bron: teleacquote:teun pronk is 26 jaar oud. vorig jaar is hij bij een ongeluk op de olieraffinaderij waar hij werkte ernstig verbrand. tot het moment waarop hij voor de behandeling van zijn brandwonden onder narcose gebracht werd, herinnert hij zich alles. hij dacht toen nog, dat zijn letsel mee zou vallen. teun is vier weken in slaap gehouden. toen hij wakker werd, ontdekte hij dat zijn lichaam zwaar verminkt was. zijn hoofd, armen, benen, rug, en billen zijn ernstig verbrand. hij heeft tot nu toe vier operaties ondergaan om zijn rechterarm, hand, mond en ogen te corrigeren. teun heeft een enorme vechtlust. hij wil zijn normale leven terug en daar heeft hij alles voor over.
quote:op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef 0 het volgende:
als je totaal gek bent op je partner dan ren je niet weg bij een verminking.
nee idd, de auto gaat sneller.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef 0 het volgende:
is dat wel zo..?quote:op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef 0 het volgende:
hell no, in de uitzending (link in op) zie je foto's van hem vroeger, echt een knappe man.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef maryse het volgende:
die teun was vast eerst ook al lelijk.
ook dat inderdaadquote:
quote:op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef kenker het volgende:
nee idd, de auto gaat sneller.
die docu heb ik ook gezien, maar ik meen dat ze toch wel wat afgelegen gingen wonen.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef releaze het volgende:
*verhaal*
ik denk dat dit de grote waarheid is in deze situaties. de persoon die dit overkomt verandert compleet. het is niet dat deze persoon verder dezelfde blijft, de persoon waarvan jij hebt gehouden maar alleen dan met een andere buitenkant. de persoon verandert innerlijk enorm veel en als je voor zo'n ongeval denkt 'de ware' te hebben gevonden dan wordt het innerlijk eigenlijk per definitie slechter als het verandert.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:14 schreef aglarrr het volgende:
en ik zou etisch gezien graag willen antwoorden met: "als je totaal [...] bij een verminking" maar ik vraag me af hoe't in het echt zal gaan. je partner verandert niet alleen uiterlijk, maar ook innerlijk. en bovendien ben je ook ooit verliefd geworden op de buitenkant.
ik zou het echt niet weten en, nogmaals, hoop nooit geconfronteerd te worden met die keuze.
quote:op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef 0 het volgende:
en als je het nu omdraaid? jij hebt echt de liefde van je leven en met jouw uiterlijk (en eventueel karakter) veranderd drastisch. en je vriendin zegt xebro het was leuk maar nu ben je lelijk dus je zoekt het maar uit?quote:op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef xebrozius het volgende:
ik zal wel weer uitermate egoistisch zijn maar ik zou niet meer bij mijn partner blijven. als ik walgend sex zou moeten hebben, haar niet meer durf aankijken omdat ze dan mijn avondeten vergald dat soort dingen. dan denk ik toch echt aan mezelf...
de karaktertrekken zijn van degene die je liefhebt, het uiterlijk wat je liefhebt is weg. en zodra dat gebeurt op een zeer plotselinge manier kun je er gewoon niet aan wennen en zal de relatie geen stand houden. ik heb een vriendin niet alleen voor mezelf maar ook voor de buitenwereld.
ik vraag me af, zou je niet zoiets hebben van "herinner me zoals ik was, zoals ik eruit zag en zoals ik was, dit is nu allemaal veranderd en ik wil niet dat je me zo ziet". ik twijfel nml over wat ik zou doen als t me zelf zou overkomen.quote:op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef prupke het volgende:
en je vriendin zegt xebro het was leuk maar nu ben je lelijk dus je zoekt het maar uit?
jij denkt dat dat niet vaak voorkomt? zal ik je maar even uit de illusie van de knuffelkroelwereld halen, het gebeurt erg veel. mensen die van een relatie naar een soort van zorg relatie schuiven. het zou mijn hart breken, maar ik zou het wel snappen. inzien dat ik niet meer de persoon ben die ik was zowel fysiek en mentaal. je partner kan je niet meer herkennen als zijnde diegene die ze tegenkwam in de kroeg, waar de vonk oversloeg etc etc. ze ziet enkel nog een mismaakt persoon, vrij weinig mensen kunnen die verandering aan.quote:op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
en als je het nu omdraaid? jij hebt echt de liefde van je leven en met jouw uiterlijk (en eventueel karakter) veranderd drastisch. en je vriendin zegt xebro het was leuk maar nu ben je lelijk dus je zoekt het maar uit?
je egotrip houdt maar niet op, is het wel... een forum over jou...quote:op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef prupke het volgende:
ik zeg niet dat het niet vaak voorkomt. maar nu word er eigenlijk maar van een kant gevraagd van wat je zou doen. ik reageerde meteen van hoe en wat. maar als ik dan ga denken als het mij zou gebeuren hoe zou ik het dan vinden van wat mijn partner zou doen?
ik zou haar overtuigen gothic te worden, dan moet ze overdag binnenblijven in huis vanwege de 'zon' (lees: voorkomen dat er buiten de deur contacten worden gelegd). en vooral veel in de duisternis blijven (dan kan ze 's nachts ook met mij over de straat als de maan niet schijnt).quote:op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
als mij zoiets zou overkomen ga ik (denk ik) niet van mijn vriendin verwachten dat ze bij me blijft.
zie editquote:op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef xebrozius het volgende:
[..]
ik zou haar overtuigen gothic te worden, dan moet ze overdag binnenblijven in huis vanwege de 'zon' (lees: voorkomen dat er buiten de deur contacten worden gelegd). en vooral veel in de duisternis blijven (dan kan ze 's nachts ook met mij over de straat als de maan niet schijnt).
en juist om deze reden zul jij nooit de liefde van je leven vinden...quote:op dinsdag 8 november 2005 22:18 schreef robbiericardo het volgende:
hoe je dr uit ziet is 1 van het belangrijkste wat er maar kan zijn in een relatie en je kunt wel keiveel van dr houden maar als zij opeens er lelijk uitziet dan denk je ook wel van moet dit nou en moet ik hir nou meeverder gaan?? nee zeg ik dan als jij twijfelt dan moet jij het niet doen en niet als een huigelaar gaan zitten van hee schat je ziet er niet uit maar ik blijf altijd bij je want ik hou van jouw want dat is dan niet waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |