quote:op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef 0 het volgende:
als je totaal gek bent op je partner dan ren je niet weg bij een verminking.
quote:op woensdag 9 november 2005 10:17 schreef het.ismij het volgende:
bertv.
en wat is er met jou gebeurd dan als ik vragen mag?
*denk je*quote:op woensdag 9 november 2005 11:12 schreef emel het volgende:
ik zou bij mijn partner blijven
oke die ging weer net iets te ver imo.quote:op woensdag 9 november 2005 11:16 schreef belusting het volgende:
tja de sekslust neemt wel af, de klap is enorm en je voelt je verplicht om diegene zich aantrekkelijk en zo te laten voelen waardoor je dat frikadelletje toch moet pijpen
als ik van hem zielsveel hou, dan ga ik hem niet verlaten.quote:
dat is waarquote:op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij kan zich inkomen dat je nu "tuurlijk verlaat ik mijn partner niet". roept.
maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je er nu niets zinnigs over kunt zeggen, mits je er zelf in zit.
dit is wel onder de aanname dat je partner je partner blijft. ik kan me voorstellen dat iemand psychisch dusdanig een klap krijgt, dat iemand een totaal andere persoonlijkheid gaat ontwikkelen. in dat geval zou ik iemand mogelijk niet meer als mijn partner zien, want de persoon die hij dan is, is niet de persoon waar ik een relatie mee heb/had...quote:op woensdag 9 november 2005 11:17 schreef jo0lz het volgende:
goede vraag voor hier op het forum. ze zullen allemaal zulke zieke reacties geven.
als het om mijn parter gaat, zeker zou ik dan steun geven. wij hebben 2 kinderen, ik zou nooit bij haar weggaan om zoiets.
da zou te erg zijn.
mee eens.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef 0 het volgende:
als je totaal gek bent op je partner dan ren je niet weg bij een verminking.
nee, dat is niet zo. na brandwonden kunnen ze er alleen zoiets van maken:quote:op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef weshell het volgende:
ik peerde hem ook geloof ik....
plastic chirurgie kan ook heel wat uitmakenmischien kunnen ze er wel een shakira van maken ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |