?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |